Kyllä minä haluaisin tietää miten pitkiä ihmisiä tuolla on, osaisi mielessään sitten vähän suhteuttaa että missä mennään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä haluaisin tietää miten pitkiä ihmisiä tuolla on, osaisi mielessään sitten vähän suhteuttaa että missä mennään.
Faktana voin sanoa, kaisa on naisiin suuntautuva yksilö.
ei tuu kummemmin sarjaa seurattua, mutta jo jatkuvasti telsussa pyörivän mainoksen perusteella vitun rasittava lässyttäjä kyseessä: "MÄ MEEN TONNE MÄKKÄRIIN JA LOPETAN TÄN DIETIN!". mene saatana.
ei tuu kummemmin sarjaa seurattua, mutta jo jatkuvasti telsussa pyörivän mainoksen perusteella vitun rasittava lässyttäjä kyseessä: "MÄ MEEN TONNE MÄKKÄRIIN JA LOPETAN TÄN DIETIN!". mene saatana.
On muuten jotenkin hirveän absurdi otos.
Anteeksi, yritin kyllä poistaa viestiäni paljon ennen ohjelman alkua, mutta täällä se ei ilmeisesti onnistu jos viestiin on jo vastattu. Olen pahoillani jos aiheutin mielipahaa linkittämällä kyseisen pätkän. :(On muuten jotenkin hirveän absurdi otos.
Bulli mollaa huonoa ruokavaliota minkä kerkeää ja Jutta vaan hekottaa vieressä.
Tämmöset pätkät kyllä antaa vähän perspektiiviä sille miksi jotkut Bullia moitti kisoissa sen kunnosta niin kovin sanoin.
Tulipas hyvännäköinen Kimistä. Kasvotkin jotenkin ihan erilaiset. Vaikka ei se nyt niin pahalta näyttänyt alussakaan. Minusta se oli ihan hauska pätkä, missä Bull kommentoi niitä muroja ja suklaa-maito -välipaloja. Ei se vaikuttanut ilkeältä, vaikka vitsailikin niistä syömisistä.