Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Sainpa tuossa joku vuosi/kaksi sitten Kaisalta mikkelin veripalvelussa... palvelua... Oli siellä verenluvutuksessa töissä. Hyvin pelasin oikean hoitsun omalle kohdalle ;D

ei tuu kummemmin sarjaa seurattua, mutta jo jatkuvasti telsussa pyörivän mainoksen perusteella vitun rasittava lässyttäjä kyseessä: "MÄ MEEN TONNE MÄKKÄRIIN JA LOPETAN TÄN DIETIN!". mene saatana.

ei tuu kummemmin sarjaa seurattua, mutta jo jatkuvasti telsussa pyörivän mainoksen perusteella vitun rasittava lässyttäjä kyseessä: "MÄ MEEN TONNE MÄKKÄRIIN JA LOPETAN TÄN DIETIN!". mene saatana.

Mun mielestä taas toi oli hauska ja kertoi suoraan juuri siitä, mitä sillä dieetillä mielessä pyörii. Paljon parempi kuin jonkin aiemman kauden nainen, jolla oli milloin "vatsatautia" yms. ja välillä lopetti yhteydenpidon valmentajiin kokonaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jutta & superdieetti - rasva palaa ja lihas kasvaa

Kattelin tossa tota kakkoskauden toista jaksoa, jossa oli tämä jääkiekkotaustan omaava Kimi. Alussa Jutan haaveissa oli polttaa Kimiltä rasvaa ja kasvattaa lihaksia. Miten Jutta sen tekee? Onko Jutalla erilaiset metodit käytössä, kun saadaan puolen vuoden aikana 25kg taikinaa pois sekä lihasta kasvatettua...?

en kyseistä jaksoo kattonu, mutta eipä tommoseen nyt mitää ihmeitä vaadita. reenaa paljon ja syö järkevästi. jos on ollu liikkumatta jonki aikaa ja taas alottaa vaikka punttitreenin ni kyllähän siinä läski lähtee ja lihasta tulee tilalle jos syö myös sen mukaan.

Totta helvetissä alottelijalla lihas kasvaa ja rasva palaa samaan aikaan kun treenataan kovasti ja saadaan riittävästi proteiinia, tiettyy pisteeseen asti. Ne kuuluisat pluskalorit ei tutkitusti itsessään kiihdytä proteiinisynteesiä juurikaan(muutenhan kaikilla läskeillä olisi huomattavan korkea lihasmassa), vaan ne 'ylikaloreiden' hyödyt tulevat yhdistettynä treenaamiseen, jolloin anabolinen prosessi palautumisvaiheessa hiukan tehostuu mm. kohonneen insuliinierityksen ansiosta.

Ja miinuskalorit eivät itsessään tarkoita, että joka tilanteessa lihasmassaa puretaan. Lihasmassa kasvaa aina jos proteiineja muodostetaan tehokkaammin kuin mitä hajotetaan. Eli proteiinisynteesi näyttelee suurinta roolia lihaskasvussa, ja siihen vaikuttaa moni muukin tekijä kuin ne kuuluisat kalorit.

Helkkarin hyvä lopputulos. Alko jopa käsivartta ja hartiaa löytymään :D vähän vaikutti vaimon ilmeet siltä, että parisuhteessa ei menekkään niim hyvin.. Toivottavasti olen väärässä :D

Ärsyttää vaan toi kertoja, kun pitää maalailla uhkakuvia ua ylidramatisoida loppuun asti. Juttakin olisi voinut Kimille kertoa, mikä on ihmisen paras muisti.

Tulipas hyvännäköinen Kimistä. Kasvotkin jotenkin ihan erilaiset. Vaikka ei se nyt niin pahalta näyttänyt alussakaan. Minusta se oli ihan hauska pätkä, missä Bull kommentoi niitä muroja ja suklaa-maito -välipaloja. Ei se vaikuttanut ilkeältä, vaikka vitsailikin niistä syömisistä.

On muuten jotenkin hirveän absurdi otos.

Bulli mollaa huonoa ruokavaliota minkä kerkeää ja Jutta vaan hekottaa vieressä.

Tämmöset pätkät kyllä antaa vähän perspektiiviä sille miksi jotkut Bullia moitti kisoissa sen kunnosta niin kovin sanoin.
Anteeksi, yritin kyllä poistaa viestiäni paljon ennen ohjelman alkua, mutta täällä se ei ilmeisesti onnistu jos viestiin on jo vastattu. Olen pahoillani jos aiheutin mielipahaa linkittämällä kyseisen pätkän. :(

Tulipas hyvännäköinen Kimistä. Kasvotkin jotenkin ihan erilaiset. Vaikka ei se nyt niin pahalta näyttänyt alussakaan. Minusta se oli ihan hauska pätkä, missä Bull kommentoi niitä muroja ja suklaa-maito -välipaloja. Ei se vaikuttanut ilkeältä, vaikka vitsailikin niistä syömisistä.

Hitto vie, siitähän tuli enemmän ko jees lopussa. Kelpais. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom