Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsoin nyt tuon viimeisenkin jakson. Ei helvetti miten joku voi olla noin mukava niin kuin tuo jakson mies oli! Oikeasti, suuttuuko tuo koskaan!!

Huippu tyyppi ja aivan huikean työn teki. Ikinä en ole läski ollut, mutta silti herkut maistuu eikä koskaan olisi itsellä enää selkärankaa vetää kaikkia herkutteluja nolliin. Nuorena jaksoi, mutta ei enää. Pitää siis nostaa hattua näille varttuneemmille elämäntapamuuttujille, jotka pitkään pinttyneistä huonoista tavoistaan pääsevät noinkin "helposti" eroon.

Kovia sankareita, sekä Jarmo että Riitta!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Punaisessa maidossa on reippaasti vähemmän rasvaa mitä nyt vaikka jauhelihassa jota jengi mättää tosta vain. Punainen maito on ainoa oikea maito, muut on homoille.

Punaisessa maidossa jotain 3,5 %, tilamaidossa about 4,5 % rasvaa. Tilamaito on ainoa oikea maito (paitsi kahvissa), muut on my little poneille.

Osa porukasta nyt ei tunnu tajuavan mun pointtia. Siis se, että laihduttaessa vaihtaa rasvattomaan maitoon on ihan ok. Mutta mä olen koko ajan puhunut tuosta turhasta demonisoimisesta. Tuossahan puhuttiin kuin punainen maito olisi pahaksi kenelle vaan. " Vieläkö tätä ihmiset juo? " " Sehän on kuin kermaa jois " Siis aivan kuin punainen maito olisi verrattavissa roskaruokaan ja se särähti mun korvaan. Ei suinkaan se, että laihduttaja vaihtaa punaisesta rasvattomaan.
Ymmärrän kyllä hyvin. Varmaan sen rasvan takia sitä edelleen demonisoidaan. Ajatus normaalisti menee jotakuinkin tätä rataa= Paljon rasvaa-> kolesteroli nousee pilviin->suonet tukossa->paha maito pala helvetin tulissa->juo vettä.:D

Mä en tyytynyt edes peittely-yrityksiin, söin törkeesti ihan siitä kalenterin etupuolelta heidän(kin) suklaita ja tyrkkäsin vaan luukun kiinni, ja päälle päätteeksi sörkin veitsen avulla heidän säästöpossuistaan kolikoita. :face: Kyllä, häpeän itseäni vielä tänäkin päivänä. Aarghhh.

Ite myin seitsemän vanhana luokkakaverilleni 70 pennin kumikrokotiilin 10mk:lla, jotka luokkakaverini vei säästöpossustaan meikäläisen neuvomalla voiveitsi ujutuksella ja tuhlasin rahat lelukaupassa.
Kun sitten kotona kärysin ostamamastani hienosta pienoismalli paketista, muovinen pikku Tarzan varusteineen(puukot ja joutskarit) + cheetah ja muita elukoita, oli pakko tunnustaa mistä rahat ja vaikka yritin selittää kysynnän ja tarjonnan lakia, sain nuhteet ja mutsi maksoi kympin takaisin kusetetun äidille.

Jos olisi noilla opeilla jatkanut olisin nyt helvetin rikas tukkukauppias, joka ostaa puoli ilmaiseksi kehitysmaissa valmistettua ja orjatyövoimalla tehtyä tavaraa ja myy sitten 10 x kalliimmalla täällä kuluttajille.

Mitä tästä opimme? Rehellisyydellä pysyy ikuisesti persaukisena.

Osa porukasta nyt ei tunnu tajuavan mun pointtia. Siis se, että laihduttaessa vaihtaa rasvattomaan maitoon on ihan ok. Mutta mä olen koko ajan puhunut tuosta turhasta demonisoimisesta. Tuossahan puhuttiin kuin punainen maito olisi pahaksi kenelle vaan. " Vieläkö tätä ihmiset juo? " " Sehän on kuin kermaa jois " Siis aivan kuin punainen maito olisi verrattavissa roskaruokaan ja se särähti mun korvaan. Ei suinkaan se, että laihduttaja vaihtaa punaisesta rasvattomaan.

Juu en kyllä itsekään näe mitään muuta syytä ihmisten siirtyä punaisesta maidosta rasvattomaan paitsi reilusti painoa pudottaessa ja jos edelleen halutaan pitää siitä juodusta litramäärästä kiinni. Itse join rasvatonta n. 20vuotta (nykyisin en mitään) ja oon kokeillut aika monenlaisia ruokailutapoja vähähiilarisesta korkeahiilariseen kilpailuihin tähtäävään dieettiin, mutta nykyään olen omalta osaltani ns. painonhallinnan puolella ja pyrin siihen, että näläntunne toimisi normaalisti.

Jos joisin teollisesti tuotettua maitoa, joisin punaista sillä se tyydyttää myös näläntunnetta rasvaisuutensa takia. Myös rasvaton maito tuo kaloreita, toki myös proteiineina ja nostaa verensokeria mutta en ole huomannut sillä olevan mitään vaikutusta näläntunteeseen. Kärjistetysti voisin kuvitella, että joisin rasvattomasta maidosta vaikka 3000kcal päivässä ja silti tuntisin usein nälkää, jota kompensoisin syömällä lisäkaloreita mahdollisesti rasvaisesta ruoasta, jotta näläntunne lähtisi. Uskon vahvasti, että monella reilusti ylipainoisella ihmisellä yksi tekijä ylipainoon on keinotekoisesti rasvattomaksi muokatut tuotteet esim. rasvaton maito, rasvattomat jogurtit, polar 5% kaltaiset juusto jne. sitten jatkuva näläntunne ja sen tuoma herkuttelu tai ilta-ahmiminen.

Ihminen tarvitsee rasvaa.

Harmi kun en ole katsonut aiempaa kautta. Tulisi vaan uusintana. Mielenkiinnolla odotan kyllä seuraavaa jaksoa, vaikuttaa hmm..."lupaavalta".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Harmi kun en ole katsonut aiempaa kautta. Tulisi vaan uusintana. Mielenkiinnolla odotan kyllä seuraavaa jaksoa, vaikuttaa hmm..."lupaavalta".

Edellinen kausihan oli tehty aivan eri konseptilla, eikä ollut näin loppupeleissä ajateltuna edes kovinkaan kummoinen toteutukseltaan. Järjetön sillisalaatti ja toistoa toiston perään. Et ole menettänyt mitään.

Edellinen kausihan oli tehty aivan eri konseptilla, eikä ollut näin loppupeleissä ajateltuna edes kovinkaan kummoinen toteutukseltaan. Järjetön sillisalaatti ja toistoa toiston perään. Et ole menettänyt mitään.

Se hermoja raastava takaisinkelausformaatti on jenkkirealityistä varastettu, ihan kammottavaa kun Jutan eXäkin tapettiin kymmeniä kertoja.
Eka kerralla se oli surullista ja myötätuntoa herättävää, mutta useiden toistojen jälkeen kuin ärsyttävä kuin jatkuvasti toistettu hiivatulehdus lääkemainos.

Laitan tähän tiivistyksen ensimmäisestä kaudesta:

- Pekka on lihava, kuuli vaimonsa suusta kesken joulusaunan.
- Kaveripiirit meni täysin ympäri.
- Jutan elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, miehensä kuoli traagisessa hukkumisonnettomuudessa.
- Mukana oli myös Jari "Pulli" Mentula, nuuska huulessa tietenkin.
- Laihduttamassa oli sama nainen joka on seuraavassakin jaksossa.

Et siis menettänyt yhtään mitään.

Mä en oikeen kattonu sitä ekaa kautta, mutta oisko merkittävin ero se, että tässä uudessa mennään yhden tyypin puolivuotinen yhdessä jaksossa, ja edellisessä taas kaikki henkilöt meni pikkuhiljaa eteenpäin?

P.S. Se Pekka vaikutti leuhkalta paskiaiselta.

Tänään muuten eksyin sen Pekan facebook-sivulle jonku Fastin/Bullin sivun kautta. Oli ihan kivassa kunnossa sen ikäiseksi mieheksi, näköjään salilla käyminen on jatkunut myös ohjelman jälkeen.

Laitan tähän tiivistyksen ensimmäisestä kaudesta:

- Jutan elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, miehensä kuoli traagisessa hukkumisonnettomuudessa.
- Pekka on lihava, kuuli vaimonsa suusta kesken joulusaunan.
- Kaveripiirit meni täysin ympäri.
- Mukana oli myös Jari "Pulli" Mentula, nuuska huulessa tietenkin.
- Laihduttamassa oli sama nainen joka on seuraavassakin jaksossa.

Et siis menettänyt yhtään mitään.

Korjasin.

Kyllä rasvattomassa maidossa on vähemmän vitamiineja kuin raakamaidossa tai täysmaidossa.

Jollet usko "samaa vanhaa paskaa" niin vertaa itse:

http://www.fineli.fi/food.php?foodid=29211&lang=fi Rasvaton maito, Luomu

http://www.fineli.fi/food.php?foodid=33164&lang=fi Täysmaito

Voi hellanlettas. Sanoin, että punainen maito ei ole sen vähemmän käsiteltyä kuin rasvatonkaan maito. Tuo vitamiiniasia taas johtuu siitä että ne vitamiinit lilluvat siinä rasvan mukana ja näin ollen rasvattomassa on vähemmän. Punainen maito on silti yhtä käsiteltyä kuin rasvaton.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom