Jutan ja Bullin dieetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marjusca
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.gojuttago.com/

Eli onko täällä ketään kuka on mukana kyseisessä diettaus treeni prokkiksessa:)?
Itse ajattelin kokeilla kyseistä ruokavaliota, tosin hieman sävellän sitä itselleni sopivammaksi, mutta aika pitkälti mennään saman kaavan mukaan kuin mitä Jutta ja Bulli on suunnitellut. Treeni ohjelma on jo omasta takaa oikein toimiva, joten sitä en rupee muuttaa..3-jakosella mennään.

Mitä mieltä olette kyseisestä dietistä?

Saisiko ketään pakkislaista mukaan diettaamaan? Tässä on jo 3kk diettailtu..mutta ruokavalio ei oo ollu noin tiukka kuin nyt..voi nimittäin meikä tytöllä V käyrä nousta pikkuhiljaa:D

[mod]linkki korjattu by rahi [/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu ite oon messis, tosin erilaisella ruokavaliolla. Meni kalorit aika tiukalle heti ja nyt kroppa alkaa kuivumaan ylimääräisistä. Niveliä särkee ja vituttaa koko ajan :) sitä se dietti teettää..

Muutenhan toi vaikuttaa oikein pätevältä dieetiltä, mutta sitä ihmettelen, että miksi tohon ruokavalioon ei kuulu oikeastaan ollenkaan rasvaa? "Hyvien rasvojen saannin turvaamiseksi on tärkeää ottaa 2 Omega 3 kapselia aamuin illoin." Mistä lähtien 4 grammaa rasvaa päivässä on turvannut rasvojen saannin? Mihin toi rasvattomuus oikein voi perustua?

Mun mielestä on aika huvittava juttu, kun lukee noita kommentteja tuolta Jutan blogista, että suuri osa tohon mukaan lähteneistä ajattelee, että toi on joku neljän viikon ihmedieetti ja sen neljän viikon jälkeen ollaan tosi kiinteytyneitä ja voidaan taas jatkaa syömistä samalla vanhalla tavalla. Mutta siis hienoa kuitenkin, että Jutta ja Bull on tollasen ruokavalio- ja treenisuunnitelman tehneet ja toivottavasti moni mukaan lähteneistä sais tosta potkua vähän pidemmänkin tähtäimen elämäntapamuutokseen! :thumbs:

Muutenhan toi vaikuttaa oikein pätevältä dieetiltä, mutta sitä ihmettelen, että miksi tohon ruokavalioon ei kuulu oikeastaan ollenkaan rasvaa? "Hyvien rasvojen saannin turvaamiseksi on tärkeää ottaa 2 Omega 3 kapselia aamuin illoin." Mistä lähtien 4 grammaa rasvaa päivässä on turvannut rasvojen saannin? Mihin toi rasvattomuus oikein voi perustua?

Mun mielestä on aika huvittava juttu, kun lukee noita kommentteja tuolta Jutan blogista, että suuri osa tohon mukaan lähteneistä ajattelee, että toi on joku neljän viikon ihmedieetti ja sen neljän viikon jälkeen ollaan tosi kiinteytyneitä ja voidaan taas jatkaa syömistä samalla vanhalla tavalla. Mutta siis hienoa kuitenkin, että Jutta ja Bull on tollasen ruokavalio- ja treenisuunnitelman tehneet ja toivottavasti moni mukaan lähteneistä sais tosta potkua vähän pidemmänkin tähtäimen elämäntapamuutokseen! :thumbs:

Muistaakseni Bullin threadissa Leech kertoi, että Bull ei ota rasvoja juurikaan. Kyllähän 4viikossa saa jo vaikka mitä aikaa dieetillä :)

Entsyymi ite oon kanssa huvittuneena lukenu, että porukka tosiaan luulee et 4vk riittää ja läskit on vex:D! Tosihan se on, että jo 4viikossa tuloksia tulee, mutta pitemmällä tähtäimellä jos tahtoo pienentyy ja tiukentuu ni ei voi rueta syömää "paskaa" uudestaan ja kuvitella läskien pysyvän poissa.

Hieman ihmetyttää tuolla blogissa tuo painava suositus aerobisen lenkin vetämisestä aamulla tyhjään vatsaan. Oletettavasti dietti porukassa on paljon aloittelijoita ja väittäsin että tällaisella ei-hifi porukalla kyllä puntti+aerobinen+ruokavalio tekee jo tehtävänsä. (Ei tosin minustakaan kyllä neljässä viikossa. Eihän se nyt oikeasti riitä mihinkään muuhun kuin hyvään alkuun.)

Liian tiukan dietin vetäminen ja kaiken ihanuuden kieltäminen tyyliin "Lisäksi aistejani sekoittaa uskomattoman herkullinen croisanttien tuoksu, joka tulee oviaan avaavista katukahviloista, joita täällä on muutaman kymmenen metrin välein. Heikompi sortuisi, mutta minä en, ettekä tietenkään te kanssa dieettaajat : )" aiheuttaa vain "heikkojen" normaali ihmisten sortumisen dietin alkumetreillä jo. Kroisantin voi syödä ihan hyvin jos haluaa, kunhan pitää huolta päivän kokonais kaloreista.

Mutta muuten kyllä mielenkiintoinen projekti ja varmaan hauskempaa tehdä verrokkiporukalla jos ei ole tottunut yksin diettaamaan.

Kroisantin voi syödä ihan hyvin jos haluaa, kunhan pitää huolta päivän kokonais kaloreista.

Monilla taas tuollainen aiheuttaa sitä, että kai sitä nyt vähän voi napostella ja menee homma yli. Kyllä ainakin tämä neljä viikkoa nyt luulisi olevan helppoa kieltäytyä AIVAN kaikesta ylimääräisestä.

Ihan järkevän tuntuinen dieetti, mutta ruokamäärät on niin pienet että mulla menis hermot heti. Toki miesten määrät 1,5 krt. Just ja just riittäis mutta kyllä nälkä tulee jessus. Tuosta tykkään että on samaa mieltä mitä olen ollut about 15 vuotta, aerobinen tyhjään vatsaan on aivan uber verrattuna johonki iltalenkkeihin.

Ja rasvamäärät on kyllä huolestuttavan pienet, 2rkl oliiviöljyä (miehelle) ja 6 omegatabua (miehelle). Ei kyllä riitä mulle.

Monilla taas tuollainen aiheuttaa sitä, että kai sitä nyt vähän voi napostella ja menee homma yli. Kyllä ainakin tämä neljä viikkoa nyt luulisi olevan helppoa kieltäytyä AIVAN kaikesta ylimääräisestä.

Nojoo, totta kyllä tuokin. Sama tietysti diettaamisessa kun muussakin että tyylejä on monia.

Itellä vaan ensimmäinen onnistunut dietti on lähtenyt siitä heräämisestä että kun kalorit laskee ja kulutuksesta pitää huolen, niin dietillä ei tarvikkaan oikeasti olla nälkä koko aikaa. Ruuan kun jakaa oikein niin melkein tuntuu siltä että saa olla syömässä koko ajan. Ja silloin tällöin voi jopa herkutella.

...mutta kyllä nälkä tulee jessus.

Nälkä jossain määrin dieetillä valitettavasti vaan kuuluu asiaan.

Rasvan määrä - tai siis sen olemattomuus - kyllä samoin pistää silmään. Itse oon täs kesäkuntoo kohti menossa ja maltilla tiputellu -5 kg; rasvaa oon koko ajan ottanu 40 g näkyvistä rasvanlähteistä plus ravinnon muu rasva (~20 g) päälle. Ainakin näin tyttönä hirvittäis damage hormonitoiminnalle, jos itsensä kovin kireeksi dieettais ilman riittävää rasvaa ravinnosta. Samoin riittävä rasva ruokavaliossa pitää suht hyvin nälkää, kun kalorit tippuu ja ruokamäärät vähenee.

Mutta tavikselta painoo salettiin tippuu tuolla dieetillä. Eri asia mitä tapahtuu 4 viikon jälkeen.

Ollaan ystävättäreni kanssa suunniteltu hänelle tätä diettiä, miten tähän vois lisätä rasvoja kun tuntuu ettei porukan mielestä niitä oo tarpeeks?

Niveliä särkee ja vituttaa koko ajan :) sitä se dietti teettää..

Jos viikon jälkeen fiilikset ovat tällaiset ei dietti ole ihan kohdillaan..

Joo huomenna ajattelin aloittaa ja vetää sen neljä viikkoa. :) Todennäköisesti 4.6 luovutan koska sillon on päättäjäiset. :D Koitan parhaani mukaan noudattaa niin hyvin kuin voin, hankaluutta vähän tuottaa se, että tosiaan olen 17, asun kotona ja käyn koulussa.... Ja tunnetustihan sitä ei aina saa sitä ruokaa mitä haluais. Kai se vaan pitää alkaa raahata eväsrasioita mukana. :D

Toivottavasti ei tuu kovin paljo marinaa äidin suunnalta... .

Ollaan ystävättäreni kanssa suunniteltu hänelle tätä diettiä, miten tähän vois lisätä rasvoja kun tuntuu ettei porukan mielestä niitä oo tarpeeks?

Oliiviöljyä salaattiin, mutta kannattaa huomioida että ruokalusikallisessa on toistasataa kaloria. Tosin jos tuota Jutta&Bull diettiä käyttää pohjana niin en olisi huolissani parista sadasta ylimääräisestä kalorista. Tuossa jää kuitenkin kalorit alle 1500 joka on aika vähä kuntoilevalle naiselle dietilläkin. Mutta laihtuminen kyllä on varmaa.

Toisaalta täytyy muistaa että Jutta&Bull tietää diettaamisesta varmaan 1000 kertaa enemmän kuin esim minä että saattaishan se mielenkiintoista olla kokeilla tuota diettiä juuri tuollaisenaankin.

Tänään kun söin aika tarkasti mitä dietti ohjeisiin oli ladeltu, niin n.1500kcal tuli päivän kokonais kalorimääräksi. Itse en aijo sen enempää vedelläkkään kun oon sen verta pieni ihminen..tosin iltapala jäi syömättä, hyi vittu miten pahaa-->raejuustoa, mehukeittoa ja vehnäleseitä:urjo: kokeilen huomen kyllä rahkan kanssa..toi raejuusto oli aika shittiä:eek:

Miehelle (kerrottuna siis 1.5:llä) tulee noin 1850 kcal. Ite aattelin rykäistä samalla treenillä ja aerobisilla kuin hyvin sujuneen dieettini tähänkin asti, jos vaikka auttais noihin viimeisiin jotka tuntuu olevan tiukassa :( Mä aion vetää just eikä melkeen niinkuin siellä sanotaan, neljä viikkoa seisoo vaikka päällään ja näkeepähän miten tollanen "yleisohje" toimii. Luulisi rokkaavan.

Miehelle (kerrottuna siis 1.5:llä) tulee noin 1850 kcal. Ite aattelin rykäistä samalla treenillä ja aerobisilla kuin hyvin sujuneen dieettini tähänkin asti, jos vaikka auttais noihin viimeisiin jotka tuntuu olevan tiukassa :( Mä aion vetää just eikä melkeen niinkuin siellä sanotaan, neljä viikkoa seisoo vaikka päällään ja näkeepähän miten tollanen "yleisohje" toimii. Luulisi rokkaavan.

Eikös miehelle tule 2250kcal? jos tuo 1500kcal naiselle pitää paikkansa.

En laskenut tarkkaan mutta se oli alle 1500 kcal, jotain 1250-1300...

No anyway about 2000kcal pintaan. Ruokavalio pohja tuossa on loistava. Helppo muuntaa annoskokoja muuntelemalla. Ei omasta mielestäni 120kg jampan kannata heti tuohon 2000kcal settiin ryhtyä. Voi naru hieman kiristyä otsalla :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom