CBB Jussi Vilkkilä

Aikamoinen seppä tuo Roger positiivisessa mielessä. Mielenkiintoinen haastattelu. Erityisesti pisti hymyilyttämään, että 160kg kaveri, joka ottaa raakana 400kg maastavedon ja hirveät voimat muutenkin sanoo ”jos sulla ei oo aerobista kuntoa, mutta on voimaa et ole missään kunnossa” :)

Aivan sama homma oli itsellä tuota haastattelua tehdessä. :)
Mutta täytyy kyllä arvostaa tuota. 👍

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Roger on kyllä mielenkiintoinen ukko ja aika vähän skenessä/somessa ollut esillä. Kaikenlaista tarinaa kuullut kaverista, vaikee sanoa mitkä on totta ja mitkä ei. Hyvä video!

Roger on kyllä mielenkiintoinen ukko ja aika vähän skenessä/somessa ollut esillä. Kaikenlaista tarinaa kuullut kaverista, vaikee sanoa mitkä on totta ja mitkä ei. Hyvä video!
Jäi mietityttämään, että mitkä ovat Rogerin parhaat voimanostotulokset, siis virallisissa kisoissa. Nopealla googlailuilla löysin fpo:n sivuilta penkin ennätykseksi 240 kg (raw). Saman liiton jalkakyykky, maastaveto ja Yt oli sitten eri miehillä.

Rogerin instaa seuranneena, tuloksissa ei mitään hirveitä lapinlisiä ole. Olen pitkään sanonut, et Roger on raa'assa voimassa mitattuna Suomen vahvin.

Kokeillaan syödä 10 000 kaloria kolmeen tuntiin.
Aluksi käydään heittämässä nopea treeni, jonka jälkeen suunnataan keskustaan ja aletaan syömään!
Kun ruoka alkaa tökkimään, on pakko pyytää neuvoja kilpasyönnin ammattilaiselta Jesse Pynnöseltä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=9pHqzg8zjRI&t=600s

Kiitoksia kaikille pakkislaisille, jotka on videoita katsonut ja kanavan tilannut. :)

Asetetaan kunnon juoksuhaaste ja osallistutaan 19.9.2020 Jyväskylässä järjestettävälle Finlandia Marathonille.
Käy kurkkaamassa videolta mistä on kyse.

😅🤣😁
Ensin Jussi juoksee 11km.
Minä alan panostaa Cooperiin.
Jussi meinaa mennä maratonille.
Minä juuri mietin, että jos vähän panostaisi, niin millaisen ajan saisi kellotettua 400 metriin?!?

Meillä menee nämä tavoitteet nyt ihan eri suuntiin 😆

Minä harrastin triahtlonia noin 20 vuotta sitten. Kilpailin muutaman osamatkan kisankin 2000-2002 ... niin täytyy sanoa, että näin omalla kohdalla minkäänlaista mielenkiintoa ei kestävyysmatkoihin nykyään ole.

😅🤣😁
Ensin Jussi juoksee 11km.
Minä alan panostaa Cooperiin.
Jussi meinaa mennä maratonille.
Minä juuri mietin, että jos vähän panostaisi, niin millaisen ajan saisi kellotettua 400 metriin?!?

Meillä menee nämä tavoitteet nyt ihan eri suuntiin 😆

Minä harrastin triahtlonia noin 20 vuotta sitten. Kilpailin muutaman osamatkan kisankin 2000-2002 ... niin täytyy sanoa, että näin omalla kohdalla minkäänlaista mielenkiintoa ei kestävyysmatkoihin nykyään ole.

Maratonin jälkeen minä suuntaan kohti ultrajuoksua ja Markku alkaa suunnittelemaan piikkareiden ostoa ja alkaa panostaa satasen sileälle. 😅
Ei minullakaan mitään kovaa hinkua kestävyysmatkoihin ole, mutta tämä maratonhaaste on lähinnä itsensä haastamista ja voittamista hieman eri tavalla, kuin pelkkiä punnuksia nostelemalla. 🙂
Tuo triahtlon on semmoinen, mikä jossain kohtaa elämää täytyy esim osamatkan muodossa kokeilla. 👍

Sitten joskus osallistut Ski Classic hiihtoon. Esimerkiksi https://yllaslevi.com/ hiihtoon kevätlumilla. (y)

Talvisin on tullut käytyä hiihtämässä ja viime talvena mietin jo vapaan Finlandia hiihtoa, mutta eipä koko tapahtumaa järjestetty.
Itselle puntti on se ykkönen, mutta mukava haastaa itseään myös muillakin osa-alueilla. :)

Eilen tuli heitettyä ensimmäinen vähän pidempi lenkki.
Koskaan en ole noin pitkään juossut ja meno tuntui yllättävän hyvälle, mutta kyllä tuo 42km tulee vaan olemaan aivan älytön matka. 😅
Tässä juoksussa puolimaraton olisi mennyt aikaan 02:04.

View: https://www.instagram.com/p/CCtyN1kF2lv/

Eilen tuli heitettyä ensimmäinen vähän pidempi lenkki.
Koskaan en ole noin pitkään juossut ja meno tuntui yllättävän hyvälle, mutta kyllä tuo 42km tulee vaan olemaan aivan älytön matka. 😅
Tässä juoksussa puolimaraton olisi mennyt aikaan 02:04.

View: https://www.instagram.com/p/CCtyN1kF2lv/

Talkkia kannattaa laittaa myös persvakoon, ettei posket hankaa toisiaan vereslihalle.

Oikeesti vai oliko läppä? Hyi helvetti soikoon, sisäreidetkin vihloo ilkeesti mutta jos ryppyrubiinin ympäriltä palais iho niin ai ssaatana :/

Ihan oikeasti, armeijassa tuli tämä todettua pitkillä marsseilla. Kovimmat sankarit laittoi ruokatauon jälkeen margariininapin sinne minne aurinko ei paista lievittämään pahimpia tuskia, kun ei ollut talkkia saatavilla.

Karvojen ajelu sieltä ympäriltä helpottaa tuota ongelmaa ihan merkittävästi.

Omat pahimmat on vesisadelenkeillä märän paidan hiertämät nännit olleet + maratoonilla ne hiertyivät ihan verille (kisalapun hakaneulat taisivat olla hieman huonossa kohtaa myös), eikä sitä siinä matkalla huomannut, ihmettelin maalissa veristä paitaa ja olivat kyllä pitkään arat.

Oikeesti vai oliko läppä? Hyi helvetti soikoon, sisäreidetkin vihloo ilkeesti mutta jos ryppyrubiinin ympäriltä palais iho niin ai ssaatana :/
Itsellä reidet hankasi lopussa inhottavasti yhteen, mutta perse kyllä säilyi ilman taisteluhaavoja. 😅

Ihan oikeasti, armeijassa tuli tämä todettua pitkillä marsseilla. Kovimmat sankarit laittoi ruokatauon jälkeen margariininapin sinne minne aurinko ei paista lievittämään pahimpia tuskia, kun ei ollut talkkia saatavilla.
Sinne suli mukavasti kuin leivänpaahtimesta tulleen ruisleivän päälle. 😂

Karvojen ajelu sieltä ympäriltä helpottaa tuota ongelmaa ihan merkittävästi.

Omat pahimmat on vesisadelenkeillä märän paidan hiertämät nännit olleet + maratoonilla ne hiertyivät ihan verille (kisalapun hakaneulat taisivat olla hieman huonossa kohtaa myös), eikä sitä siinä matkalla huomannut, ihmettelin maalissa veristä paitaa ja olivat kyllä pitkään arat.

Millekkäs maratoni tuntunut, kun sen ilmeisesti olet juossut? Tuliko jossain tietyn kilometrimäärän kohdalla seinää vastaan vai menikö ihan "mukavasti" maaliin asti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom