CBB Jussi Vilkkilä

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei tainnu olla ketjua viellä kyseiselle kaverille. Alkanut tuottaa tubeen materiaalia mukavaa tahtia ja sisältökin on rentoa ja hyvää meininkiä. Ihan fiksun olonen kaveri kyllä omanlaisellaan huumorilla höystettynä.

Käykääs tutustumassa kaveriin.

Jussi Vilkkilä - YouTube

Jykevärunkoinen kaveri mut mitä muutaman videon katsonut niin noi huumoripläjäykset on pakko skipata niin kovan myötähäpeän vuoksi.
Muuten kyllä fiksun ja asiallisen oloinen tyyppi

Helou pakkislaiset!

Täällä on keskustelu käynyt kuumana sekä vilkkaana.. :D
Mukava kuitenkin huomata, että tänne on ketju minusta avattu.

Itse siis tähtään syksylle Nordic Fitness Expoon kilpailemaan ja tarkoituksena olisi myös käydä jotkut kilpailut ulkomailla, sillä kerran kun tässä itsensä kuntoon raapaisee, niin mielellään sitä useamman kuin yhden kisan kävisi kilpailemassa.
Youtubeen tulee tehtyä videoita ja nyt aloitin videosarjan ”Mission Pro Card”, eli tarkoituksena on lähteä tavoittelemaan tuota Elite Pro-korttia.
Tavoitehan on äärinmäisen kova, sillä pelkkä suomessa pärjääminenkin nykyisellä tasolla vaatii todella paljon ja mikäli tuota korttia itselleen hamuaa, tulisi vielä kansainväliselläkin tasolla menestyä.

Tavotteita on kuitenkin hyvä asettaa ja välillä tekee myös hyvää iskeä se rima hieman korkeammalle.
Yleensähän me suomalaiset emme paljoa omista tavoitteista ääneen huutele, vaan uurastamme omassa hiljaisuudessa ja mikäli jotain saavutamme, saatamme tällöin kertoa, että tämä oikeastaan itselläni onkin tavoitteena ollut.
Ehkä sitä monesti ”pelätään”, että mitäs jos sitä epäonnistuukin, ja on jo tästä ääneen ehtinyt mainostaa, niin silloin ihmiset pääsevät sanomaan ”mitä minä sanoin, ei tuu onnistumaan”. :)

Itse olen kilpaillut kerran aikaisemmin vuonna 2013 cbb junnuissa ja tällöin sijoituin SM-hopealle Eeli Halosen napatessa kultaa. :)
Tuossa kisassa itse asiassa voitin Eelin fysiikkakierroksella, mutta Eeli kiilasi vapareissa voittoon ja onkin niittänyt todella hienosti cbb:ssä menestystä!
Vuoden 2013 kisoihin minua valmensi täälläkin foorumilla aktiivisesti kirjoittava Markku ”Sensei” Tikka ja jos ajatellaan mistä lähtökunnosta Markku lähti minua valmentamaan, niin todella kova muutos saatiin tehtyä ja ei varmasti moni olisi lähtökunnostani uskonut, että kisoihin kireäksi tullaan pääsemään. Vahva suositus siis Tikalle!

Tässä nyt tämä ensimmäinen jakso ja lähdetään tästä seuraamaan, miten pitkä projekti tästä muodostuu. :)

Mikäli jollakin herää jotain kysymyksiä, niin vastailen niihin mielelläni. Itse tämän nimimerkin pakkikselle olen luonut vuonna 2007 ja silloin kovasti ”alottelijoiden peruskysymykset” osioista kysellyt apuja massan hankintaan. :)
Mike ja muut moderaattorit varmaan tuolloin kyllästyivät sulkemaan perustamiani threadeja ”kuinka saada lihasta”. :)

PS: mitä tuohon huumoriin tulee, niin varmasti videoilla tulee jatkossakin olemaan sitä minun näköistä huumoriani, sillä itse en jaksa asioita liian vakavasti ottaa ja onneksi aina on mahdollista kelata ne suurimmat myötähäpeää aiheuttavat leiskautukset. :P

-Jussi Vilkkilä

Heräsi mieleen ajatus, että mikäli suoraan on Elite Pro Card tavoitteena, niin varmaan ymmärrät mitä se tarkoittaa ja siinä mielessä taitaisi olla fiksumpaa ruveta niihin asianmukaisiin lihatalkoisiin välittömästi ja mennä suoraan Elite Pro Qualifier -skaboista sitä kalastamaan, kun on valmista. Pohjatyö ottanee sen 3-4 vuotta tuosta lähtöpisteestä jos menee sen ajan kehonrakennus edellä ilman yhtäkään kompromissia minkään suhteen.

En näe noita kotimaan SFU:n testattuja kisoja kuin hidasteena tuolla taipaleella. CBB-kokemusta kuitenkin on jo taustalla valmiina. Toki kisatessa saa aina näkyvyyttä, mikä on arvokasta.

Ja onnea sekä tsemppiä matkaan!

Viimeksi muokattu:
Propsit isosta tavoitteesta ja tsemppiä kaikkiin huuteluihin siitä, kun se on monien mielestä liian iso tavoite ääneen kerrottavaksi.

"Mitäs minä sanoin" -kavereita tulee kyllä ilmottautumaan.

Helou pakkislaiset!

Täällä on keskustelu käynyt kuumana sekä vilkkaana.. :D
Mukava kuitenkin huomata, että tänne on ketju minusta avattu.

Itse siis tähtään syksylle Nordic Fitness Expoon kilpailemaan ja tarkoituksena olisi myös käydä jotkut kilpailut ulkomailla, sillä kerran kun tässä itsensä kuntoon raapaisee, niin mielellään sitä useamman kuin yhden kisan kävisi kilpailemassa.
Youtubeen tulee tehtyä videoita ja nyt aloitin videosarjan ”Mission Pro Card”, eli tarkoituksena on lähteä tavoittelemaan tuota Elite Pro-korttia.
Tavoitehan on äärinmäisen kova, sillä pelkkä suomessa pärjääminenkin nykyisellä tasolla vaatii todella paljon ja mikäli tuota korttia itselleen hamuaa, tulisi vielä kansainväliselläkin tasolla menestyä.

Tavotteita on kuitenkin hyvä asettaa ja välillä tekee myös hyvää iskeä se rima hieman korkeammalle.
Yleensähän me suomalaiset emme paljoa omista tavoitteista ääneen huutele, vaan uurastamme omassa hiljaisuudessa ja mikäli jotain saavutamme, saatamme tällöin kertoa, että tämä oikeastaan itselläni onkin tavoitteena ollut.
Ehkä sitä monesti ”pelätään”, että mitäs jos sitä epäonnistuukin, ja on jo tästä ääneen ehtinyt mainostaa, niin silloin ihmiset pääsevät sanomaan ”mitä minä sanoin, ei tuu onnistumaan”. :)

Itse olen kilpaillut kerran aikaisemmin vuonna 2013 cbb junnuissa ja tällöin sijoituin SM-hopealle Eeli Halosen napatessa kultaa. :)
Tuossa kisassa itse asiassa voitin Eelin fysiikkakierroksella, mutta Eeli kiilasi vapareissa voittoon ja onkin niittänyt todella hienosti cbb:ssä menestystä!
Vuoden 2013 kisoihin minua valmensi täälläkin foorumilla aktiivisesti kirjoittava Markku ”Sensei” Tikka ja jos ajatellaan mistä lähtökunnosta Markku lähti minua valmentamaan, niin todella kova muutos saatiin tehtyä ja ei varmasti moni olisi lähtökunnostani uskonut, että kisoihin kireäksi tullaan pääsemään. Vahva suositus siis Tikalle!

Tässä nyt tämä ensimmäinen jakso ja lähdetään tästä seuraamaan, miten pitkä projekti tästä muodostuu. :)

Mikäli jollakin herää jotain kysymyksiä, niin vastailen niihin mielelläni. Itse tämän nimimerkin pakkikselle olen luonut vuonna 2007 ja silloin kovasti ”alottelijoiden peruskysymykset” osioista kysellyt apuja massan hankintaan. :)
Mike ja muut moderaattorit varmaan tuolloin kyllästyivät sulkemaan perustamiani threadeja ”kuinka saada lihasta”. :)

PS: mitä tuohon huumoriin tulee, niin varmasti videoilla tulee jatkossakin olemaan sitä minun näköistä huumoriani, sillä itse en jaksa asioita liian vakavasti ottaa ja onneksi aina on mahdollista kelata ne suurimmat myötähäpeää aiheuttavat leiskautukset. :P

-Jussi Vilkkilä

Hienoa, että uskalletaan unelmoida, nyt vaan kaikki tekeminen tukemaan tavoitetta, sillä sen saavuttaminen vaatii todella kovaa omistautumista lajille. Älyttömästi tsemppiä!

Heräsi mieleen ajatus, että mikäli suoraan on Elite Pro Card tavoitteena, niin varmaan ymmärrät mitä se tarkoittaa ja siinä mielessä taitaisi olla fiksumpaa ruveta niihin asianmukaisiin lihatalkoisiin välittömästi ja mennä suoraan Elite Pro Qualifier -skaboista sitä kalastamaan, kun on valmista. Pohjatyö ottanee sen 3-4 vuotta tuosta lähtöpisteestä jos menee sen ajan kehonrakennus edellä ilman yhtäkään kompromissia minkään suhteen.

En näe noita kotimaan SFU:n testattuja kisoja kuin hidasteena tuolla taipaleella. CBB-kokemusta kuitenkin on jo taustalla valmiina. Toki kisatessa saa aina näkyvyyttä, mikä on arvokasta.

Ja onnea sekä tsemppiä matkaan!

Itse haluan katsoa miten pitkälle on mahdollista ihan natikkana päästä, koska uskon itselläni olevan vielä paljon potentiaalia kehityksen suhteen.
Varmasti tuo sanomasi tapa kuulostaa todella monen korvaan siltä "fiksummalta", jos ajatellaan puhtaasti sitä kortin saamista, mutta katsotaan näillä eväillä minne tullaan tulevaisuudessa pääsemään. :)
Kiitos tsempeistä!

Propsit isosta tavoitteesta ja tsemppiä kaikkiin huuteluihin siitä, kun se on monien mielestä liian iso tavoite ääneen kerrottavaksi.

"Mitäs minä sanoin" -kavereita tulee kyllä ilmottautumaan.

Olipa se tavoite mikä tahansa, kun sen vain ääneen sanoo, niin aina löytyy niitä, jotka kertovat jo ennen koko tavoitteen loppuun kuulemista "ei tule onnistumaan". :)
Kiitos tsempeistä!

Hienoa, että uskalletaan unelmoida, nyt vaan kaikki tekeminen tukemaan tavoitetta, sillä sen saavuttaminen vaatii todella kovaa omistautumista lajille. Älyttömästi tsemppiä!

Kiitos Marko, Legendan sanat lämmittää kovasti mieltä ja tuo paljon motivaatiota tekemiseen! :)
Muistan kun itse aloitin treenaamaan ja katselin sinun Supermass the return dvd:tä ja mietin mielessäni koska voin itsekkin sanoa alataljaa tehdessäni "pannaan koko pakka perkele" :D

-Jussi Vilkkilä

Eikö jossain vaiheessa (viime vuonna?) ollut sellainen systeemi, että Fitness Expon CBB overall-voittaja sai Elite Pro -kortin Classic Physiqueen? Jos tämä jatkuu, niin se olisi varmaan se realistisin keino saavuttaa Elite Pro -status.

Suomen fitnessurheilun sivuilla on tuosta kortista seuraava maininta:
IFBB Elite Pro -ammattilaiskorttia hakevan kilpailijan pitää täyttää yksi seuraavista kriteereistä:
•Maailman- tai maanosan mestaruuskilpailun voitto (Euroopan mestaruus)
•Sijoittua kärkikolmikkoon (top3) IFBB Elite Ranking –overall kilpailussa

Toki noita kortteja on taidettu jakaa myös muillakin perusteilla, kuin vain noilla ylläolevilla kriteereillä.

Tuossa joku päivä takaperin tein videon tuosta korttiasiasta, missä vähän selvennän tuota tavoitettani.

Viikonloppuna oli mahdollisuus selvittää kehonkoostumus Inbody720-mittauksella ja lisäksi ottaa rasvat myös pihdeillä.
Tein tästä videon, missä käyn tämän hetken tulokset läpi ja vertailen niitä vuoden 2013 tuloksiin, mitkä otettu omien junnu cbb kisojen jälkeen Expossa messuilla.

-Jussi Vilkkilä

Suomen fitnessurheilun sivuilla on tuosta kortista seuraava maininta:
IFBB Elite Pro -ammattilaiskorttia hakevan kilpailijan pitää täyttää yksi seuraavista kriteereistä:
•Maailman- tai maanosan mestaruuskilpailun voitto (Euroopan mestaruus)
•Sijoittua kärkikolmikkoon (top3) IFBB Elite Ranking –overall kilpailussa

Koskeeko tämä siis myös CBB-kisoja ja/tai onko noita IFBB Elite Ranking –overall kilpailuita olemassa CBB:lle?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kuinkas pitkä muuten olet Jussi? Mennyt multa ohitse...
Hyvää videomateriaalia jatka samaan malliin.
Ja tsemppiä kortin tavoitteluun mielenkiinnolla seuraan matkaasi,

Koskeeko tämä siis myös CBB-kisoja ja/tai onko noita IFBB Elite Ranking –overall kilpailuita olemassa CBB:lle?

Tästä en kyllä osaa itse suoraan sanoa. Pitääpäs selvittää, miten tuo CBB:n osalta menee. :)

Kuinkas pitkä muuten olet Jussi? Mennyt multa ohitse...
Hyvää videomateriaalia jatka samaan malliin.
Ja tsemppiä kortin tavoitteluun mielenkiinnolla seuraan matkaasi,

Viikonloppuna kun kehonkoostumusmittausta varten virallisesti mitattiin, olin tasan 180cm. Aikaisemmin olen ollut 179cm, että jos ei lihakset ole kasvaneet, niin ainakin pituutta on tullut sentti lisää. :D
Varmasti vaikuttaa tuo pituusmittauksen ajankohta, eli aamusta voi olla tuon sentin pidempi, mitä illasta, jos koko päivän seissyt jalkojen päällä. :)
Kiitos palautteesta! :)

-Vilkkilä

Dieetti alkaa pikkuhiljaa tuottaa tulosta ja kunto kiristymään. Tästä eteenpäin homma alkaa olemaan palkitsevaa, sillä pienetkin muutokset painossa näkyvät melko suoraan kunnossa.
Tarkkana saa kuitenkin olla, jotta tästä eteenpäin käryää rasva eikä lihasmassa! :)

Videolla höpinää oman treeniuran alusta, treeniä sekä tämän hetken kuntoa.

-Vilkkilä

Komia näkönen tuo ojentaja pose!

Komia näkönen tuo ojentaja pose!

Kiitos! Tuo ojentajapose on semmoinen, mikä ei pulleammassa kunnossa kovin oikeuksiinsa pääse, mutta mitä kireämpi kunto, sen paremmaksi muuttuu. :)
Sama se kyllä on lähes kaikissa poseissa. :)

-Vilkkilä

Ihan saatanan komea jätkä muutenkin. Ei varmaan tarvitse Tindereitä kauheasti asennella. :ROFLMAO:

Sitä kun toivoo, että saisi jotain palautetta kunnosta/fysiikasta, mutta arvostelulajihan tämä on. :whistle:

Pakko kompata (vaikken homo olekaan).
Emäntäkin sanoi että komea hymy jätkällä ja siihen loppui Vilkkilän videoiden katselut :LOL:

Ja sinne meni yksi seuraaja. :D

-Vilkkilä

Ei kannata vähätellä hyvän ulkonäön vaikutusta, varsinkaan kun tähtäimet on asetettu hyvin korkealle. Vaikka kuinka lässytettäisiin tuomareiden raudanlujasta ammatillisuudesta jne, niin kyllä sillä naamalla on merkitystä. Enkä nyt tietenkään tarkoita, että joku tuomari tietoisesti tai edes tiedostamatta pistää jonkun pari sijoitusta ylemmäs komean naamavärkin takia, mutta kyllä sillä huomion saa itseensä helpommin kiinnitettyä. Hyvännäköinen kunto, joskin kireämmässä kunnossa aina helpompi arvioida kokonaisuutta. Olkapäät/epäkkään yläosa-akseli ehkä kaipaisi suhteessa hieman lihaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom