- Ikä
- 34
Tää Henna on kyllä veikee muija
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä painon voi antaa ihan huoletta nousta offilla, tosin joku raja siinäkin. Rasvan polttamiseen pitää vaan varata paljon aikaa. Vaikka painoa olisi paljonkin, niin pitää vaan varata enemmän aikaa. Lihasmassan polttamista on turha pelätä. Vauhti sen lihaksen polttaa, ei se kehonpaino. Toki treenata pitää kovaa.
Olotilaa pitää osata tulkita, kun massaa kasvattaa. Syöminen vaatii myös vaihtelua. Jos kroppa on tukossa, otetaan syömisen kanssa rauhallisemmin. Kun kroppa taas täysillä pelittää, syödään taas huomattavasti enemmän. Robottina ei pidä vetää. Tämä nyt ei ollut Jussille yksinään, vaan ihan yleisesti natikan massankasvatuksesta offilla
Tää Henna on kyllä veikee muija
Mielenkiintoista. Eikö usein ns. pikadiettejä markkinoida sillä perusteella että lyhyessä ajassa ei kerkeä polttamaan lihasta?Mun mielestä painon voi antaa ihan huoletta nousta offilla, tosin joku raja siinäkin. Rasvan polttamiseen pitää vaan varata paljon aikaa. Vaikka painoa olisi paljonkin, niin pitää vaan varata enemmän aikaa. Lihasmassan polttamista on turha pelätä. Vauhti sen lihaksen polttaa, ei se kehonpaino. Toki treenata pitää kovaa.
Olotilaa pitää osata tulkita, kun massaa kasvattaa. Syöminen vaatii myös vaihtelua. Jos kroppa on tukossa, otetaan syömisen kanssa rauhallisemmin. Kun kroppa taas täysillä pelittää, syödään taas huomattavasti enemmän. Robottina ei pidä vetää. Tämä nyt ei ollut Jussille yksinään, vaan ihan yleisesti natikan massankasvatuksesta offilla
Sitä ei pliis, sen takia sanoin että kisaavien bodareiden osalta. Uttihan lihotti itsensä tosi pahasti, eikä siinä paljoa kehitystä tullut. Että en tiedä onko siinä tolkkua koskaan.Ja natikka/lääke kinastelu ko. aiheesta alkakoon...
Voidaanko karkeasti sanoa että kilpailun jälkeen tulee n. kymppi takas ja tuo 5-10kg siihen päälle on sitä ns. bulkkia?Meikä on ainakin saanut parhaat lisäykset kisapainoon, kun olen nostanut pikkuhiljaa offilla keho painoani 15-20 kiloa. Tuosta enempää en ole edes pystynyt fiksusti ottamaan, koska olen tällöin kisannut kolmen vuoden välein ja aika ei vaan olisi riittänyt.
Kun painoa on pikkuisen enemmän päällä, on treenifiilis yleensä aina hiukan parempi. Kropan, tai varsinkin nivelten kolotukset ovat tosi paljon pienempiä, kuin alemmissa rasvoissa. Treenipainoja pystytään nostamaan, kun keho paino kasvaa. Painoprogressio treeneissä on todella paljon helpompi toteuttaa jne...
Syklittäminen on myös toki yksi vaihtoehto, jolla saadaan kuntoa pidettyä siistimpänä, mutta silloin menettää joitakin noista "pikkubulkin" eduista. On tutkittu, että siistimmässä kunnossa hormonaalinen ympäristö olisi lihaskasvulle edullisempi, mutta kummalla sitten on isommat vaikutukset? Utin tapauksessa homma ei ilmeisesti toiminut, mutta voin sanoa, että monella muulla kyllä on toiminut. Läskiksi syömisellä tuskin voittaa mitään, mutta elämästä nauttimisella ja hiukan enemmän painoa päällä olemisella voikin sitten tulla tulosta.