Jussi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjesta! Mitä jengi tekee jussina!?

Rinnan ja selän :D

Nojoo, eiköhän juhannus mene taas mökillä niikuin aina. Harvoin tulee viinan kanssa läträttyä, ehkä pari kolme kertaa vuodessa, mutta nyt voi olla että tulee valmistumisen kunniaksi vähän otettua. :kippis1:

Möksälle hyvällä porukalla matkassa mukana rekkalastillinen maittavaa ruokaa ja alkomahoolia. Sunnuntaina voi sitten tulla valittelmaan kun on aivan järjetön olo :D. Huomenna 1200 menee duunikone kiinni ja siitä sitten täyttämään sitä rekkaa viikonloppua varten.

Kalajoelle 9 hengen porukalla mökkeilemään. Ensimmäistä kertaa niille nurkille. Katsotaan jääkö myös viimeiseksi :) Eväät pitäisi ainakin olla kohdillaan.

Näytti pitkään siltä, että kaikki juhannussuunnitelmat kaatuu, mutta ei onneksi. Perjantaina mökkeilemään! Syömistä, juomista ja hyvää seuraa. Aijai. :)

töissä...

Luvassa kahdella eri mökillä seikkailua.

1. mökki on sukulaisten ja mallia kaikki mukavuudet.
2. mökki jonne tarkoitus lähteä perjantaina on Hämeenlinnan lähistöllä saaressa ilman juoksevaa vettä ja sähköjä. Täällä tumut hyvällä porukalla (n. 15hlö).

Itse odotan pääsyä juuri tänne karummalle mökille.

En tiedä yhtään mitä tehdä lähtiskö merelle, mökille, vai olisko himassa... samapa tuo ei se nyt niin kummallinen juhla oo..

Possua on pari pakettia grillattavaksi jääkaapissa, mutta miten on pakkislaisten muut grillausvinkit? Ajateltiin laittaa maissia ja tomaattia paistumaan grilliin.
Miten muuten pihvit/fileet/ym. naudanlihasta onnistuu grillissä? Onko hyviä vinkkejä grillihärkään?

Minulle Himos on lähinnä laskettelukeskus, ei juhannusbilemesta, ja siellä päin kyllä sanotaan että Himokselle (olen siltä suunnalta kotoisin). Miksi tässä tapauksessa käytettäisiin eri muotoa? Samoin kuin Korpilah(d)elle, ei Korpilahteen. Nus nus.

Jaaha, en tiedä missä on sillä suunnalla, mutta itse olen Jämsäläinen ja kyllä me ainakin sanotaan Himokseen. Ja samoin, itse kyllä pidän myös Himosta laskettelukeskuksena, enkä festaripaikkana.

e. nus nus ;)

Jaaha, en tiedä missä on sillä suunnalla, mutta itse olen Jämsäläinen ja kyllä me ainakin sanotaan Himokseen. Ja samoin, itse kyllä pidän myös Himosta laskettelukeskuksena, enkä festaripaikkana.

e. nus nus ;)

Teillä on sitten varmaan joku oma subkulttuuri joka puhuu "väärin".:D Google: "Himokseen" 13 500 osumaa, "Himokselle" 87 200 osumaa. www.himokselle.fi löytyy, muttei www.himokseen.fi. Kait noita voi molempia käyttää, vaikka kummankin tapa särähtää toisella korvaan..

Teillä on sitten varmaan joku oma subkulttuuri joka puhuu "väärin".:D Google: "Himokseen" 13 500 osumaa, "Himokselle" 87 200 osumaa. www.himokselle.fi löytyy, muttei www.himokseen.fi. Kait noita voi molempia käyttää, vaikka kummankin tapa särähtää toisella korvaan..

Hoho, joo toi 13 500 lienee aikalailla varmaan se Jämsän asukasluku eli ollaan ilmeisesti ainoat Suomessa ketkä puhuvat menevänsä Himokseen :D No, pysyn kannassani ja tulen myös jatkossa levittämään ilosanomaa ympärilleni ja levittämään jaloa tietoa oikeasta totuudesta ;)

Eipä muuta lisättävää jussiin, pitäkää hauskaa kaikki te ketkä olette menossa juhlimaan Himokseen! :hyvä:

Oho, pakkislaiset valtaa Himoksen :D Voidaa pitää kunnon miitit siellä. Ladybird ois kyllä legendaarista nähdä!

Ps. mul ei oo yöpaikkaa.... vinkvink.

Oho, pakkislaiset valtaa Himoksen :D Voidaa pitää kunnon miitit siellä. Ladybird ois kyllä legendaarista nähdä!

Ps. mul ei oo yöpaikkaa.... vinkvink.

ekana iltana klamydian keikan jälkeen kaljateltan nurkalla seisot käsilläs... otan sut siittä mukaan.

Perjantaina teen kevyen yläkropan ja sunnuntaina kyykyn kimppuun. Syön myös ehkä yhden makkaran pe. Muuten dietin krouvvissa.

Ei ku perjantaina Fintelligensin keikalla näytän tissit, ni voit poimii mut siitä sit! :D

Kyllä Fiona aina mun viereen 80-senttiselle(tai kai se sellanen on) sängylle mahtuu. Ja mehän tunnistamme toisemme, valitettavasti :rolleyes:.

Jos oikeen repäsis ja haluais nolata ittensä, vois ottaa pakkis-paidan mukaan ja kävellä se päällä siellä, mutta skippaan. Mutta jos nään pakkiskamoja jossain, lupaan vähintään yrittää tulla moikkaamaan :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom