Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Morjesta! Mitä jengi tekee jussina!?
Minulle Himos on lähinnä laskettelukeskus, ei juhannusbilemesta, ja siellä päin kyllä sanotaan että Himokselle (olen siltä suunnalta kotoisin). Miksi tässä tapauksessa käytettäisiin eri muotoa? Samoin kuin Korpilah(d)elle, ei Korpilahteen. Nus nus.
Jaaha, en tiedä missä on sillä suunnalla, mutta itse olen Jämsäläinen ja kyllä me ainakin sanotaan Himokseen. Ja samoin, itse kyllä pidän myös Himosta laskettelukeskuksena, enkä festaripaikkana.
e. nus nus ;)
Teillä on sitten varmaan joku oma subkulttuuri joka puhuu "väärin".:D Google: "Himokseen" 13 500 osumaa, "Himokselle" 87 200 osumaa. www.himokselle.fi löytyy, muttei www.himokseen.fi. Kait noita voi molempia käyttää, vaikka kummankin tapa särähtää toisella korvaan..
Oho, pakkislaiset valtaa Himoksen :D Voidaa pitää kunnon miitit siellä. Ladybird ois kyllä legendaarista nähdä!
Ps. mul ei oo yöpaikkaa.... vinkvink.
ekana iltana klamydian keikan jälkeen kaljateltan nurkalla seisot käsilläs... otan sut siittä mukaan.
Ei ku perjantaina Fintelligensin keikalla näytän tissit, ni voit poimii mut siitä sit! :D
Ei ku perjantaina Fintelligensin keikalla näytän tissit, ni voit poimii mut siitä sit! :D
Kyllä Fiona aina mun viereen 80-senttiselle(tai kai se sellanen on) sängylle mahtuu. Ja mehän tunnistamme toisemme, valitettavasti .