Jussi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Kotona menee Helsingissä, tällä kertaa nyt näin. Vaikka tavallaan kai "pitäisi" juhlia, kun on synttäritkin siinä samalla. :P Mut mä olenkin erilainen nuori. :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Himokselle suunta! Jos törmäätte todella humalassa olevaan tyhmästi pukeutuvaan mehupilliin, se saatan olla minä. Anteeksi jo valmiiiksi!

Taitaa mennä juhannuskin hitsauskoneen parissa, tänään aloitin pikkupuuhastelun kesäauton kanssa eikä valmista taidakaan tulla ihan parissa illassa niin kuin olin ajatellut :). Paska on vähän mädempi kuin luulinkaan ja omat ennestäänkin olemattomat hitsaustaidot taas ruosteessa, niin tätä se teettää...

Himokselle.

Perjantai-ilta: treenatessa olkapäät-kädet. La: Lihashuolto/aerobinen Su: Lihashuolto/aerobinen. Tällanen jussi tällä kertaa. Pitää kyllä paskaruokaa syödä vähän edes ettei ihan perinteistä poiketa. :rock:

cityssähän se menee kun kaikki urpoturbot vitun elämysmatkailija persereiät vetäytyy pukamiinsa mökkeilemään. ainut mikä vituttaa et saa kuunnella töissä yms seuraavat 2vk miten hienoa oli jussina mökilla ja sen jälkeen 2vk miten paskaa oli mökillä jussina kun oli niitä vitun ötököitä ja viina loppu ja pera hakkas taas vaimonsa. joka kerta...

Vein savustuspöntön mökille:

22062010609.jpg

Mökille ja kun lapset nukkuu niin yönselkään juhannuskalaa pyytämään. Aijai :)

Ajattelin kyhätä mökille perinteisen juhannussalon (midsommarstång) ihan vaan naapureille vittuillakseni. Rosvopaisti tulemaan, pienet siivet jalikalla ja sitten-fallerii, falleraa salon ympäri.

Himokselle!! Mökki ja 12 eukkoa siellä punkkaamassa. Saa nähä joutuuko sitä refeksi montakin kertaa... :D Nääh, mut Vergit, viinit ja homovissyt kassissa. Rankka jussi tiedossa siis. Jos paikalle eksyvät pakkislaiset tunnistaa ni tulkaa ihmeessä nykii hihasta, mikäli mulla sellasia on. Ja saa nostaa mut ojasta/mättäästä jos olen sinne kompastunut (sammunut). Iloista (viinanhuuruista) jussia kaikille paitsi selvinpäin olijoille!

Mut mä olenkin erilainen nuori. :P
Nuori? Sähän oot saatana jo 29!!! :D

Mökille saunomaan to-su, grilliin pihviä ja makkaraa, kurkusta alas kylmää kaljaa ja kirkkaita viinaksia :)

Josko sitä pilluakin sais ni sit ei enää paljon muuta tarttis.

Mökille ystävien kanssa grillailemaan, saunomaan ja pelleilemään.

ps. Opetelkaa puhumaan, se on Himokseen, ei Himokselle.

Mökille ystävien kanssa grillailemaan, saunomaan ja pelleilemään.

ps. Opetelkaa puhumaan, se on Himokseen, ei Himokselle.

Minulle Himos on lähinnä laskettelukeskus, ei juhannusbilemesta, ja siellä päin kyllä sanotaan että Himokselle (olen siltä suunnalta kotoisin). Miksi tässä tapauksessa käytettäisiin eri muotoa? Samoin kuin Korpilah(d)elle, ei Korpilahteen. Nus nus.

Ooo, ihanaa, säki Mika tuut! Voi haart! :D

Ja ei, en mä kyl ole Himokseen menossa, meen tasan Himokselle ;) Ärrrr.

No voi haart tosiaan :D Missäs päin teiän vosumökki on? Me ollaan kahden mökin voimin muistaakseni Koivulassa.

Ja se on todellakin Himokselle. Ei kukaan minnekään Himokseen mene. Paitsi ehkä jos kovat sateet tulee ja siellä leirintäalueen mudassa ajautuu syvemmälle olosuhteisiin..

Ittellä on dieetti päällä niin dokaus on iso nounou. Mennään avon porukoille pelaamaan korttia ja syömään, jäädään sinne myös viikonlopuksi. Taidanpa ottaa myös lenkkikamat mukaan. Me likes, muutenkin kaikki frendit on jossain hornan tuutissa tän juhannuksen :)

En oo kerenny suunnittelemaan ihmeemmin. Perjantaina grillaamaan appivanhemmille ja saunomaan. Lauantaina stadiin ja varmaa salillekin. En dissaa ottamista mutta en oo vaan kerennyt järjestämään mitään. Reissu lähestyy niin varmaan järjestellään ja pakataan kamoja. (3vkoa ja pari päivää singapore-bali)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom