Jussi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Himokselle olis suunta! Mökistä ei oo tietoo ja telttaakaan en mukaani ota, mutta eiköhän kaikki selvii aikanaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverin möksälle kuten viime vuonnakin pe-la. Viime jussina kattelin selvinpäin kun äijät heilu munasillaan, nyt oon varannut mukaan 3 litran tönikän valkkaria. Vaatteet saa kyllä pysyä päällä. :D

Edit: On siis naisiakin, onneksi.

Purjehtimaan to-su. Tällä kertaa vähän rauhallisemmin ku edellisinä jusseina. Juhannuksista jostain syystä jääny noloimmat muistot ja isoimmat morkkikset.

Himokselle!! :) Kolme viimesintä juhannusta oonki viettänyt mökillä sukulaisten kanssa, joten ehkä on aikakin lähteä johonki ihmisten ilmoille ;)

Juhannus on kyllä semmonen junttien juhla että oksat pois. Mua ei saa landelle sitten millään hinnalla, joten cityjuhannus on taas tulossa. Stadissa on kiva olla kun suurinosa ei-toivotusta aineksesta on muutenkin poissa kuvioista.

Vielä oon kahden vaiheilla pitäiskö mennä töihin vaiko radalle, mutta onhan tässä aikaa päättää.

Istun kotona. Salilla vois käydä ja kalsarikännit vetää. Siinähän se Jussi menee.

Henki päivittää Jussina panettaa-ketjua pää punasena..

Ukkohalla here i come! Tämä viikko menee yövuorossa ja kun perstai aamuna pääsee töistä niin suorilta tommonen ~350km siirtymä pelimestoille :dance2:

Joko röhnötän kotona tai sitten röhnötän anoppilassa. Röhnötän joka tapauksessa, se on varmaa. Juhannus on perseestä. Kaikki ovat jossain jumalan selän takana mökillä. Mua ei mökkeilemään saisi kirveelläkään, ellei sitten se mökki olisi varustetasoltaan kaupunkiasuntoa vastaava. Eikä yhtäkään sukulaista näköpiirissä. Tai kalsareita ja kumisaappaita. Terveisin juhannustraumatisoitunut Delgado. Kaljoittelusta kyllä nauttisin, kuten aina, mutta eipä se taida nyt onnistua.

Jussi selvinpäin :) torstai iltana salille tekee yläkropan treeni ja sitten kotiin saunaan ja tekee jotai hyvää ruokaa. Sama perjantaina, mutta treenivuorossa vaan jalat :) Ja tiiän et oon No-Life, mutta en jaksa mihenkään lähteä.. festarit ja mökkeily on perseestä :D Niin ja palautuminen kärsii kun ottaa kuppia.. :D

Merenranta, sauna, olutta, nuotiolla grillausta, istuskelua ja jutustelua, monta kivaa kaveria. Ei kait sitä muuta tarvi?:rolleyes: Päättäis vaan tuo Ilmatieteen laitos mitä mieltä se on Jussin säästä, joka päivä muuttuu ennusteet. Vaikka paremmalta tuo joka tapauksessa näyttää viime vuoteen verrattuna..

Toivottavasti selviät hengissä tuosta, meikä ei ota tuota riskiä edes. Käyn kuvailemassa tyhjää stadia tosi varovasti.

Joo siis mäki alunperin kelasin että mitä vittua? Oonko mä ihan hullu ku lähden tämmöseen meininkiin mukaan. Hommahan voi lähtee täysin lapasesta! Mut sitten mietin tovin ja tulin siihen tulokseen että Jussia vietetään vain kerran vuodessa, kyllä silloin saa näinkin voimallisesti riehaantua kuin mitä ajatuksena on.

Nyt kun tässä aika moni on Himokselle menossa niin käytän tilaisuuden sanomalla että siellä on aivan tajuttoman paskat artistit. Viime vuosi oli aivan rautaa, mutta tämä on lähinnä vitsi siihen verrattuna. Mut taas kerran se on aivan yks vitun hailee ketä siellä esiintyy, kunhan hauskaa on!!!

Ajattelin ottaa futiksen mukaan ja jos siellä sais jossain vaiheessa pelit pystyyn niin tervetuloa megeen, pallo tunnetaan nimellä "Brown sugar" sen uniikin värityksen vuoksi. Jannu66:lle nostan hattua, mietittiin jätkien kans ihan samaa et jos jätettäis kaikki patjat, pussit ja teltat himaan niin olis pakkorako löytää nukkumapaikka toisista teltoista tai mökeistä :)

Nyt kun tässä aika moni on Himokselle menossa niin käytän tilaisuuden sanomalla että siellä on aivan tajuttoman paskat artistit. Viime vuosi oli aivan rautaa, mutta tämä on lähinnä vitsi siihen verrattuna. Mut taas kerran se on aivan yks vitun hailee ketä siellä esiintyy, kunhan hauskaa on!!!
Sen pari kertaa, kun siellä olen ollut, niin on jäänyt fiilis, että sinne löytää vielä tiensä kaikki urpot mistä lienee pystymetsästä..

Ne uudehkot mökit oli kyllä asiallisia, ja ihan hauska reissu oli pari kolme vuotta sitten.

Perkeleen himospaskabileet, sen takia mun tatskausaika siirtyy ens viikon torstaille FFFFFUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuu

Ja oma jussi taitaa mennä kalsarikänneissä :kippis1:

Kaverin mökille pe-su, n. 10 hengen porukalla. Minibussi starttaa pe aamupäivällä, ja luonnollisesti silloin viimeistään alkaa myös nesteyttäminen (pl. kuski :D) kun kaikki on koossa. Mökillä sitten grillailua, saunomista, uimista, ryypiskelyä ym. perusohjelmaa.

Aika tyypillinen mökkijuhannus siis, mutta odottelen silti lähtöä mielelläni kun ei noita mökkireissujakaan ole liiaksi tehty, ja kavereiden kanssa mökkeilyssä nyt vaan on sitä jotain. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom