Juominen ja treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daron33
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle optimi alkoholin suhteen on sellanen muutama reippaampi reissu vuoteen tai vaihtoehtoisesti vuodessa yksi sellanen vähän kosteampi kausi (esim. kesä) ja muuten sitten hiljaiseloa. Enempi oikeasti pilaa kehityksen ja vähempi kiristää hermoja liikaa.

Niille ketkä sanovat ettei kerta viikossa mitään treenaamista haittaa niin suosittelen kokeilemaan sellasta 4-6kk kokonaan ilman viinaa niin huomaatte eron, mikä on kuin yöllä ja päivällä. Eikä se ero ole ainoastaan se että kehitystä tulee jatkuvasti viikosta viikkoon vaan keho alkaa toimia kokonaisuudessaan niin paljon paremmin.
Kuitenkin ne satunnaiset kertakännit on ihan omiaan rentouttamaan ja purkamaan stressiä joten ei muuta kuin :kippis1: mutta ei joka viikonloppu eikä joka toinenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Absolutistit on erikseen. Hyvä esimerkki on se että jos treenaa vaan omaksi iloksi ettei aio koskaan kilpailumielellä treenata niin sillon pitää ottaa alkoholia välillä. Tietty jos aikoo joskus kilpailuihin niin alkoholi on sitten EHKÄ pahasta. Tavallaan ihan tyhmää alkaa itseään kiusaamaan ajatuksilla "että lähtiskö radalle vai ei". Jos tekee mieli ottaa ne kännit niin silloin ne pitää ottaa ja asia sillä selvä! :kippis1:

Bättis sanoi:
Absolutistit on erikseen. Hyvä esimerkki on se että jos treenaa vaan omaksi iloksi ettei aio koskaan kilpailumielellä treenata niin sillon pitää ottaa alkoholia välillä. Tietty jos aikoo joskus kilpailuihin niin alkoholi on sitten EHKÄ pahasta. Tavallaan ihan tyhmää alkaa itseään kiusaamaan ajatuksilla "että lähtiskö radalle vai ei". Jos tekee mieli ottaa ne kännit niin silloin ne pitää ottaa ja asia sillä selvä! :kippis1:

Tasan samaa mieltä. Ehkä joku saa kicksejä siitä, että elää über-terveellisesti,
ja ei ikinä juo koska se on niin pahasta lihaskasvulle/palautumiselle....mutta jos punttireeni on osa elämää, eikä elämä, niin ehkei pieni iloittelu ajoittain haittaa.

Jos on reeni ja ravinto + lepo kunnossa, niin harvoin dokaava reenaaja verrattuna absolutistitreenaajaan ei mitään menetä. Ehkä on hieman rennompi...

Intin aikana piti ottaa melkein aina lomilla.
Nyt kuitenkin se on jääny siihen kerta/kuukausi. :)
"Viina on kynisten juoma" (miksi en sitten juo? :D:D)

SerialLoser ymmärtää asian aivan oikein. Itse treenaan sen 5-6 kertaa viikossa kohtuu kovasti, vaikka joskus jääkin se yhden päivän lepopäivä niin silti saatan senkin viettää juomassa(yleensä aika kovassa kännissä). Eli yleensä näin lauantaisin lähden ottamaan ja sunnuntaina lepoa, maanantaina taas alkaa ne "työt" eli kohtuu kovasti treenaten, viime maanantaina meni 1,5 tuntia salilla ja huippukova treenaus. Tuntui kuin ei olisi ollut viikonloppuna(lauantaina) ollenkaan juomassa, ei siis mitään vaikutusta juomisella, minun kohdalla. Ja tulokset nousee kokoajan. Ja sali kertojakin mahtuu USEITA 10vuoden sisään :rock:

Mitenkäs kreatiini ja alkoholi? Onko ollut porukoilla haittavaikutuksia? Eli samana päivänä juomaan kun on käynyt salilla ja käyttänyt kreaa. Tuota kreaa tullut itse käytettyä vajaa viikko. Eli aika uutta ainetta minulle.

Tulee ryypiskeltyä noin kerta,kaks pariin kuukauteen..Totuushan on että alkoholi poistaa voimallisesti nestettä ja kuivut.Normaalin nestetasapainon saavuttamiseen mennee ainakin pari päivää ja reenit on enemmän tai vähemmän vajaatehoisia sen aikaa..
Nuoriso varmaan palautuu nopeammin mutta tämmönen vanhan liiton äijä :wanha: pääsee kunnon reeniin parin päivän palautumisen jälkeen..
Ja ryypiskelyllä tarkotan kunnon kupittelua a`la 18-03.30..Ei mitää seurustelukupittelua,,:kippis1:

Uutenavuotena viimeksi otin kaksi olutta. Siitä aiempaa kertaa en edes muista.
Nyt ens lauantaina pitäis kai vähän maistaa kun olis luokkakokous. Että eipä tuo alkoholi suurta asemaa ole saanut.

Luni sanoi:
kerran vuodessa jos sitäkään nykyisin, juominen on helvetin turhaa hommaa.
Jep, jep. Itekkin ottanu parit kerrat sellaset maljat että alta pois. Hävettäny viel vuottakin myöhemmin. Emmä sellasest sit tiiä jos pari bissee ottaa, mutta jos viinan kaa alkaa läträä vaikka kerran kuussa, ni kyl siit enemmän haittoja alkaa olee kun hyötyjä, ja nyt en siis tarkoita salilla. Aina joutuu olee niin tarkka ettei tee typeryyksii; kerran aloin riisuu yhtä muijaa keskellä kaupunkii... no joo, eihän se oo kun hauskaa, onneks ei tuu väkivaltaseks kännis, se on yks maailman kovimmista kirouksista:kippis1: :wall:

En harrasta kuin erittäin satunnaisesti, abiristeilyllä tuli otettua ja sitä ennen joskus lokakuussa varmaan.:rolleyes: En koe mitenkään alkoholia millään tavalla tarpeelliseksi, ja kyllä huomaa miten se vaikuttaa eräiden henkilöiden kehitykseen negatiivisesti.
Mutta liian tiukakaa linjaa ei kannata ruveta vetämään, jos tekee mieli nii :kippis1: :lol2: :kippis1: :urjo:

Oikeasti, itse en nuku, mutta kaveirt lähtee viihteelle ja rahaa aina on :(
Pitäisi keksiä jokin ratkaisu mikä ei sisällä nukkumista tai juomista viikonlopuille..
Niin Että minäkin saisin viettää alkoholittoman JOULUN <3

Bättis sanoi:
Mitenkäs kreatiini ja alkoholi? Onko ollut porukoilla haittavaikutuksia? Eli samana päivänä juomaan kun on käynyt salilla ja käyttänyt kreaa. Tuota kreaa tullut itse käytettyä vajaa viikko. Eli aika uutta ainetta minulle.

Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Molempia on tullut otettua jo pidemmän aikaa samoinakin päivinä :rolleyes:

Täl hetkellä vitun känässä.Huominen huilia ja ehkä kevyttä kävelylenkkiä.Ma kova punttitreeni...

SerialLoser sanoi:
Jos on reeni ja ravinto + lepo kunnossa, niin harvoin dokaava reenaaja verrattuna absolutistitreenaajaan ei mitään menetä. Ehkä on hieman rennompi...

Millä perusteella raitis ihminen ei ole rento?

Ei kaikki ole niin koukussa siihen viinaan että pää räjähtää heti kun sitä ei saa..

anticube sanoi:
Millä perusteella raitis ihminen ei ole rento?

Ei kaikki ole niin koukussa siihen viinaan että pää räjähtää heti kun sitä ei saa..

Jeps, tätä aloin itsekkin miettimään, ehkä jotkut tarvitsevat viinaa, tai sitten ryypiskely on osa rutiininomaista prosessia jonka mieltää rentoutumiseksi, viina on vain sivutuote siinä.

Eipä toi alkoholi niin hirveesti vaikuta. Ite jopa, jos oon juonu perjantaina reenin jälkeen, niin maanantaina jo kolistelen ennätys sarjoja. Mutta omat alkoholi annokset ei oo niin suuria. Joskus nuorempana tuli juotuu, niin paljon kun jakso/paljon. Nyt paljon tulee juotuu syntymäpäivinä (vappuna ja juhannuksena). Muuten tissuttelen kerran pari kuussa (noin sixpäkin kaljaa) ja baaris muutaman. Silleen et on hyvä olo eikä mee örveltämiseks ;)

Joten eipä tosta mulle niin hirmusta haittaa ole tullu ;)

palmu sanoi:
suomalaiset on taipuvaisia ns."rähinä-känniin" :rolleyes:

valitettavasti, rähisijöihin menee ainaki allekirjottaneella pahasti hermot:jahas:
"räkä-kännit" parempi ku "rähinä-kännit" :D

Suositut

Back
Ylös Bottom