Juominen ja treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daron33
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en ole ottanut alkoholia ollenkaan 2,5 vuoteen...ei vaan oikeestaan kiinnosta ku kuitenki tietää että palautuminen kärsii ja jos sattuu ottamaan vähän reilummin nii saa kyllä unohtaa sarjaennätykset seuraavalla viikolla. Ja tosiaan noille ryyppyrahoille on kyllä parempaaki käyttöä.

Weeboom sanoi:
Mennäänkö kättä vääntään vartin päästä?

edit: tai mä ainaki lähden ny. be there tai ole neliö.
Ei pystyny ajamaan kun eilen piti ottaa pitkän kaavan mukaan.....:D

Tulee juotua aina jonkun "isomman" tilaisuuden tullen, esim. Uutenavuotena, juhannulsena jne. Tähän kun lisää vielä joitain satunnaisia kertoja niin taitaa tulla niitä ryyppy reissuja ~7kpl vuodessa. Mielestäni taas treeni kulkee alkoholin läträämisen jälkeen paljon paremmin mitä aikaisemmin, jotenkin kaikki ylimääräiset paineet on haihtunut ilmaan ja jaksaa taas painaa entistä kovempaa, en sitten tiedä, voihan tämä olla pelkkää kuvitteluakin.:rolleyes: En kuitenkaan koskaan mee treenaan krapulapäivänä vaan aina päivää myöhemmin. :)

Vaihtelevasti nyt ollut 2kk juomatta kaverit kyllä käyvät joka viikonloppu ja varmasti pitävät kohta minua ihan outona,mutta mulla ainakin ainoa keino pitää painokurissa ja varsinkin dietillä ei mitään mahkui pudottaa painoa jos dokailisi jokaviikonloppu.Sellanen 3kk välein olis mulle suht hyvä,ettei se häiritse harrastuksta.

Tipattomana uudesta vuodesta lähtien jos poisluetaan vain muutama viinilasillinen muutamassa eri yhteydessä ruuan kanssa. Nykyään ryyppäys on siis todella harvinaista, lähinnä vain erityistilaisuuksiin painottuvaa..Ainakin päässäni optimoin näin kehityksen:D.

Tämä vuoden puolella tullut otettu kerran ja 2005 kerrat mahtuu yhden käden sormiin helposti.
Ennen tuota meni kyllä todella kovaa ja vähintään kerran viikossa tuli otettua. Useimmiten kuitenkin se 3-4 kertaa.

En tiedä kehityksestä miten se on vaikuttanut, mutta läskiä on huomattavasti vähemmän ja olo muutenkin paljon parempi kun en ota. Jää putki vähän liian helposti päälle :(

Viina on viisasten juoma ja siksi en sitä juuri otakkaan tuon enempää mitä nyt sitä menee. Tämän vuoden saldo trulee varmasti jäämään tuohon alle 5 kertaan.

vuoden 2005 loppupuolella alko vähä liikaa menee alkoholia.. joka vkl kummatki päivät ja lomilla melkei jokapäivä... pakko vähentää nytte ja onneks alkaa dieetti nii sillo ei ryypätä ku max kerra kuussa. Tottakai vaikuttaa treeneihin toi alkoholi, varsinki ku ottaa useesti. kerran kuukaudes on sopiva

Viimeisen parin kuukauden aikana olen vissiin sen kaksikertaa käynyt baarissa, jälkimmäisellä kerralla lähdin jo yhdenaikaan himaan koisaamaan. Ei kiinnosta ainakaan tällä hetkellä pätkääkään baarit, mielummin nukun kahdentoistatunnin yöunet ja olen alkuviikostakin treenikunnossa.

Melkein koko kesä ja sysky tuli dokattua lauantait, huomasi kyllä kun koko mies pöhöttyi ja paino nousi 10kg :D Nyt ottanut iisimmin..en kyllä kaverien kanssa vietetystä laatuajasta rupea luopumaan minkään satunnaisen punttailun takia :/ Järki ja kohtuus toki kaikessa

mölliskö sanoi:
Ei pystyny ajamaan kun eilen piti ottaa pitkän kaavan mukaan.....:D
Mulla oli suunnilleen eka selvä perjantai tänä vuonna joten oli pakko käydä :D

No ens kerta sit. On muuten paikat hellänä, otin sit eilen pitkän kaavan kautta. Hyvä viikko, vain 2 iltaa kännissä.

Tällä hiihtolomalla tuli se 5 päivää otettua materiaalia :D 9 päivää kesti loma, JES.. Vissii ens viikolla ennätyssarjat niinku tiiät :D

9 päivää lomaa, kuutena päivänä soppaa, yhden treenin saanut tehtyä, tosin tänään tulossa vielä toinen. Kehitys on taattua :D

alkoholia en ole maistanut sitten uudenvuoden aaton,jolloin en silloinkaan ollut kännissä

Myönsin itselleni että minulla on alkoholiongelma. Tämä oli se kuuluisa eka askel kohti terveempää loppuelämää(itseni tuntien kohti terveempää loppuvuotta...) Nyt oon tipattomalla niin pitkään että on "pakko" juoda. Juhannus ja Suomen suvi kauneimmillaan eka etappi. Jotkut tarvii AA-kerhoa tueksi ja nostan hattua niille jotka sellaisessa käy---Pakkiksellakin pyörii heitä aivan varmasti, riippuvuudella on tapana korvautua toisella.
Koko kesä, syksy ja mennyt talvi meni 3-vuorotyön ja vapaapäivien ryypiskelyn merkeissä. Salilla 2-5 kertaa kuussa sain käytyä. Juomamäärät kohosi nopeasti: esim. illalla 12-pack ja aamuseitsemään Mynthon huulessa töihin hikoilemaan. Vapaapäivää ennen 24 plo ja vielä ravintolaan...olin tytymätön työhöni ja muihinkin asioihin eli kuten toisella thredillä todettiin: "Kaikki meni päin vittua paitsi kyrpä".
Nyt paikkakunnan ja työn vaihdos tuonevat muuta tekemistä kuin kaljoittelun. Nainen kun vielä löytyis----->LÖYTYY PRKL ni hommat ois kuosissa jollaintavoin.
Kuka jaksaa vielä länkyttää et "ei vaikuta lihaskasvuun millään tavalla" joko juo kuin neidit tai sit ei voi tunnustaa ongelmaansa itselleen. Ja sanokaa vielä että ei viinan kanssa ole ongelmia ollut, kaikki on tullut juotua....niin se on kyllä :david: ja eiku :kippis1: sille!!:worship:

Perjantai 20.00 - Lauantai 03.00 välisenä aikana tuli tossa juotua yli 60 ravintola annosta alkoholijuomia ja poltettua tupakkia noin 4 askia.... Eli melkeen 3 koria bisseä 1,5:ssä vuorokaudessa... Voin sanoa että kyllä haittaa treeniä. Ei tänään ihan kulkenut mitenkään mikään. Vaikka eilisen käyttikin lepäämiseen ja tankkaamiseen...
En suosittele kenellekkään...

Mörk-ö sanoi:
Myönsin itselleni että minulla on alkoholiongelma. Tämä oli se kuuluisa eka askel kohti terveempää loppuelämää(itseni tuntien kohti terveempää loppuvuotta...) Nyt oon tipattomalla niin pitkään että on "pakko" juoda.
........
"Kaikki meni päin vittua paitsi kyrpä".
Nyt paikkakunnan ja työn vaihdos tuonevat muuta tekemistä kuin kaljoittelun. Nainen kun vielä löytyis----->LÖYTYY PRKL ni hommat ois kuosissa jollaintavoin.
:

:rock: Onnea uudelle elämälle ja toivottavasti pidät tätä uutta elämää yllä! :thumbs:

Tänä vuonna on tullut otettua aika paljon verrattuna aiempiin pariin vuoteen. Parin viikon välein siis. Ei ihan piku juttu, kun krapula kestää 3-4 vrk ja on sellaisia, että raskasta työtä, tai salia ei voi ajatellakkaan. Mutta oon käynyt aika hyvin kun olen pystynyt. Nyt se sitten loppui. Kun lähtee maku juhlimisesta, niin anti olla. Mulla oli motivaatiovakueksia salillä käymiseen lopusyksystä ja alkutalvesta. Nyt oon saanut ihan selvästi takaisin lihasmassaa, vaikka oon syönyt ihan surutta. Noi ryyppämiset kun olis ottanut pois, niin olisi aika hyvissä kuosissa varmaan. Mutta ne on aina olleet joitain juhlia tai kavereiden kanssa. Sosiaalista toimintaa. Kerran vain olen ottanut vahingossa liikaa. Ei niitä hetkiä nyt vaihtais pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom