Juominen ja treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daron33
  • Aloitettu Aloitettu
Jep. Noi koulukuntaerot on kyllä ihme juttu. Kyllä juoppo on juoppo. Esim. joissakin (erittäin kalliissa parantoloissa) harrastetaan liikuntaa tosi reippaasti, mutta jotkut ohjelmat pyrkii hoitamaan kallopallon ensin täysin kohdalleen.

Riippuuhan tällaiset asiat tottakai yksilöstäkin. Joku tykkää äidistä ja joku isoäidistä. Lopputulos merkitsee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole ennen juominen vaikuttanut treenaukseen...nyt vloppuna tulikin sitten pelattua kavereiden kanssa juomapeliä, ja siinä sitten istuttiin keittiönpöydän ääressä niin pirttituoli pamahti alla säpäleiksi. Siitä sitten selälleen tuolin palasten päälle, piti jättää tänään selkä ja jalat treenaamatta kun ovat niin kipeenä.

Tahaton emissio sanoi:
Kyllä juoppo on juoppo.

Juopon ja alkoholistin ero on siinä, että juoppo on jo saanut kenkää ja asustelee kodittomana kun taas alkoholistia ei potkaista pois töistä, koska hän on ainoa joka sen homman hallitsee :kippis1: No okei, huono...

Mulle ei kyllä sovi nämä kaks samaan aikaan mitenkään, eikä kyllä ole varaa tehdä kumpaankin yhdellä kertaa. Kun juodaan niin ei syödä ja kun syödään niin ei juoda. Kontrollin kanssa viimeaikoina olluna vähän vaikeuksia kylläkin. Maistuu tuo viina niin hyvälle. Ja tupakka. Eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa lähde. Se on vaan ihme miten se mieli muuttuu. 3 kuukautta sitten raivoraittiina ja yhtäkkiä mennään taas ja kovaa. Mie olen sellane juoppi.

Onhan se juominen vähentynyt vuosien mittaan. Opiskeluaikoina tuli kuppia otettua se 2-3 kertaa viikossa, 20-30 annosta viikottain. Kevät oli pahinta aikaa, kun oli matkustelua, pääsiäistä ja vappua. Em. asiat saattoivat muodostaa kahden-kolmen viikon kimaran, jolloin tuli juotua päivittäin. Enkä treenannut tuolloin vielä ollenkaan.

Nykyisin alkoa menee parina iltana kuukaudessa, ja tuntuu että siinäkin on ihan tarpeeksi. Kaapissa on ollut joulusta asti viskiä, vodkaa ja likööreitä, eikä ole tullut juuri maisteltua.

Viikonloppu selvinpäin ja vitun freesi olo. Ja seuraava kanssa!:rock:

Tiistaina on laivaristeily. Kukaan ennenkään ole Ruotsissa selvinpäin ollut.

Tahaton emissio sanoi:
...ainakaan vapaaehtoisesti. Mä jouduin syntymään siellä. Mut mä oonkin syntymäkännissä.

Juu näitä brutaaleja ihmiskohtaloita ilmenee sillon tällön. Voimia sulle, mä tiedän että tollasen tosiasian kanssa on vaikeaa elää.

:D

ite join juhannuksena kanssa 3 päivää, mutta en kertaakaan hirveitä perseitä. ei oikein vaikuttanut treeneihin mitenkään. ei tullu ennätyksiä/muita onnistumisia, samaa vauhtia ylöspäin mennään vieläkin...

en nyt jaksanu kahlailla threadia läpi, mut eikös tuo juominen puota testotasot aika nollatasolle?

Odottakaas nuoriso kun tulee tota ikää, niin alkaa kunnon krapulatkin tulemaan
tutuksi. Teininä mulle riitti että joi aamulla lasin tuoremehua ja pudisti kerran päätään ja krapula oli ohi. Nykyään on ihan kunnolla sairaana, tosin ainakin
puolet johtuu tajuttomasta tupakoinnista.

Itselle ei meinaa tulla fyysisiä oireita muusta kuin viinistä ja tupakansavusta. Kesäisin voi luonnon keskellä juoda vaikka kopan kaljaa ja seuraavana päivänä on vain henkinen morkkis.

tutuksi. Teininä mulle riitti että joi aamulla lasin tuoremehua ja pudisti kerran päätään ja krapula oli ohi. Nykyään on ihan kunnolla sairaana, tosin ainakin

Komppaan ihan täysin. En tiedä johtuuko siitä, että näin vanhempana teininä ei saa oikein nukuttua dokailun jäljiltä 5-6h enempää vai onko dokailu huomattavasti järjettömämpää vielä mitä teininä, mutta enää ei seuraavana päivänä todellakaan pysty mihinkään menofiiliksiin selvinpäin ja darrahikeäkin saattaa puskea vielä 24 asti :lol2:

Ennen tosi paljon joka vloppu ja joskus jopa 3-4 kertaa viikossa. Kuulostaa hurjalta, tiedän. Nyt loppu se muutama vuosi sitten. Nykyää vain ruuan kanssa punaviiniä ehkä ja jsokus muutaman saunakaljan. Mutta tosi harvoin on nollattava tilanne kokonaan. Tuppaa vaan kun on pitkään juomatta niin silloin kun ottaa niin tuntuu että vaikutukset ovat erittäin kovia sekä krapula tulee jo jostain ihan pienistä määristä.

Ja seuraava viikko eli noin 7 päivää on pilattu treenin nukkumisen ja ruokailun osalta kokonaan. Sekä monta päivää kestävä vitutus/morkkis. Jos krapula estää saleilun niin vituttaa vaan enempi. Näin siis täällä.

Yksi päivä douppia= kaksi päivää krapulaa, ja toisen päivän iltana on pakko päästä hikoilemaan "paha hiki" pois...näin täällä. Annas olla jos sattuukin vetämään temppulientä enemmän kun yhden päivän...ei hyvä..ikä ei tule yksin.

Saan kamala krapula jo pelkästä karkin syönnistä, saati sitten jos jois kaljaa:eek:

Vau! Krapula karkin syönnistä :eek: Ettet vaan tarkottanu morkkista?

Omalla kohdalla juomingit on pysyny sen verran aisoissa, ettei ole treeniä haitanneet. Tietysti kaloreita tulee runsaasti, mutta itse salilla käyntiin juominen ei ole koskaan vaikuttanut. Sen verran maltillinen olen

Mitä vielä...neljään asti yökerhossa, kasilta ylös ja ysiks töihin! :D Kaksseiska on ikää. Okei, ehkä kapula on jo pahentunut sitten teinivuosien :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom