Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monella läskillä tai oikeasti lihaksikkaalla on toi ongelma sisäreisien kanssa. Koeta trikoita, pitäisi auttaa.Eilen juoksin tai paremminkin hölkkäsin n. 500m. Jalat aivan järkyttävässä pumpissa ja sisäreidet hinkkasi pahasti yhteen. Kokeilen ensi vuonna uudestaan.
muistakaa että hcr on massatapahtuma jossa suurin osa hakee +2h tulosta. lähtöryhmäthän oli ilmeisesti noin 2500 juoksijan kokoisia, ja katsoin tuloksista että sijoituksen 2500 on saanut ajalla hieman alle 1:47. näin mietittynä myös 1:45 juosseet olisivat mahtuneet tohon ykköseen ja noi hieman alle 2h juoksijat olisivat ihan oikeassa paikassa kolmosessa.
juoksufoorumilla ehdoteltiin sitä että ykkös- ja jopa kakkosryhmässä lähtijöiden tulisi näyttää joku oikea juoksutulos ettei tavoiteajat olisi täysin hatusta heitettyjä
itse paransin 2 min edellisvuodesta, aika 1:36:XX ja ykkösestä lähdin
Sellainen idea tuli itselleni mieleen, että voisikohan tuonne tehdä sellaisen ohituskaistan, jossa vaikkapa vasen puoli reitistä olisi tarkoitettu vain ohittavalle juoksijalle. Eli kun hitaampi juoksija tulee eteen, niin vasemmalta ohi ja palataan sitten heti takaisin oikealle. Siinä kaistalla ei saisi juosta vierekkäin ollenkaan. Ehkä ei käytännössä toimisi kuitenkaan.
Itselläni olisi nytten tarkoitus aloittaa kuntoilu! Olen tässä pohtinut että aloitanko salilla käymisen vai kunnon lenkkeilyn..? Olen lievästi ylipainoinen pituttaa 170cm ja painoa 87.2kg. Kesäkin kun tässä nytten tulee niin olen enemmänkin tuon lenkkeilyn/juoksemisen kannalla. Mikä voisikaan olla parempaa kuin lähteä ilalla heittämään kunnon lenkki auringon paistaessa! Olen tässä käyttänyt noin kaksi tuntia lukiessa noita aloittelijoiden osoita juoksemisesta ja olen alkanut miettimään että mitenkäs nuo protskut + muut jauhot/juomat. Arvostaisin sitä jos joku voisi ohjata minut/kertoa että kannattaako juoksua ennen tai sen jälkeen juoda jotain proteiini aineita :P Olen oikeasti aika tietämätön noista aineista :D Ensimmäinen postaus! =)
Se on se itsekkyys, kun halutaan päästä matkaan ekana, että itse pääsee juoksemaan omaa juoksua, mutta ei tajuta, että ottamalla paikan ekasta/toisesta ryhmästä, jos on joku 2+h menijä (tai jopa selkeästi hitaampi) niin syö paikan niiltä, joilla oikeasti on rahkeita ilmoitettuun tavoiteaikaan ja että muut joutuvat sitten pujottelemaan.
Itse vaikka olen tämmöinen perusmenijä niin otin kiinni vaikka kuinka paljon ekassa ryhmässä lähteneitä, jotka siis lähtivät 20 min. Ennen minua ja siinä ryhmässä pitäisi kumminkin olla ne kovat juoksijat eikä mitään sunnuntaihölkkääjiä.
Sori alkaa vieläkin vituttamaan, kun mietin niitä pujottelukeppejä eiliseltä
Itselläni olisi nytten tarkoitus aloittaa kuntoilu! Olen tässä pohtinut että aloitanko salilla käymisen vai kunnon lenkkeilyn..?
Oliko ensimmäinen kerta HCR:llä?
Tuo on nimittäin vanha fakta että ennätyksiä tuonne on turha mennä tekemään. Ne kerrat mitä itse olen tuolla käynyt hölkkäilemässä niin lähinnä sillä fiiliksellä että nautiskelen naisten trikoopepuista.
Tänä vuonna taisi kuitenkin olla ennätysnopea HCR kun ennätyksiä paukkui erittäin monella. Tosin taisi matkakin olla luvattua lyhyempi! ;)