Junnujen kesäkisa 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lauantaina voi viimeistään osallistua, eli ei kovin pitkään voi enää miettiä. Pistäkääs nyt kaikki kuvia menemään :thumbs:

Saako tähän kommentoida? Poistakaa jos ei saa. =)

Jusa* aika kovassa tikissä ikäisekseen. Sulle muutoksen saaminen tosin voi olla vaikeampaa kuin vasta punttikipinän saaneelle. Paljon reenivuosia?
kunnon salireeniä takana reilu puolivuotta,sitä ennen satunnaisia penkkireenejä,muuten urheillu koko elämän ja tehny oman kehon painolla kaikenlaisia lihaskuntoliikkeitä

Minä pistän sitten tulemaan niitä kuvia viimmestään huomenissa vielä, sillä kesän aikana pitäisi laihduttaa ja aktiivisesti nostella puntteja, kun nyt on puoli vuotta on/off käyntejä tullut ja vielä jos tämä kisa pistäisi lisää vauhtia. Hävettää tosin hieman pistellä kuvia kun toiset on jo aika kovassa kunnossa valmiiksi, mutta niin... Huomenna täräytän tämän rantaleijonan kuvia sitten.

Nyt niitä kuvia tulemaan ei oo hirveesti viel osallistujia, kamera käteen tänään tai viimeistään huomenna!!!!! Huomenna klo.00.00 jälkeen ei kuvia enää hyväksytä!

Juu tästä tulee kyllä yks osallistuja lisää! En oo vielä kuvia ottanu, mutta kyllä mä tässä vielä ehin. Kuvat pistän suoraan trainerin sähköpostiin kunha ne nyt saan napsastuu.
edit. Hävis kaikki tekstit vahingossa:( Eli 4-5 osallistujaa mutta saadaan kisa silti pystyyn. Olisi mukavaa seurata treenejänne, joten pistäkää linkkiä tai laittakaa tänne(jos saa). Miun treenit löytyy täältä :
http://www.freewebs.com/vstaote/treenipivkirja.htm

Mites tonne saa laitettua omia treenituloksia? :D olis nimittäin ihan mielenkiintosta laittaa omia tuloksia aina näkyviin.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eih. Meni sitten koko lauantai juhliessa ja mitään kuvia tullu otettua :(
Mutta onnea kisaajille. Voisin kuitenkin tänään pistää kuvia tänne jos se kuitenkin motivoisi itseä.

Perhana kun nyt vasta tuli luettua koko thread, tietenkin pari päivää myöhässä ja juuri tällainen nostaisi motivaatiotakin mukavasti.
Mikäli kilpailijoita on niin vähän että takaoven kautta te tuomarit vielä kuvani otatte niin voisin hankkia ne.

Hei tuomarit, eikös nuo pari matti-myöhästä mahtuis vielä joukkoon? Sitä parempi mitä isompi jengi toisiaan on tsemppaamassa! :whip: Vai mitä?

Ja onko enää mahollista vaihtaa omia tavotteita, kun itselle tuli nyt vähän mutkia matkaan?

Hei tuomarit, eikös nuo pari matti-myöhästä mahtuis vielä joukkoon? Sitä parempi mitä isompi jengi toisiaan on tsemppaamassa! :whip: Vai mitä?

Ja onko enää mahollista vaihtaa omia tavotteita, kun itselle tuli nyt vähän mutkia matkaan?
Kyllä mun puolesta jos nyt nopsaa laittaa kuvat eihän siit oo ku kolme päivää mennyt!
Totta kai tavoitteita saa vaihtaa ei kai sun tavoitteisiis voi kukaan muu vaikuttaa:D

Meinasin vaan, että olis hyvä tällain julkisesti ilmottaa jos vaihtaa tavotteet massan kasvatuksesta kiristelyyn. Muuten saattaisi hieman ihmetyttää kun syksyn kuvissa on entistä kuihtuneempi kaveri :D

Ongelmana siis on, että mun pitäisi puottaa painoa (painoluokkalaji), mutta ei kyllä tippaakaan huvittaisi. Jos nyt kuitenkin päätän siirtyä kisailemaan, niin haluan tehdä tän mahdollisimman fiksusti ja vähällä lihaskadolla. Henkilököhtaisesti en ihaile mitään kumipuku-sauna-juomapaasto-tekniikkaa ja prostestoin myös korkeita syömishäiriöprosentteja vastaan.

Pitäsi nyt vaan osata päättää mitä sitä haluaa. Kisata vai kasvaa. Miksi ei voi saada kaikkea?

Meinasin vaan, että olis hyvä tällain julkisesti ilmottaa jos vaihtaa tavotteet massan kasvatuksesta kiristelyyn. Muuten saattaisi hieman ihmetyttää kun syksyn kuvissa on entistä kuihtuneempi kaveri :D

Ongelmana siis on, että mun pitäisi puottaa painoa (painoluokkalaji), mutta ei kyllä tippaakaan huvittaisi. Jos nyt kuitenkin päätän siirtyä kisailemaan, niin haluan tehdä tän mahdollisimman fiksusti ja vähällä lihaskadolla. Henkilököhtaisesti en ihaile mitään kumipuku-sauna-juomapaasto-tekniikkaa ja prostestoin myös korkeita syömishäiriöprosentteja vastaan.

Pitäsi nyt vaan osata päättää mitä sitä haluaa. Kisata vai kasvaa. Miksi ei voi saada kaikkea?
Voi jos meet sit suurempaan painoluokkaan??

^Oon kyllä paljon asiaa miettiny ja jauhanu valmentajan kanssa, mutta aika surkealta vaikuttaa: isommassa painoluokassa alkaa tytöt olemaan jo sen pitusia (ja ne gorilla-kädet!!), että aika mahtavasti tämmönen 160cm-kääpiö sais siinä köniinsä. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom