Junnujen kesäkisa 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no riippuu aika paljon millä romuilla reenataan. jos maksimit on 60 luokkaa niin ei siinä nyt itseään näännyttää kannata. kyllä tuossa on liikaa lämpöjä. noilla voima tasoilla kässäreillä ennemmin ne oikeat lämmöt tai siis se eka tosi kevyt setti. sitte tangolla vaikka 5-10 ja siitä hiljalleen nousten ja "lämppäri" sarjoja lyhentäen.

Penkkipunnerrus 20x20kg 15x20kg 10x20kg 5x30kg 3x40kg
jos oletetaan että sarja vaikka tehtäis 50kilolla niin näin: alotus 5kg kässäreillä joilla about 10-20. sitte tanko 5-10. 2-3x30>>2-3x 35>>>2-3x40>>>1-2x45 ja sitte 50 ja sillä sarja, tuolloin paikat on hyvin auki ja voimat hyvin tallella. tollasilla painoilla ei kukaan hajoita itseään

19 päivässä eli kilpailun alusta hanskan ympärys on kasvanut 2 senttiä. Jos kehitys jatkuu samaa tahtia on vuoden päästä yli 70cm hanska:D

Voi jestas järjestäkää se pakkotoisto open ni sais paljo enemmä osallistujiakin!!! Treeni inspiraatiokin nousisi ainakin 110%!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä toi pakkotoisto open on edes? :D Ja paha alkaa ku perkeleen sali kesällä kiinni..

Voi v****. Unohdin kokonaan. Kai neljä päivää myöhässä lasketaan? Kukaan muukaan ei oo laittanu lopetuskuvia? Viimeset viisi viikkoa oon ollu ilman treeniä... On nyt kyllä lähteny tuona aikana jonkun verran. En oo alotuskuvasta kehittyny ollenkaan... Puolessa välissä näytti hyvältä mutta ei enää... ehkä ensi kerralla...

Voi vattu, onko se lopetus kuvan aika jo? Mää muistelin et marraskuussa.. Joo, ei oo omassa kunnossa mitää muutosta, turha ees lähettää kuvaa.:jahas:

Mitäihmettä! Joko nyt on lopetuskuvien aika :eek: Voishan ne fotot tosiaan napsia, mutta mitään eroa tän hetkisellä kunnolla ei kylläkään ole alkukesän kanssa. Tais olla mulla vähän suuruudenhullut kuvitelmat omasta kehityksestä :D
Eikö nyt kukaan muu aio laittaa lopetuskuvia? Taitaapi tää homma vähän kuivua kasaan.

Vöh. Kesä nyt oli tommonen... En uskalla ottaa kuvia :D . Puolet kesästä meni treenittömäksi ja treeniajasta puolet meni palautteluun.
Nyt arjen alettua olen päässyt treenaamiseen kiinni ja kasvan kuin sieni sateella.

E: No oikeesti olkapäät ja tissit on kasvanu ihan mukavasti ja käteenkin on tullut sentti lisää, olen vain laiska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom