Junnujen kesäkisa 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt vähän mainostelin tätä kisaa kaikille jotka voisivat osallistua tai ovat jo luvanneet osallistua. Toivottavasti edes 50% heistä ilmottautuvat.

Joo, kyllä mä ainakin varmaan osallistun kuhan kameran saan, onhan tässä vielä aikaa. veikkaan että tossa viimeisinä päivinä tulee porukkaa.

Noh, onko tässä kisas nyt miten monta osallistujaa. Itse en voinu osallistua kun ei ollut kameraa, muuten kisa ois ollu jo selvä....:lol2::lol2: ei nyt sentään.

Taitaa johtua siitä että useimmat eivät uskalla laittaa tänne kuvia, kuten signatureni sanoo, en kyllä minäkään. :D

Taitaa johtua siitä että useimmat eivät uskalla laittaa tänne kuvia, kuten signatureni sanoo, en kyllä minäkään. :D

Ei kuvia tarvitse laittaa tänne kaikkien tuijotettavaksi, voit myös lähettää ne suoraan tuomarille :) Osallistu ihmeessä, saat kivat paineet kehittyä ja hyvän tsempin muilta osallistujilta :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Ei elämä, miten tästä on voitu 12 sivua jauhaa ja tuloksena muutama osallistuja :hyvä:

Hei nyt pojat, mukaan vaan, ei tässä ole kyse mistään elämästä ja kuolemasta! Kenelle muka ei kelpaa lisämotivaatio? :whip:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2152284.jpg

minä osallistun näillä :D laitaqn muita yksityiskohtia tavotteista ja muista myöhemmin
Mahdotkohan ollenkaa lukee kisan sääntöjä?? Kolme kuvaa riittää edestä, takaata ja yksi missä pitää olla päivän lehti ym todisteeksi että kuvat ovat tuoreita!
Ja missään kuvassa ei näkynyt jalkoja ja ikä, paino, pituus ja tavotteet voi laittaa ihan siihen saman tien vittumaista niitä sit alkaa hakemaan kun kuvia ruvetaan arvostelemaan!

Juu tästä tulee kyllä yks osallistuja lisää! En oo vielä kuvia ottanu, mutta kyllä mä tässä vielä ehin. Kuvat pistän suoraan trainerin sähköpostiin kunha ne nyt saan napsastuu.

Saako tähän kommentoida? Poistakaa jos ei saa. =)

Jusa* aika kovassa tikissä ikäisekseen. Sulle muutoksen saaminen tosin voi olla vaikeampaa kuin vasta punttikipinän saaneelle. Paljon reenivuosia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom