Junnujen kesäkisa 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kovasti tekisi mieli osallistua, mutta nuo kuvat tuntuvat olevan aika kova pala.
Ikää on 15v ja pituus/paino 186/65 = eli ihan pirun siima ja kanalja ei ole siimuutta nähnytkään. :D

Taidan kyllä osallistua, on sen verran kova motivoija tämä kilpailu. Ihan jo senkin takia.

Kiitos. Lupaan kasvattaa tukan lisäksi myös pihviä.

Mä en muuten osaa/tajua sitä selän levitys poseerausta. Osaisiko joku selittää miten se tapahtuu?
Tämmösestä höpötän.
Kädet lantiolle, kyynärpäitä eteenpäin, afaik. Eikö noi 2 ekaa kuvaa oo otettu aikoja ennen tota akuankkakuvaa?

E: tai ainaki näyttävät täsmälleen samoilta kun ne jotka postasit 15v kuvia threadissa jokuaika sitten. Jos niin saa tehdä, niin miekin osallistun mieluusti kuvilla mitkä otin viimekuussa :D

Kädet lantiolle, kyynärpäitä eteenpäin, afaik. Eikö noi 2 ekaa kuvaa oo otettu aikoja ennen tota akuankkakuvaa?

E: tai ainaki näyttävät täsmälleen samoilta kun ne jotka postasit 15v kuvia threadissa jokuaika sitten. Jos niin saa tehdä, niin miekin osallistun mieluusti kuvilla mitkä otin viimekuussa :D

Näyttävät samoilta vain ja ainoastaan sen takia, että ne ovat samoja kuvia. Ne on melkeen viikonvanhoja vert. tohon me&duck kuvaan. Tarkoitus oli ottaa uudet kuvat, mutta kun se oli niin kamalaa. Yksin kuvaaminen on tosi hankalaa, ja rasittaa pääkoppaa suurissa määrin...

Pitääkö latseja jännittää tossa samalla vai? Peilistä kattoisin mutta kun pää on tiellä...

Näyttävät samoilta vain ja ainoastaan sen takia, että ne ovat samoja kuvia. Ne on melkeen viikonvanhoja vert. tohon me&duck kuvaan. Tarkoitus oli ottaa uudet kuvat, mutta kun se oli niin kamalaa. Yksin kuvaaminen on tosi hankalaa, ja rasittaa pääkoppaa suurissa määrin...

Pitääkö latseja jännittää tossa samalla vai? Peilistä kattoisin mutta kun pää on tiellä...
En oo 100% varma, kun en itse latseja omista :hyvä:

Nyt kun löysin huoneestani tommosen sopivan paikan mihin kameran saa kuvaamaan suht hyvin, ni kokeilin tota selkätemppua, ja tuli kyllä semmosia kuvia että huh mikä mörkö. Ei näytä hyvältä, ihme möykky. Pitänee vielä harjoitella. Tai sitten mulla ei vaan oo tarpeeksi selkää tohon...

Kiitos. Lupaan kasvattaa tukan lisäksi myös pihviä.

Mä en muuten osaa/tajua sitä selän levitys poseerausta. Osaisiko joku selittää miten se tapahtuu?
Tämmösestä höpötän.

Itellä auttaa ku laittaa kädet kropan eteen "ilmaan" ja reilusti mutkalle taakse selkää ja muutenki pieni takakeno.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jännä. Pitää kokeilla tuota. Jännitetäänkö latseja?

Salikortin sain 14 vuotiaana, pari neljä kuukautta ennen kuin täytin 15, sitten kesään saakka "treenasin" miten sattu, ilman mitään tietoa mistään, lähinnä se oli semmosta kuntopyörän/soutulaitteen ja joidenkin koneiden tylsämielistä tahkoamista. Semmosta jumppailua, ja jos oli liian tukalaa, laitettiin vähemmän painoa...

15 vuotiaana syksyllä rupesin selaamaan pakkista, t-nationia ja muita hauskanhassuja sivuja, imin vähän tietoa ja sen semmosta. Treenasin enempi ja useemmin ja kovempaa, mutta silti vähän niin ja näin. Yhdessä vaiheessa kiinnostuin törkeesti kyykkäämisestä ja maastavedosta, mutta selkä kipeytyi ja blablaa... Nykyään treenaan paljon ja ehkä vähän liikaakin -sanovat toiset- olen saanut ohjeistusta ihan oikeilta ihmisiltä, niin johan oppi kalahtaa nuppiin. Syömään olen oppinut vasta tämän vuoden aikana, pikkusen vielä takertelee.

Yhteenveto: ~1 vuosi (reiluhko, miten sen nyt ottaa) treeniä, josta abaut puolesta olen jotain saavuttanutkin.

Eli puolivuotta + öh, totuttelut.

Voi jumalauta mitä tekstiä...

jostain syystä ei ole hirmuisen mielyttävää katsella 13 vuotiasta poikaa lähes alasti kireissä kullinkuristajissa kun avaa jonkun threadin :jahas:... Mielummin linkkinä noi kuvat

Kovasti tekisi mieli osallistua, mutta nuo kuvat tuntuvat olevan aika kova pala.
Ikää on 15v ja pituus/paino 186/65 = eli ihan pirun siima ja kanalja ei ole siimuutta nähnytkään. :D

Taidan kyllä osallistua, on sen verran kova motivoija tämä kilpailu. Ihan jo senkin takia.
Tuohan on vaan hyvä juttu. On se nyt helpompi tälläinen kehittymiskisa voittaa, kun aloittaa pienempänä kuin ''170cm/80kg'' lihaskimppuna. Tää on sun paikkas!

Juu on pakko olla joku lehti mistä tunnistaa että on sen päivän :D eli ei hesarii, niinkuin joku tuolla sanoikin :)

ei tarvitse alkaa mollaamaan:rolleyes: mutta kysyn vain että raipat nuo kuvat tuossa sivulla 5 postissa nro50. Onko nuo sun kuvat vain heititkö ihan läbällä tuohon? ihan varmistaan vaan,eihän sitä ikinä tiedä millasia ihmemiehiä täällä liikkuu;)

Luulisin että voin raipatin puolesta vastata että eivät ole omia kuvia. Eivät edesw samoja miehiä ellei kyseisellä kehonrakentajalla ole tapana ruskettaa vain selkää, tai sit mies on oikea kameleontti! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom