Junnujen kesäkisa 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Trainer90, kyllä sano että pitää olla päivän lehti, josta näkyy, ettei kuseta. Lue tarkemmin, elasto, kiitos. :)

Katotaan, josko saisin kameraa, osallistun jos kameraa saan käyttöön. :D
Minä sen sinne jälkeenpäin lisäsin Trainerin pyynnöstä jos meinaat tota alotuspostia? Joten lukasepas itse koko threadi vähän huolellisemmin läpi, kiitos.

No anteeks. ^.^ En voinu sillon vielä tietää, että sä sen lisäsit (enkä kattonu et oot mode.)

Elikkäs, tuomarit on saatu ja ne on valmiit sponssaa voittajalle vipit? Vaikuttaako pelkkä ulkonäkö, vai otetaanko tuloksien nousua huomioon? :o

No anteeks. ^.^ En voinu sillon vielä tietää, että sä sen lisäsit (enkä kattonu et oot mode.)

Elikkäs, tuomarit on saatu ja ne on valmiit sponssaa voittajalle vipit? Vaikuttaako pelkkä ulkonäkö, vai otetaanko tuloksien nousua huomioon? :o
Imo tuloksissa on suurempi kusetuksen mahdollisuus kuin kuvissa, kukavaan voi väittää penkkituloksen nousseen 20kg

On valmiit. Mun mielestä ehdottomasti pelkkä ulkonäkö, tulokset toki voi videoida eli se ei ole ongelma, mutta ei kisoissakaan kysytä paljon penkki ;- )))

Kuvat on otettu ja laitettu esille tonne 15-vuotiaden kuvia threadiin (13.5.08), valitettavasti ilman iltalehteä/-sanomia, että pitäiskö mun ihan oikeasti tuhlata rahaa roskalehteen ja ottaa uudet kuvat, jos tahdon osallistua kisaan? Ehkä jokin muukin aikakausilehti kelpaisi, mutta kynnys uusien kuvien ottamiseen on taas piirun verran korkeammalla. Vituttaa oma laiskuus ja kaikki muukin.

No etköhän voi sen pari euroa pistää tähän, kun kuitenkin se vuoden vipit on kalliimpi ku se lehti :rolleyes:

Pitääkös näissä alkukuvissakin posee ihan kunnolla ja jännittää kaikkee mitä löytyy, vai olla mahdollisimman lutkun näkönen jotta loppukuvaa verraten olis oikee Arnoldi?:D Ja onkos "vaatetuksella" väliä? Bokserit jalas vaa vaik? Trainer90 lisäsin sun meses, jotta voisin vähä kysellä. Toivottavasti et hylänny lisäystä.:)

Esimerkki kuvat!

Takapuoli (ja takakuvassa riittää kuva perseestä ylöspäin)
displayimage.php

Etupuoli
displayimage.php

E. vittu näkyykö kellekkää ees noi kuvat? Mulle ei näy

Eivät näy. Tässä liitteenä (liian isoja suoraan linkitettäväksi)

Liitteet

• 0TLP4668.webp
    0TLP4668.webp
    33,9 KB · Katsottu: 301
  • 07.webp
    07.webp
    18,3 KB · Katsottu: 371

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisin itse-asiassa liittyyä kisaan mukaan, mutta ikää 17-v. Silti tästä sais aika kovan motivaatiolisän treeniin (itsellä siitäkin puutetta kuten omasta topic:sta huomaa). Tuun jos sallitaan

Eikö olis parempi idea kuin sanomalehti, kirjoittaa itseensä jonkun tietyn kirjain/numerosarjan tai kirjoittaa sen sarjan paperiin ja kiinnittää itseensä. Tämän numerosarjan sinä päätät joten huijaus ei onnistu ja ei ole lehteä häiritsemässä posettelua. Kysymys :
Voinko laittaa alku/loppu tulokset videona kun en pysty ottamaan muuten kuin lähikuvia/paljon todellisuutta huonompia kuvia? Vielä toinen :
Saako kuvissa olla pumppi?
e. Onhan kehonrakentajatkin lavalla pumpissa.

Eikö olis parempi idea kuin sanomalehti, kirjoittaa itseensä jonkun tietyn kirjain/numerosarjan tai kirjoittaa sen sarjan paperiin ja kiinnittää itseensä. Tämän numerosarjan sinä päätät joten huijaus ei onnistu ja ei ole lehteä häiritsemässä posettelua. Kysymys :
Voinko laittaa alku/loppu tulokset videona kun en pysty ottamaan muuten kuin lähikuvia/paljon todellisuutta huonompia kuvia? Vielä toinen :
Saako kuvissa olla pumppi?
e. Onhan kehonrakentajatkin lavalla pumpissa.
Ihan kameralla otettuja kuvia vaan kun ei sellasta paskasta videokuvaa pysty mitenkään arvioimaan.
Totta kai pumppi saa kuvissa olla!
Luulen että pysytään siinä sanomalehdessä kun tulee helvetinmoista säätöä ruvetä itteensä laittamaan jotain numerosarjoja.

Ihan kameralla otettuja kuvia vaan kun ei sellasta paskasta videokuvaa pysty mitenkään arvioimaan.
Totta kai pumppi saa kuvissa olla!
Luulen että pysytään siinä sanomalehdessä kun tulee helvetinmoista säätöä ruvetä itteensä laittamaan jotain numerosarjoja.
Asia harvinaisen selvä.

Takapuoli (ja takakuvassa riittää kuva perseestä ylöspäin)
displayimage.php

Etupuoli
displayimage.php

E. vittu näkyykö kellekkää ees noi kuvat? Mulle ei näy

Eipä taida näkyvän täälläkään. Eniwei, hyvä idea kyllä tää kisa!

Damn, lähetin just äsken omat kisakuvat Trainer90:lle ja selasin vasta nytten tarkemmin tätä threadia. Eipä ollut ihan samat poset mulla, kun herroilla noissa mallikuvissa, ei kait se ole ihan justiinsa? Kuitenkin yksi takaa ja yksi edestä. :)

Voisiko tuomarit laittaa aina osallistujien sähköpostiin jonkun vahvistusviestin, että tietää sitten onko kuvat tullu perille ja puuttuko ilmoittautumisviestistä jotakin tietoja tmv.?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom