Junnu/Vetsku SM:t Pori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Legenda
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Lupauksien kisat luvassa, mitä tekee maailmanennätysjuniori Jani Rainela? millaisessa kunnossa on penkin SE-mies Rahtu kolmen lajin kisoissa? Mahtuuko Jakovlev pienimpään sarjaan, mies oli jäätävän kireässä kunnossa junnu Penkki-SM:ssä? Marcelin viimeiset Junnu SM:t tiedossa, onko näyttöhalut kohdallaan? Miten vastaa Keski-Suomen lupaus, Kirmo Varvikko 110 haasteeseen?

Kaikille onnea kisoihin! :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hyvää tulosta toivotaan myös anttila,blomfjörd,p.saarinen sekä pv:nuorilta

Keitä täältä on lähdössä katsomaan/kisaamaan? Minä tulen, kisaamaan siis. Rainelan suoritukset olisi mielenkiintoista nähdä.

Zone-sarja -42%
eikohan nuo kisat katsota.. sen verta harvoin porissa yleensäkään kisoja. ja vielä monta tuttua nostamassa

Samoin katsomaan tulossa, eikai noi ole taas siinä pikkuhuoneessa urheilutalolla kuten viimeks? Kai sentäs se koko kenttä varattuna noille....viimeksi voimanostokisoja porissa katsomassa olleena alko pännimään kun joutui ovenraosta tirkistelemään eikä istuinpaikkaa koko aikana ollut. Jäi mavet katsomatta. Kai nyt asiaa on parannettu, kellään tietoa? Joka tapauksessa sunnuntaina oon menossa katselemaan jonkin verran riippuen miten saa aikaa järkättyä.

Huoltohommiin oon tulossa. Ja ainahan ne voimanostokisat kiinnostaa. Tulee varmasti kovat kisat. Veteraanipuolellakin varmasti rauta liikkuu iloisesti. :rock:

Nostamaan menossa, kai. Oikea reidenlähentäjä on ihan mukavasti vielä paskana, eikä ole tullu treenattua kuin viimeks 22.2.

Miksei porukkaa muuten käy enemmän kisaamassa? Joissain sarjoissa saa yksin tai kahdestaan kisailla mikä ei kovin mukavaa juuri kisailun kannalta ole. Varmasti Suomesta löytyy enemmän lahjakkaita nostajia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yorma sanoi:
Miksei porukkaa muuten käy enemmän kisaamassa? Joissain sarjoissa saa yksin tai kahdestaan kisailla mikä ei kovin mukavaa juuri kisailun kannalta ole. Varmasti Suomesta löytyy enemmän lahjakkaita nostajia.

Johtuu varmasti suomalaisesta ujoudesta/ei luoteta itseensä tarpeeksi: "en mä kuitenkaan voita". eihän sinne heti tartvitse voittamaan lähteäkään, vaan hankkimaan kokemusta, mutta monilla nuorilla vain se on tärkeää, että voitto tulee kotiin

nelkku sanoi:
Samoin katsomaan tulossa, eikai noi ole taas siinä pikkuhuoneessa urheilutalolla kuten viimeks? Kai sentäs se koko kenttä varattuna noille....viimeksi voimanostokisoja porissa katsomassa olleena alko pännimään kun joutui ovenraosta tirkistelemään eikä istuinpaikkaa koko aikana ollut. Jäi mavet katsomatta. Kai nyt asiaa on parannettu, kellään tietoa? Joka tapauksessa sunnuntaina oon menossa katselemaan jonkin verran riippuen miten saa aikaa järkättyä.

Koko kenttä on käytössä.

Jees hyvä näin, viime kerralla jäi melkein joka nosto näkemättä, nyt pääsee vahtaamaan ihan tosissaan :)

Mniska: 18-20.3 voimanostoliiton sivuilta löytyy tarkemmatki infot.

harmi että sami öfverberg ei tule kisoihin(20v. 75kg) olis ollu tosi mielenkiintosta nähä mitä se olis ottanu kyykystä ja vedosta... salilla mv2x220 jk 180 pelkkä vyö.... rahtu kuulemma huonossa kyykky ja vetokunnossa koska pakarat tuhannen tukossa... rainela tekkee vähän toista tuhatta.. :)

:offtopic: mut missä Saarisen Pekka nykyjään reenailee kun ei oo Porin Kuntokeskuksessa näkyny sitten salin omistaja/nimenvaihdoksen ? Muuttanut tms . .? Millasessa kunnossa Saarinen on ?

teggiz83 sanoi:
:offtopic: mut missä Saarisen Pekka nykyjään reenailee kun ei oo Porin Kuntokeskuksessa näkyny sitten salin omistaja/nimenvaihdoksen ? Muuttanut tms . .? Millasessa kunnossa Saarinen on ?
tarkoitat ilmeisesti vetokone pekkaa eli nuorempaa?! on etsimässä motivaatiota jostain kaukaa. mä tarkotin vanhempaa eli lihanleikkaaja pekkaa joka on elämänsä iskussa, ekaa kertaa kisaa penkkipaidalla ja kisoja kuitenkin on jo ainakin 20vuotta, on muuten päihittänyt turtiaisenkin joskus kauan sitten.

pori1980 sanoi:
tarkoitat ilmeisesti vetokone pekkaa eli nuorempaa?! on etsimässä motivaatiota jostain kaukaa. mä tarkotin vanhempaa eli lihanleikkaaja pekkaa joka on elämänsä iskussa, ekaa kertaa kisaa penkkipaidalla ja kisoja kuitenkin on jo ainakin 20vuotta, on muuten päihittänyt turtiaisenkin joskus kauan sitten.

Tarkotin luultavasti vanhempaa Pekkaa :D En tiiä kun yhden Saarisen Pekan ja veikkaisin että se on sit se vanhempi :) Siis tää joka asu jossain vaiheessa Luvialla ja reenaili Muscle Factoryssa aikoinaan . . . ajattelin vaan kun ei oo näkyny niin mitäs äijälle kuuluupi :) Hyvä on et on kunnossa, jotain katteltavaa urkkatalolla sit :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom