kisaamaan olen tulossa... jäin penkki sm:stä sen verran hampaankoloon, että ei paljon tarvitse agreja erikseen keräillä kun kuukauden vitutuksen pääsee purkamaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli tarkoitat juurikin NUOREMPAA.teggiz83 sanoi:Tarkotin luultavasti vanhempaa Pekkaa :D En tiiä kun yhden Saarisen Pekan ja veikkaisin että se on sit se vanhempi Siis tää joka asu jossain vaiheessa Luvialla ja reenaili Muscle Factoryssa aikoinaan . . . ajattelin vaan kun ei oo näkyny niin mitäs äijälle kuuluupi Hyvä on et on kunnossa, jotain katteltavaa urkkatalolla sit :thumbs:
vilpurni sanoi:mites pakkislaisilla esim. twinlabilla meni?
rainelalla aikamoiset massat n. 140 kg. eikö rainela saanu ollenkaan tulosta?
kaikki korkeita.hyrre sanoi:. Joku paikalla ollut voisi valaista, että miksi kaikki kyykyt hylättiin.
[/url]
twinlab sanoi:Paljon paremmin olis pitäny mennä, mutta tulin sentään SM 4. Pudotin liikaa painoa ja ongelmia oli epäkkään kanssa, ja tohtorilta sain puudutepistoksia viisi perjantaina samaan lihakseen. Maastavedossa olin parhaimmillani jos muita lajeja ajatellaan, sen ehkä katsojatkin kuuli
vilpurni sanoi:paljon tuli yhteistulokseksi?
entä mave, kyykky ja pena
teggiz83 sanoi:Mahtavia sun huudot :D Kun sä karjasit et "VOIMAA ON" tms. meinasin keikata tuolilla taaksepäin :D
twinlab sanoi:Kyykky ja penkki meni niin huonosti että oli hyvä kohdistaa raivo mavetukseen :evil:
Olisit tulllu morjenstamaan kun kerta katsomaankin vaivauduit
teggiz83 sanoi:En ollut ihan varma ootka sä sä, mutta kun näin tossa sun avatarin yläpuolella ton "tapsa" niin nyt oon :D
twinlab sanoi:No tällä kertaa saat anteeksi :lol2: Oli ihan jees kisat kyllä, ja teitää vähän mihinkä pitää panostaa taas.
teggiz83 sanoi:No hyvä :kippis1: Jos ittekin vaivautus johonkin kisoihin ennen kun täyttää 23v . . . =o) Siihen on kyl aikaa melkein tasan 1 v. :D
twinlab sanoi:Nonii! Sinne sekaan vaan rautaa kolistelemaan :thumbs: