Junnu/Vetsku SM:t Pori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Legenda
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
kisaamaan olen tulossa... jäin penkki sm:stä sen verran hampaankoloon, että ei paljon tarvitse agreja erikseen keräillä kun kuukauden vitutuksen pääsee purkamaan....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
teggiz83 sanoi:
Tarkotin luultavasti vanhempaa Pekkaa :D En tiiä kun yhden Saarisen Pekan ja veikkaisin että se on sit se vanhempi :) Siis tää joka asu jossain vaiheessa Luvialla ja reenaili Muscle Factoryssa aikoinaan . . . ajattelin vaan kun ei oo näkyny niin mitäs äijälle kuuluupi :) Hyvä on et on kunnossa, jotain katteltavaa urkkatalolla sit :thumbs:
eli tarkoitat juurikin NUOREMPAA.

Pori1980, tai joku viikonlopun aikana paikalla ollut?onko hajua, monen mais 23v. raskaassa nostellaan....? Svnl:n sivuilla luki et klo 15 start. Kiva kysel tällästä puoli kahdelta iltapäivällä. :D
No satumpas ollee poris ja urkkatalollekaan ei pitäs olla pitkä täst.

Ei tosiaankaa.. Tuo Harjapään Martti oli ensimmäistä kertaa SM-kilpailuissa. Ja vei kullan. Martilla ois voinu penkki ja MaVe mennä peremminkin(jos ennätyksiä miettii). Mutta hienot tulokset!

vilpurni sanoi:
mites pakkislaisilla esim. twinlabilla meni?

rainelalla aikamoiset massat n. 140 kg. eikö rainela saanu ollenkaan tulosta?

Paljon paremmin olis pitäny mennä, mutta tulin sentään SM 4. :) Pudotin liikaa painoa ja ongelmia oli epäkkään kanssa, ja tohtorilta sain puudutepistoksia viisi perjantaina samaan lihakseen. Maastavedossa olin parhaimmillani jos muita lajeja ajatellaan, sen ehkä katsojatkin kuuli :hyper:

oli vähän ounasteltavissa noitten gometalin videoitten perusteella

twinlab sanoi:
Paljon paremmin olis pitäny mennä, mutta tulin sentään SM 4. :) Pudotin liikaa painoa ja ongelmia oli epäkkään kanssa, ja tohtorilta sain puudutepistoksia viisi perjantaina samaan lihakseen. Maastavedossa olin parhaimmillani jos muita lajeja ajatellaan, sen ehkä katsojatkin kuuli :hyper:

paljon tuli yhteistulokseksi?
entä mave, kyykky ja pena

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
teggiz83 sanoi:
Mahtavia sun huudot :D Kun sä karjasit et "VOIMAA ON" tms. meinasin keikata tuolilla taaksepäin :D

Kyykky ja penkki meni niin huonosti että oli hyvä kohdistaa raivo mavetukseen :evil:

Olisit tulllu morjenstamaan kun kerta katsomaankin vaivauduit :)

twinlab sanoi:
Kyykky ja penkki meni niin huonosti että oli hyvä kohdistaa raivo mavetukseen :evil:

Olisit tulllu morjenstamaan kun kerta katsomaankin vaivauduit :)

En ollut ihan varma ootka sä sä, mutta kun näin tossa sun avatarin yläpuolella ton "tapsa" niin nyt oon :D

teggiz83 sanoi:
En ollut ihan varma ootka sä sä, mutta kun näin tossa sun avatarin yläpuolella ton "tapsa" niin nyt oon :D

No tällä kertaa saat anteeksi :lol2: Oli ihan jees kisat kyllä, ja tietää vähän mihinkä pitää panostaa taas.

twinlab sanoi:
No tällä kertaa saat anteeksi :lol2: Oli ihan jees kisat kyllä, ja teitää vähän mihinkä pitää panostaa taas.

No hyvä :kippis1: Jos ittekin vaivautus johonkin kisoihin ennen kun täyttää 23v . . . =o) Siihen on kyl aikaa melkein tasan 1 v. :D

teggiz83 sanoi:
No hyvä :kippis1: Jos ittekin vaivautus johonkin kisoihin ennen kun täyttää 23v . . . =o) Siihen on kyl aikaa melkein tasan 1 v. :D

Nonii! Sinne sekaan vaan rautaa kolistelemaan :thumbs:

twinlab sanoi:
Nonii! Sinne sekaan vaan rautaa kolistelemaan :thumbs:

Juuh . . tarvis tsekkailla missäpäin olis kisoja ja sit tarvis shoppailla varmaan jotain kisavermeita kun en oikeen kehtais tulla nostaan vanhoissa futisverkkareissa ja skeittikengissä . . . :rolleyes: olin muuten katsomossa se puna-valkountuvatoppatakkinenkerhotukkapallopää :D ajattelin ku katoit monta kertaa, ja mä katoin sua monta kertaa . . istuin siinä lavan edessä irtopenkeillä takarivissä alone =O)

Twinlab oli tuhma ja huuteli rumia... hyi hyi... :D Veto kulki ja sen kyllä kuuli. En ehtiny juttelemaan, ku menin kattomaan kaverin lämppäreitä ja sen jälkeen en enää sua missään nähny. Mukaan tarttui ittelle titanin signature rannesiteet ja sopivasti protskujuomaa, ku mulle tehtiin ohittamaton tarjous.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom