Jumppapallo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Heips!
Olipas kiva löytää näin tervehenkinen foorumi..

Asiaan:
Voisko joku kertoa jonkun linkin tai muuten selittää että mitä sillä jumppapallolla pitäis tehdä? Ja kuinka paljon ja kuinka pitkään, koko hoito. Eri liikkeitä löytyy ihan kivasti mutta että miten niistä sitten vääntäis järkevän ohjeman. Tällä hetkellä jumppapallo toimii mainiona jalkarahina kun tuijottaa töllöä.
Olen sit aika vihree tässä kuntoilussa...

Kiitti!!!

Pallohan on oikein kätevä väline osana treeniohjelmaa. Itsekkin olen "löytänyt" kyseisen tämän vuoden alussa. Tosin pallolla tehtävät liikkeet ovat vain osana ohjelmaa. Mielestäni vatsojen treenaaminen pallolla on oikein tehokasta. Ainakin toistaiseksi saa hyvän poltteen. Kokonaista treeniä en ainakaan itse ole nähnyt tarvetta kehittää pallon ympärille, kun käyn muutenkin salilla. Jos kerran tiedät liikkeitä niin ota pari liikettä ja kokeile itse tuntuma oman kuntosi mukaan. Sitten 3-4 sarjaa kutakin liikettä. Liikkeitä pallolla voi varmaan tehdä muillekin kuin vatsoille eli tällöin voit lisätä liikkeitä kuormittuvien lihasryhmien mukaan. Pääsääntönä kuitenkin varmaan on se, että sarjoista tulee helposti pitkähköjä, kun vastusta ei ole kovin paljon eli luokkaa 15+

Suositut

Back
Ylös Bottom