Jumissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Swift
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro. Voisko joku vähän vilkasta ja ehkäpä valaista että missä voisi olla vika kun mulla tuntuu että en saa oikeen tisseihin ja haukkareihin ja vatsoihin poltetta/tuloksia, kaikkiin muihin lihaksiin kyllä tulee tulosta ja poltetta ihan hyvin. Ja kyllä olen sen verran treenannut ja teen liikkeet puhtaasti että liikeradat on kondiksessa. Teen tällä hetkellä 1 jakoisella sovelletulla arskan golden six ohjelmalla joka toinen päivä. Oon reilu kuukauden tolla tehnyt kyllä vasta mutta alussa tuntui että paljon paremmassa pumpissakin oli treenin jälkeen...:( Ohjelma on seuraavanlainen:

Mave 4x10
Penkki 4x10
Ylätalja/leuanveto 3xmax
Pystypunnerrus niskan takaa 3x10
Hauiskääntö tangolla 3x10
Ranskalainen/talja kapealla 3x10
Vatsat vatsapenkissä 3xmax

Kiitoksia jo etukäteen! :)

Viimeksi muokattu:
Tavotteet saada mahollisimman paljon massaa ja tuloksia ylöspäin. Salitaustaa on jokunen vuosi sillain et on saattanu treenaa vuoden putkeen sitte ollu taukoa ja taas reenii. Että on ihan hyvin perusjutut hallussa.

Ota pieni kevennys, keskity tekniikkaan ja jätä mave pois joka treenistä. Tee vaikka jokatoisessa

Edit. Ja tilalle sutsit kyykky/prässi

No mulla oli kyykky ekana maven tilalla. Maveen oon tyytyväinen. Penkkiin en oo saanu lyötyy ku 5kg lisää 4 viikossa. Mikä on sutsit?

7 liikettä ja vain yks hieman alakropalle. juuei. eikä toi oo mikään ohjelma. se on yhen treenin toteutusmalli. ellei treenit etene, palautumisessa tai treenien ohjelmoinnissa on vikaa.

Että on ihan hyvin perusjutut hallussa.

Mä vähän luulen et tää on isoin ongelma. Jos teet tommosella "ohjelmalla" eikä sulla oo ees kyykkyjä setissä mukana niin kannattais hieman kyseenalaistaa oman tietämyksen tasoa.

Kannattaa valita mikä vaan progressiivinen ohjelma jossa on ainakin mave, penkki, kyykky ja pystäri.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä vähän luulen et tää on isoin ongelma. Jos teet tommosella "ohjelmalla" eikä sulla oo ees kyykkyjä setissä mukana niin kannattais hieman kyseenalaistaa oman tietämyksen tasoa.

Kannattaa valita mikä vaan progressiivinen ohjelma jossa on ainakin mave, penkki, kyykky ja pystäri.
Mullahan on tossa noi kaikki. Maven tilalla oli kyykky, nyt ajattelin vuorotella niitä... Ähh vittu on hankala ilmasta ongelmaani... :/

Oisko jollain kokemusta joku hyväks todettu 1 jakoken perusliikkeisiin perustuva ohjelma. Koska kyseisellä salilla jossa käyn on aika rajoitettu valikoima. Löytyy kyllä penkki,talja,kyykkyteline ja painoja kyllä tarpeeksi. Ja älkää ehdottako parempaa salia se ei tällä hetkellä ole mahdollista.

1. kyykky, penkki, vastaleuat, vatsa
2. veto, kapea penkki, leveä kulmasoutu, vatsa kiertäen
3. etukyykky, vinopenkki, myötäleuat, staattinen vatsa

Mave 4x10
Penkki 4x10
Ylätalja/leuanveto 3xmax
Pystypunnerrus niskan takaa 3x10
Hauiskääntö tangolla 3x10
Ranskalainen/talja kapealla 3x10
Vatsat vatsapenkissä 3xmax

Golden six missä upattu seitsemäs liike ojentajille..? Kun oot paukuttanu alkuperäiseen ohjelmaan verrattuna yhden sarjan enemmän kyykyssä/mavessa, sekä penkissä ja valitsemasi mave menee ojentajille enemmän kuin alkuperäisen ohjelman kyykky. Leuanveto on vaikeutettu että se on 3x MAX, pystypunnerrus vaikeutettu niskan taakse. Jos ei ihan aloittelijana pikkupainoista lähdössä, niin toi 3 kertaa viikkoon toi progressio-ohjelmana on aika rankka, varsinkin jos ei ole ihan aloitelija pikkupainoilla. Ei ihme jos on jumissa.

1. kyykky, penkki, vastaleuat, vatsa
2. veto, kapea penkki, leveä kulmasoutu, vatsa kiertäen
3. etukyykky, vinopenkki, myötäleuat, staattinen vatsa
Veto ilmeisesti mave, entäs vatsa kiertäen? Ja staattiset vissii lankutusta? Ja noi kaikki vuorotellen? Ma1 ke2 pe3 ja alusta?

Golden six missä upattu seitsemäs liike ojentajille..? Kun oot paukuttanu alkuperäiseen ohjelmaan verrattuna yhden sarjan enemmän kyykyssä/mavessa, sekä penkissä ja valitsemasi mave menee ojentajille enemmän kuin alkuperäisen ohjelman kyykky. Leuanveto on vaikeutettu että se on 3x MAX, pystypunnerrus vaikeutettu niskan taakse. Jos ei ihan aloittelijana pikkupainoista lähdössä, niin toi 3 kertaa viikkoon toi progressio-ohjelmana on aika rankka, varsinkin jos ei ole ihan aloitelija pikkupainoilla. Ei ihme jos on jumissa.
Okei. Eli täytyy sitte kai koittaa tota mitä ehdotettii...?

esim noin. vatsa kiertäen liittyy keskikropan voimantuottosuuntiin sekin. kyllä se koko sun treenien suunnittelu kannattaa laittaa ihan uusiin kantturoihin. nyt ei ihan vakuuta toi "perusasiat hallussa" -juttu. "ohjelma" tarkottaa tavoitteista ja lajista riippuen sen nousujohteisuuden suunnittelua ja treenien muuntelua sen perusteella mitä on tehty jne jne.

Onko vatsa kiertäen vinot vatsat ja staattinen lankutusta? Ku jos nyt vaikka ottaisin ton jto:n ohjelman käyttöön? Kuulostas aika hyvältä! Kiitoksia vaivannäöstä :)

TREENI NRO 1
1. Maastaveto
2. Penkkipunnerrus
3. Leuanveto, myötäote
4. Pystypunnerrus (edestä)
5. Hauiskääntö tangolla
6. Vatsat

TREENI NRO 2
1. Kyykky
2. Dippi, leveä ote
3. Kulmasoutu tangolla
4. Kapea penkkipunnerrus
5. Leuanveto, vastaote
6. Vatsat

Näitä kahta treeniä sitten vuoroteltaisiin. Treeniä 3x viikossa.

Sarja- ja toistomääriksi:
1. ja 2. vko: 3-5 x 10-12
3. ja 4. vko: 3-5 x 8-10
5. ja 6. vko: 3-5 x 6-8
7. ja 8. vko: 3-5 x 4-6

Tommoisen löysin oisko toi hyvä? vuorottelisin noi vatsat 3 vuorossa eli: suorat,vinot,staattiset

Back
Ylös Bottom