Tai niin no ehkä lempiliikkeet väärä sana, mutta on myös rajoitettu liikkeet laitteiden puutteen takia ja ei ole mitenkään mahdollista käydä muualla salilla tällä hetkellä tilanteeni vuoksi. Tuossa ohjelmassa minkä laitoin nii on kaikki liikkeet mahdollisia suorittaa. Ehkä parempi sana on heikommat liikkeet joita haluaisin saada vahvemmiksi kun tuntuu että tulevat perässä, Tissit, hauberit, olkapäät ja ojentajat ja vatsat. jaloissa on ihan hyvin potkua, myös mave ja kyykky omasta mielestä hyvässä mallissa. noihin "heikkoihi" alueisiin en oikein tunnu saavan poltetta kunnolla, Koitan tehdä aina kaikki liikkeet maltillisilla painoilla ja liikkeet puhtaasti koska tiedän että siinä kusettaa vaan itseään jos huijaamaan lähtee. painoa itselläni on 85kg. olen noin 182cm pitkä. penkissä jos teen vaikka 5x8 menee 50kg. mavessa 80-100kg. hauiskääntö tangolla 30kg. ranskalainen tangolla n.20kg. pystypunnerrus tangolla 20kg. noi liikkeet teen siis 3x12. mutta joo haluan ottaa JTOn ja teidän muiden jo neuvotut liikkeet ja ohjelman käyttöön, olen vain niin malttamaton tiedän sen ja se ärsyttää itseänikin. Kun olen joka kuukausi vaihtamassa ohjelmaa :D mutta nyt aion hillitä itseni ja tehdä maltilla