Ei se mitään loanheittoa ole, vaan tartun näihin heittoihin, joissa proteiini, lihaksen rakennusaine menettää merkityksensä. Jos te sanotte, että käytännössä aminohappojen vaikutus on nolla treenissä, niin miten proteiini voi muuttua treenin aikana täysin hyödyttömäksi? Ja jos peräät jotain fysiologisia mekanismeja, niin mun on ihan turha Pakkotoistolla selittää niistä mitään. Penkkasinkin yleisen mielipiteen vallitessa täysin penkistä tietämättömänä yli 200. Se on niin maailman seitsemäs ihme, jos täällä edes muutama hassu treenaaja edes kerran ajaisi käytännön teorian edelle. Ja Juho, se lihas ei kasva yhtään mihinkään koulussa istumalla, sen voit uskoa, siihen tarttee oikeesti tehdä fyysistä duunia. Eikä tämä dissaa kuitenkaan koulutusta, se on aina erittäin tärkeää yleisesti.
Mitä teidän treenijuttuihin tulee, niin failuren välttelyyn tartuin aikaisemmin jotta saan keskustelua aikaan, ettei nuoret ala tissiposkiksi eivätkä treenaa riittävän kovaa. Mä tiedän, että te etsitte kaikenlaista mahdollista hifistelyä treenaamisessa, mutta samalla välttelette ihmiselviä vuosikymmeniä toimineita faktoja, että kun lihasta rasittaa tarpeeksi, se joutuu vahvistumaan.
Mitä aminohappoihin tulee, niin sen pitäisi kaikkien tietää, että se on proteiinia. Jos meillä on x määrä proteiinia päivässä ja se pitää tasaisesti sijoittaa pitkin päivää, niin mä haluun tietää miten se treeenin aikana hyvin suoraan imeytyvä vapaa aminohappo menettää merkityksensä? Se on makroissa mukana, kokonaisproteiinissa. Ja kun kovaa treenataan, on suotuisaa hieman ajoittaa ravintoa treenin ympärille jo yleisen jaksamisen perusteella. Kallista mehua, ei, vaan PROTEIINIA.