Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tajusin tänään että juhannus onkin jo ens viikolla!! Tajusin myös sen että kirjotan vähä väärään keskusteluun koska hyvinkin kosteat 4 päivää on tiedossa!

Kai sitä vois valkovenäläistä tehtailla ja jokusen lonkeron maistella nyt tulevana juhannuksena.

Juhannusperjantaina 15 tunnin vuoro ja lauantaina 8 tunnin yövuoro.Jos ei muuta,niin ainakin rahallisesti jää plussalle. Toki olisin vapaallakin tekemistä keksinyt.

Sen verran vois olla alkkomahoolin kans jussina tekemisissä, että heittäis vanhentuneet lonkerot jääkaapist roskii.

Voi olla parempi, ettei jää houkutuksia.

Itseä ei kiinnosta överkännejä vetää tänävuonna (vielä :)) mutta pienen humalatilan voisi ottaa päälle.

Eiköhän tuo mene kolmaskin juhannus peräkkäin selvinpäin. Tässä olis firman kesäjuhlatkin ennen sitä, mutta taidan korkata vasta kesälomilla heinäkuun puolen välin jälkeen :)

Purjehtimassa. tarkoitus tykittää pitempää siivua tuohon Jussin alkuviikolle ja luulen, että univelka kuittaa suurimmat juomahalut. Katotaan, tarkoituksena ei kuitenkaan ole juhannuksena suuremmin liikkua saaritukikohdasta eli siinä mielessä vois vaikka jokusen oluen tirpasta naamariin.

Juhannuksena EI kuulu olla töissä. Halvalla menee vapaa-aika, vaikka duunari kolminkertasen palkan saisikin. Miksi siellä töissä ollaan ja rahaa kerätään jos edes jussina ei viitti olla pois? Hyi helvetti. Toiset tietysti elää työskennelläkseen ja toiset työskentelee elääkseen. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan, tosi kiva kun menee enemmän kuin tulee. Viime vuosi meni selvinpäin, kun Saksassa ei juhannuksesta ymmärretä mitään, tänä vuonna vimosen päälle mökille viikoksi Suomeen. Joutunee muutaman gintonicin juomaan, tuskin mitään övereitä kuitenkaan.

Juhannuksena EI kuulu olla töissä. Halvalla menee vapaa-aika, vaikka duunari kolminkertasen palkan saisikin. Miksi siellä töissä ollaan ja rahaa kerätään jos edes jussina ei viitti olla pois? Hyi helvetti. Toiset tietysti elää työskennelläkseen ja toiset työskentelee elääkseen. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan, tosi kiva kun menee enemmän kuin tulee. Viime vuosi meni selvinpäin, kun Saksassa ei juhannuksesta ymmärretä mitään, tänä vuonna vimosen päälle mökille viikoksi Suomeen. Joutunee muutaman gintonicin juomaan, tuskin mitään övereitä kuitenkaan.

Jaa miksi EI kuulu olla töissä? Voihan niitä vapaita nauttia sitten vaikka ennen tai jälkeen Juhannuksen. Itsellänihän ei siis ole mitään kummoista työmotivaatiota, mutta kyllä se on ihan yksi ja sama onko Juhannus vai Joulu vai tiistai.

Itse siis hyvinkin todennäköisesti selvinpäin kun ei kiinnosta tissutella/juopotella ja siitä johtuen oletettavasti "töissä" eli päivystän.

Juhlapäivät evvk. Kaljaa otan kun maistuu, sen verran kun maistuu. Tänään voisin ottaa vähän viiniä, ehkä juhannuksena en ota mitään, riippuu mikä päivä ja mikä fiilis.

En tajua tätä kalenteridokaamista, sitten juodaan vielä ihan tolkuton määrä, toisessa ääripäässä taas ollaan täysin raittiita.

Jaa miksi EI kuulu olla töissä? Voihan niitä vapaita nauttia sitten vaikka ennen tai jälkeen Juhannuksen. Itsellänihän ei siis ole mitään kummoista työmotivaatiota, mutta kyllä se on ihan yksi ja sama onko Juhannus vai Joulu vai tiistai.

Siksi kun kaikki on vapaalla juhannuksena ja se on erittäin hyvää aikaa tavata kavereita ja nauttia elämästä. Parempaa kuin vaikkapa seuraavan viikon tiistai. Muutenkin juhlapyhät kannattaa hyödyntää ja tehdä asioita, joista oikeasti nauttii.

Mun mielestä taas juhannus on mitä parasta aikaa olla töissä. Kaikki mestat on kiinni ja on hiton tylsää. Ei sitä ördäystä jaksa lähteä katsomaan, saati mennä johonkin landelle hyttysten syötäväksi. Duunissakin monesti leppoisaa, ehtii hoitaa rästihommia.

Mun mielestä taas juhannus on mitä parasta aikaa olla töissä. Kaikki mestat on kiinni ja on hiton tylsää. Ei sitä ördäystä jaksa lähteä katsomaan, saati mennä johonkin landelle hyttysten syötäväksi. Duunissakin monesti leppoisaa, ehtii hoitaa rästihommia.

Olitkos sä se joka asuu itsekseen tsekeissä? Sitten ymmärrän lausuntosi.

Olitkos sä se joka asuu itsekseen tsekeissä? Sitten ymmärrän lausuntosi.

Joo, mutta juhannukset tullut kyllä vietettyä suomessa. :)

Täällähän ei juhannusta erityisemmin juhlita, eikä muutenkaan ole tapana sulkea koko maan palveluita kun on joku kansallinen ryyppyjuhla.

M_atti on ihan asian ytimessä, käyttääkseni kulunutta sanontaa. Ihmiset, joilla on ylemmyydentunteen tarve aavistuksen keskimääräistä korkempi, voivat avautua internetkeskustelupalstalla ketjuihin, kuinka HÄN EI AIO juoda/juhlia/viettää vapaata vain siksi, että on joku kansallinen vapaapäivä.

Itse todennäköisesti en juo juhannuksena kuin maksimissaan pari saunaolutta. Tämä taas johtuu siitä, että säästelen enemmät maksakirroosinhankkimisördäilyt seuraavaan viikonloppuun, kun on myöskin firman kekkerit. Lisäksi olen hieman lihava.

Ja lopuksi on todettava, että kukin saa toki viettää tai olla viettämättä juhannusta ja mitä tahansa muutakin vapaata ja/tai tavallista arkipäivää juuri niinkuin itse haluaa, tai siten miten vaimo käskee.

Se siitä ylemmyydentunteen tarpeesta henk. koht.. En tiedä miksi kirjoitin tähän ketjuun yhtään mitään. Ehkä olen kiskonut elämäni aikana liikaa Juhannussimaa, tai en ole löytänyt Juhannussijaa yöksi.

Itse oon ollu aikuisiällä kolmessa eri työpaikassa mitkä kaikki on ihan eri ammattikuntia. Missään näistä työpaikoista ei kyllä työntekijälle olisi edes annettu mahdollisuutta työskennellä juhannuksena tai muina juhlapyhinä eikä se kyllä yhdelläkään työntekijällä käynyt mielessäkään. Päinvastoin porukka pyytää ylimääräisiä vapaita vielä päivän tai kaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom