Selvinpäin mennään noin 90% varmuudella! Me lähremmä maalle anoppilaan ja olemassa on tuo 10% mahdollisuus että appiukko alkaa tarjoamaan! Muuten suunnitelmissa grillausta, oleskelua ja valokuvausaiheista lukemista (Valo ja Valaisu: Tiina Puputti). Ku ny vaan ei satais niin pääsee tenavatki pihalle tai muuten tulee kaikki hulluiks!
No tämä toteutui nyt osittain. Appiukko alkoi tarjoamaan ja kävin vielä ärrältä hakees pari päkkiä lisääkin (ihan varuuksi jos innostumme) mutta homma jäi mulla neljään kaljaan. Ei vaan napannut ja sitten TAAS sama ongelma mikä tulee mulla tosi usein eli muutama kalja + sauna = pää tulee helvetin kipeeksi :S Mutta kaiken kaikkiaan oli mahtava jussi, ilma oli ku morsian, saunottiin, vihdottiin, muutama olut ja perheen kans yhdessä oloa & rentoutumista ei paljo mun mittapuulla parempaa vois olla Ikinä lähtis enää mihkään festareille örveltään kun muutenkin tulee juotua noin 3-4 kertaa vuodessa...ainut festarit juovuksis on ollu Rantarock yli 10 vuotta sitten :D
NIIN joo ja illan paras tapahtuma: Appiukko luovutti manttelin (= grilli essun) ja grillaus vastuun meikäläiselle vihdoin! Ei me olla tunnettukaan kuin 14v vasta :D Kehui jopa vielä kokkauksia :D Jotain konkreettista hyötyä vihdoin kun valmistuin juuri kokiksi :D