Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmiset, joilla on ylemmyydentunteen tarve aavistuksen keskimääräistä korkempi, voivat avautua internetkeskustelupalstalla ketjuihin, kuinka HÄN EI AIO juoda/juhlia/viettää vapaata vain siksi, että on joku kansallinen vapaapäivä.

Mun mielestä juomattomuuden juhlistaminen kertoo enemmänkin jostain alkoholiongelmasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä juomattomuuden juhlistaminen kertoo enemmänkin jostain alkoholiongelmasta.

Kumpikin. Jos on ihan pakko juoda vain siksi että on juhannus tai ihan pakko olla juomatta ja julistaa kumpaa tahansa muille.

Itse tuskin olen millään nollalinjalla, mutta menee silleen saunakaljaosastolla kun vaimo on suurimman osan juhannuksesta töissä.

Kaverit messiin ja mökille! Grillausta, kalastusta, kuulumisten vaihtoa ja todennäköisesti vähintään kohtalaisesti alkoholia. On tää jussi kyllä parasta aikaa vuodesta, kun hyvin todennäköisesti näkee kavereita uudestaan taas vuoden päästä. Nautin! :worship:

Joulukin meni niin miksei juhannuskin. Juhannuksen aikohin tulee täyteen 9½kk ihan täysin selvinpäin putkeen. Ei nappaa enää kaljoittelu yhtään.

Ei tarvi tänä juhannuksena mennä minnekkään, niin voi keskittyä ainoastaan :puntti: tuplatreenejä pystyy hyvin vetään kun on 3pv vapaat ja salit varmasti autioita.

Viime juhannus, joulu ja vappu töissä joten sluibaillaan siellä nyt tulevakin Jussi. Menee niin leppoisasti hyvässä seurassa, viihdykettä kehittäen ettei edes haittaa.

Erehdyin juomaan viikonloppuna alkomahoolia siinä määrin että humala iski. Tästä seurannut krapula ja morkkis varmistaa sen, että seuraavan kerran taidan erehtyä juomaan vasta joskus ensi vuoden puolella :D. Eli jussi taatusti selvinpäin, luultavasti käytän aikani tekaisemalla käyttöpelille kausihuollon (eli ölpät, tulpat ja suodattimet vaihtoon, josko vielä etuvalaisimet vaihtaisin ehjiin).

Saunassa bisse tai kaks, ruoan kanssa sit lasi tai kaks viiniä, että siinä on "dokaukset" tältä jussilta ja hyvä niin.

Sopevaa suojakännin ylläpitoa ettei vaan joudu kuskiks, kuitenki krapulaa vältellen. Hyvää ruokaa ja seuraa. Siinon mun resepti, ei jaksa enää rymytä. Luultavasti sisätiloissa pysyen jos nää kelit on kerta tämmöset.

Samaa mieltä. Tai sitten pakkislaiset on vaan niin hurahtaneita bodaukseen (yllätys) ja kuulemma viina on pahasta. Itseä ei ole säännöllisen epäsäännöllinen (mutta ilmeisesti kuitenkin kohtuullinen) viinan juonti haitannut treeneissä tai muutenkaan. Kesäkuntoon 2014:kin olen erittäin tyytyväinen, tosin ei sitä vissiin pääse esittelemään kellekään näillä pakkasilla. Juhannuksenakin aion ottaa ihan rennosti sekä juoda lempijuomaani alkoholia sen verran kuin maistuu enkä ainakaan aio suunnitella tai laskea määriä.

Ja mitä töihin tulee niin meidän firmassa on ollut perinteenä tehdä helatorstai sisään, jotta juhannuksen viettoon pääsee jo keskiviikkoiltana. Ei puhettakaan että kukaan hullu olisi töissä jussina.

Juhannuksensa tulee palkka vaikkei oo töissä, että miksi pitäis olla töissä?

Ei silti, voisin minäkin jollain 300% korvauksella tehdä aamuvuoron...ei oo tarjottu.. :D

Mutta joo, voi joutua juhannuksena lumitöihin ja päästä hiihtämään. Hukkuneetkin todennäköisesti pilkkijöitä heikoilla jäillä.

Joissakin ammateissa on pakko olla miehitys 24/7/365. Kyllä sitä itsekkin mieluummin vapailla olisi ja ottaisi rennosti mutta tänä vuonna kävi näin. Ensi vuonna parempi tuuri.

Jos ois vaihteeks välillä selvinpäin. Nyt on tullu satunnaisia törpöttelyjä aika useastikin. Niin että jos ei nyt jotain aivan kamalaa tapahdu niin viinat jää juomatta.

Ilman viinaa menty melkein 2 vuotta.
Muuten vois juodakkin, mutta viinan aiheuttama pää / vatsakipu / ahdistus ei liiemmin houkuttele.
Selvinpäin tai kännissä, kummatkin mun mielestä ok, mutta ihme juttu että "selväpäisten" pitää jotenkin perustella juomattomuuttaan muille ihmisille. Enkä puhu nyt Juhannuksesta vaan yleisellä tasolla.

Viimeksi yritin juoda vappuna, jaksoin pari desiä vodkaa hörppiä, jonka jälkeen alkoi vituttamaan koko homma totaalisesti ja lähdin himaan nukkumaan hieman ennen kahtatoista. Saa nähdä paljonko aiheuttaa "mitä vittua"-lausuntoja kun on jussin selvinpäin.. Pääseepähän seuraavana aamuna treenaamaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom