Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Pöh. Joka päivä otetaan. Mut ei todellakaan örvellystä aamusta iltaan "entiseen malliin" vaan päivät raksalla ja savustellen kaljaa sillon tällön nauttien. Sitten illat vähän törpötellen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite meinasin olla selvinpäin jussin, mutta nään pitkästä aikaa vanhaa frendiä 28. päivä niin sillon loppuu 4kk tipaton putki!

Ihan fiiliksen mukaan mennään. Voi olla että menee pari laatikkoa olutta + viinat, tai sitten oon selvin päin ja käyn pyöräilemässä & puntilla esimerkiksi. Kaikki siltä väliltäkin on toki mahdollista. Se on oikeastaan aivan sama, kun 5 viikon kesälomilla ollaan. Jussi menee näillä näkymin kuitenkin Helsingissä, sillä kotikonnuilla kainuussa taitaa olla vieläkin kylmempää.. :-/

Puoli vuotta selvinpäin, jospa sitä perjantaina ottais pitkästä aikaan kunnolla kuppia. Edes muista miltä ihana nousuhumala tuntuu :)

En todellakaan ole selvinpäin. Heti kun pääsen töistä, suuntaan maaseudulle ja aloitan törpöttelyn, mikä jatkukoon la-su yöhön saakka :)
Hieman on kyllä pelko perseessä että joudunko käymään huomenna töiden vuoksi pääkaupunkiseudulla. Mahdollinen matka sinne viivästyttäisi huomattavasti känniprojektin aloittamista.

Selvinpäin ja MM-futista telkkarista. Eli normipäivä tällä hetkellä :D

Juu selvinpäin, kuinkas muutenkaan. Jos tulee kutsu töihin, niin sitten menen töihin. Jos ei tule kutsua töihin, niin käynen lenkillä ja katselen jotain vanhoja telkkarisarjoja ja syön liikaa karkkia. :)
Ei tule muutenkaan yleensä juotua, niin eipä nämä kalenterinmukaiset "ryyppäyspäivät" tee siihen poikkeusta.

Selvinpäin joka juhannus vuodesta 2000...ja sama koskee vuoden 364 muuta päivää. Tänä juhannuksena töissä Kasnäsissä, juhannustanssiaiset saaristossa. :)

Selvinpäin joka juhannus vuodesta 2000...ja sama koskee vuoden 364 muuta päivää. Tänä juhannuksena töissä Kasnäsissä, juhannustanssiaiset saaristossa. :)

jahas, jahas, vietät juhannusta aika lähellä mua :D :lol2: Mä oon Skinnarvikissa. Kasnäsissä tulee käytyä suht usein :)

ja voipi olla että mulla menee Juhannus selvinpäin, jos lasten isä haluaakin örveltää Juhannuksen, niin lapset ovatkin mulla. En halua että lapseni viettävät juhannusta paikassa jossa ihmiset ovat ympäripäissään.

Innolla odotin, että pääsis pitkästä aikaa vetämään kunnon neljän päivän rännin, juomaan kossua aamusta iltaan, juoksemaan alasti pellolla, painimaan lavatansseissa ja lilluttelemaan varpaita lämpösessä järvivedessä. Sääennuste näyttää kuitenkin siltä, että menis hyvät kännit ihan hukkaan mökissä sadetta pidellen. Pitää sit panostaa vissiin syömäpuoleen enemmän ja ottaa vaan sivistyneesti lasi viintä ruuan kanssa. Vittu mitä paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom