Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvinpäinhän tämä menee töiden merkeissä ja hyvä niin. Juhannus on minulle päivä muiden joukossa. Voin ryypätä vaikka ensi tiistaina yksin.
Jjoo.. Tuli illalla käytyä ihmisten ilmoilla, voi sitä örveltäjien määrää. Pahin oli 120kg sotamursu nelinkontin toppi ylhäällä ja housut nilkoissa kusten housujen päälle. Siis keskellä väkijoukkoa. Sit se pyöri selällään kusilammikos kun koitti saada housuja jalkaa. Tunsin itseni idiootiks et miks katselen ja lähdin kotii. Taidan viettää selvispäi jokusen vuoden lisää :D
tapahtuiko tää jossain kaupungilla vai festareillako kävit?
Ei tullut oltua ihan vesiselvänä, kävin autolla keskustassa ja baarissa tappamassa aikaa ja join 1,5 olutta siellä.
Tää nyt ei oo pelkästään "SIC-" - nimimerkille mutta oon aina kaveriporukassani ihmetellyt tyyppejä ketkä tulee autolla, ja ottaa muutaman oluen. Onko se sillee "et baarissa pakko ottaa olutta", menettää jotenkin kasvonsa jos vettä tai limpparia juo!
Mä saatan juoda yhden, vaikka olenkin autolla. Ei se ole mitään kasvojen menettämistä, mutta en aina jaksa sitä kun porukka ihmettelee kovaan ääneen miten voin olla selvänä.