Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaksi alkoholitonta siideriä eilen juotu, tälle päivälle jäi vielä kolme, oo ;) Rentoudun paljon paremmin ihan selvinpäin ja voin hypätä koska vaan auton rattiin jos on tarvetta, varsinkin kun täällä maalla on välimatkat suht pitkiä. Nuorempi koira uinut innoissaan koko eilisen ja vanhemman kanssa ollaan lenkkeilty paljon kaksistaan. Hyvää ruokaa ja kiireetöntä yhdessäoloa, ei mun mielestä muuta tarvita.

Ei muistanu tänäkään jussina vetää perseitä :). Noh, josko ens vuonna sitten :D. On muuten komeimmat kelit taas muutamaan viikkoon, eli hyvillä mielin lenkille!

Selvinpäinhän tämä menee töiden merkeissä ja hyvä niin. Juhannus on minulle päivä muiden joukossa. Voin ryypätä vaikka ensi tiistaina yksin.

Sama. Ja lisäksi duunissa on niin älyttömän rauhallista, ettei paljon tarvi stressata töidenkään suhteen.

Tuli eilen espalla pyörittyä terasseilla, joissa join jopa yhden oluen! Oli nätti sää ja pyörittyä meren rannassa. Nyt sitten tiukkaa datausta tän paskan yli, että kaupat aukee taas.

Joo, tais tulla eka selvä juhannus täysikäsenä tällekki jannulle. Tai 5 olutta juoneena lasken tän selväks jussiks. Positiivista täs on se et ei tarvi kuluttaa päivii dagen efteris ja sai kunnon yöunet.

Selvinpäin täälläkin. Eilen kävin ajelees prätkällä maaseutua ja kyllä oli hiljaista. Loppuilta istuin partsilla limua lipittäen. Olisin mennyt salille mutta kun olen flunssassa (mikä ärsyttää suunnattomasti).
Mulle ei viinat juuri maistu, muutaman voin seurassa ottaa mutta kännejä ei mulle ikinä enää, ei vaan sovi minulle. Vapaapäiviä en tahdo tuhlata krapulassa maaten ja ne migreenit on ihan hirveitä.

Tuli oltua selvinpäin. Otin aurinkoa, poltin itseni, parin tunnin päikkärit, nöräämistä, lepopäivä. Tänään normipäivä, salille siiiis. Teki mieli kyllä ottaa yhden kaks, mutta krapulan pelossa itseni tuntien en ostanut niitäkään.

Ei tullut oltua ihan vesiselvänä, kävin autolla keskustassa ja baarissa tappamassa aikaa ja join 1,5 olutta siellä.

Jjoo.. Tuli illalla käytyä ihmisten ilmoilla, voi sitä örveltäjien määrää. Pahin oli 120kg sotamursu nelinkontin toppi ylhäällä ja housut nilkoissa kusten housujen päälle. Siis keskellä väkijoukkoa. Sit se pyöri selällään kusilammikos kun koitti saada housuja jalkaa. Tunsin itseni idiootiks et miks katselen ja lähdin kotii. Taidan viettää selvispäi jokusen vuoden lisää :D

Jjoo.. Tuli illalla käytyä ihmisten ilmoilla, voi sitä örveltäjien määrää. Pahin oli 120kg sotamursu nelinkontin toppi ylhäällä ja housut nilkoissa kusten housujen päälle. Siis keskellä väkijoukkoa. Sit se pyöri selällään kusilammikos kun koitti saada housuja jalkaa. Tunsin itseni idiootiks et miks katselen ja lähdin kotii. Taidan viettää selvispäi jokusen vuoden lisää :D

tapahtuiko tää jossain kaupungilla vai festareillako kävit? :hyper:

Selvänä meni. Kyllä sen taaas huomasi kuinka tyhmiä jurriset ihmiset oikeasti on. :face: Nyt tempaamaan !!

E: Vituttaa kun ei saa olla selvinpäin. Kaikki kitisee kun ei oo lärvit. Ei selvinpäin voi olla hauskaa.

tapahtuiko tää jossain kaupungilla vai festareillako kävit? :hyper:

Kaupungilla puistossa. Mesta mihin teinit kokoontuu ryypiskelee. Poliiseja oli pari partioo haastattelemassa tyyppejä joiden silmät turvoksissa ja paikat auki. Jonkun verran päähänlyöntiäkin ollu. Pahinta tässä on et ite ollu samassa paikassa 10v sitten tuhannen tuubassa

Hienointa mitä minä näin oli Mollysissä ollut eeppinen tanssijamies. Parikin tyyppiä kuvasi videolle sitä tanssia ja porukka taputti tahtia jopa sille tyypille :D

Ei tullut oltua ihan vesiselvänä, kävin autolla keskustassa ja baarissa tappamassa aikaa ja join 1,5 olutta siellä.

Tää nyt ei oo pelkästään "SIC-" - nimimerkille mutta oon aina kaveriporukassani ihmetellyt tyyppejä ketkä tulee autolla, ja ottaa muutaman oluen. Onko se sillee "et baarissa pakko ottaa olutta", menettää jotenkin kasvonsa jos vettä tai limpparia juo!

Tää nyt ei oo pelkästään "SIC-" - nimimerkille mutta oon aina kaveriporukassani ihmetellyt tyyppejä ketkä tulee autolla, ja ottaa muutaman oluen. Onko se sillee "et baarissa pakko ottaa olutta", menettää jotenkin kasvonsa jos vettä tai limpparia juo!

Mä saatan juoda yhden, vaikka olenkin autolla. Ei se ole mitään kasvojen menettämistä, mutta en aina jaksa sitä kun porukka ihmettelee kovaan ääneen miten voin olla selvänä.

Hyvä ruoka ilman viiniä olisi ollut itselleni mahdoton ajatus. En todellakaan ollut selvinpäin, mutta en kyllä humalassakaan. Mikä sen parempaa kun istua auringopaisteessa omalla pihalla viiniä nautiskellen ja lähteä illemmalla fillarilla uimaan. Ihme ettei fillarissa pienessä ajamista ole kiellettyä vielä. Kaikki muu tuntuu olevan kiellettyä. Tänään jatkan samalla linjalla kun saan terassin pohjat ensin valmiiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom