Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Viimeksi humalassa syyskuussa 2011. Ei vaikuta mitenkään omaan elämääni tälläset "juhlat". Ehkä saatan nauttia yhden oluen, ehkä en. Yksi milleri ollut puoli vuotta kaapissa odottelemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimeksi humalassa syyskuussa 2011. Ei vaikuta mitenkään omaan elämääni tälläset "juhlat". Ehkä saatan nauttia yhden oluen, ehkä en. Yksi milleri ollut puoli vuotta kaapissa odottelemassa.

Mulla on ollut pullo Absolutia kaapissa elokuusta 2011. Ei vaan ei.

En suivaannu siitä, jos väki ryyppää "eristetyssä" tilassa ilman henkilöitä, jotka eivät halua olla osallisia tästä juhlinnasta.
Näen kuitenkin oikeudekseni Suomen kansalaisena kritisoida ihmisiä, jotka juovat lastensa seurassa, jotka juovat tilassa, jossa se vaikuttaa selvinä pysyviin perheenjäseniin ja jos käyttäytyvät ärsyttävästi yleisillä paikoilla alkoholin vaikutuksen alaisena.

Jos ryyppyporukka tekee vaikka joukkoitsemurhan jossain Lapin tundralla juhannuskänneissä, niin ihan sama.

Itseasiassa tieliikennelaki ei tunne käsitettä alinopeus, joten ei siitä voida myöskään sakottaa. Se ei taas poista sitä seikkaa, että liikenteessä eniten vituttaa juurikin ne, jota ajavat reilua alinopeutta ilman selkeää syytä.

Paitsi että tuntee.

TLL 24 §

Liikennettä estävän tai haittaavan ajon kielto

Liikennettä ei saa estää tai haitata ajamalla aiheettoman hitaasti tai tarpeettomasti äkkiä jarruttamalla.

Sekä kaupan päälle vielä "keskellä tietä" mopoautoilulle:

TLL 9 §

Ajoneuvon paikka ajoradalla

Ajoneuvoa on ajoradalla kuljetettava muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen niin lähellä ajoradan oikeaa reunaa kuin turvallisuutta vaarantamatta on mahdollista.

Eihan tata nyt selvinpain kesta. Juon seuran mukavaksi tai itseni. Molempi vaihtoehto tuntuu hieman vaikealta kuitenkin toteuttaa...

Piti tänään rakennella sellainen ranskalaistyyppinen seitinohut iltapäiväkänni, mutta kaikki oluet ovat vieläkin jääkaapissa korkkaamattomina. Ei vain napannut tällä kertaa. Pääseepähän ainakin huomenna aikaisin aamulla katselemaan aavekaupunkia. Lähtekääpä nimittäin joskus seitsemän-kahdeksan aikaan juhannuspäivän aamuna minkä vain kaupungin keskustaan niin saatte aika vahvan "ainoa ihminen maailmassa" -fiiliksen.

Helpostihan tää sujuu :)

Olisikohan kolmas juhannus peräkkäin ilman alkoholia.
Tosin, nyt on pieni mahdollisuus, että muutama olut tulisi juotua, kun sixpack kylmää Corona Extraa odottelee jääkaapissa.
Lääkekuurista johtuen tosin juon korkeintaan kaksi per päivä, eli ei tässä känniin asti päästä millään :D

Juhannus menee tiukasti töissä joten täälläkin vietetään juhannus täysin selvinpäin. En näin nopeasti edes muista koska olisin ollut juhannuksena humalassa, ehkä silloin nuorempana. Juhannustyöt= hyvät rahat ;)

Jos hukkuu niin korkeintaan töihin tänä jussina..

Mä olenkin tätä harjoitellut jo viime marraskuusta asti niin sujuu helposti tipattomana :D Mä oon katos vähän tällanen huijari.

Viime juhannuksena taisin sen viikonlopun aikana juoda kaks saunaolutta. Sitä aiemmat 3-4 juhannusta menikin eräkämpällä jollain sixpackin voimin.. Mutta nyt kun on vähentänyt jo tähän niin mikä voisi olla seuraava tavoite?

Ensi vuoden juhannuksena sammun ennen puoltapäivää? :rolleyes:

Selvinpäinhän tämä menee töiden merkeissä ja hyvä niin. Juhannus on minulle päivä muiden joukossa. Voin ryypätä vaikka ensi tiistaina yksin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom