Olen järjestellyt asiani niin, ettei mulla ole mitään pakollista tekemistä eikä yhtään paikkaa missä olisi pakko olla, saatikka työkeikkoja tai muita hommia.
Joten.
Ainaki kolme päivää olen juovuksissa. Aloitin nyt.
Täällä on suunnitelmat vieläkin ihan auki. Vaihtoehtoina perinteinen Tahko, oma mökki tai kaupunkijussi. Huomenna kai tuo on päätettävä mitä sitä meinaa tehdä .
Tänään reenit, huomenna jos kävis juoksulenkin vielä ja ottas rennosti. Lauantaina vois ottaa muutamat kaljat ja ehkä saunoa. Kaupunkijussi tulossa, alunperin piti lähteä Kalajoelle mutta menee tää näinki. Rahaa menee varmasti vähemmän oheistoimintaan. :D
syön, treenaan ja saunon, eiköhän se ole siinä. kun on pieni muksu niin ei hirveästi tee mieli enää ryypätä ja hillua monta päivää kännissä, toki saunakaljat juon:evil:
Toikin kuulsota hyvältä, muttei ole kunnan salin kanssa mahdollista... Se on kiinni...
niinkuin aina kaikki pyhät... Tää menee kohta vituttaa ketjuun jo...
Ei munkaan tee mieli juoda... Mutta olen unohtanut miten hauskaa ja hyvää suhteille se oikeastaan on...
Onneks ei tarvii olla töissä. Onneks ei tarvii saada kolminkertasta palkkaa(se varmaan näkyis elämän laadussa, jos yheltä päivältä saa 3xpalkan!) Onneks ei tarvii treenailla eikä harrastaa muutakaan liikuntaa. Onneks ei tarvi yksin mököttää kotona. Onneks tekee mieli ryypätä. Saunakaljoina aattelin juoda ehkä 1000 pulloa olutta.