Juhannus 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkii
  • Aloitettu Aloitettu
Voi ja voi... Koko kolmipäiväinen tulee vietettyä tiiviisti työn merkeissä. Otan kaiken takaisin sitten seuraavalla viikolla, kun lähden EM-finaaliviikonlopuksi Wieniin :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ja voi... Koko kolmipäiväinen tulee vietettyä tiiviisti työn merkeissä. Otan kaiken takaisin sitten seuraavalla viikolla, kun lähden EM-finaaliviikonlopuksi Wieniin :dance2:

Et kuitenkaan mene peliä katsomaan? Perhana ite joudun sunnuntaina johonkin hemmetin kirkkoon menemään pariks tunniks ku veli joutuu ripille! :itku:

Ei sitten nii mitään suunnitelmia. No, kummiski sataa vettä ja on hiton kylmä, niin voin hyvällä omallatunnolla istua sisällä verhot kiinni ja naputella konetta kolme päivää. jes. :D

Työpaikan puolesta päätetty tämä jussi, töissähän se menee. Kelpaa kyllä nuo rahat ja eipä tarvi arpoa tekemisiä, sopii hienosti.

Eipähän tarvi miettiä kun töissä ollaan...:rolleyes:

Ei mitään tietoa suunnitelmista! Rahaa ei ainakaan ole yhtään ylimääräistä.. tuleekohan vietettyä kaupunkijuhannus - ekaa kertaa?

Ite pitää oottaa vielä viikko... ens sunnuntaina mallorcalle :D Mihin on Meah mallorcalla menossa? Millon meet / tuut?

Ite pitää oottaa vielä viikko... ens sunnuntaina mallorcalle :D Mihin on Meah mallorcalla menossa? Millon meet / tuut?
Oooh eli 2 pv mun jälkeen:D

Mä oon menossa sinne Magaluf/Palmanova-akselille. Lähtö juhannuksena eli 20.6 ja paluu 1.7. :)

Perus mökkireissu tiedossa, sama paikka ja lähes sama porukka kun viime vuonna :) Mökkeily hyvässä seurassa on parasta juhannuksena!

Mökille.

Yli tusina ystävää ja pieni lauma koiria. Loimulohta, lettuja ja läjä muita grilli/nuotioherkkuja. Olutta + muita virvokkeita sen verran ettei kesken lopu. Saunaa, uimista ja erinäisiä seurapelejä. Yksi harvoista juhlista mitä tahtoo joka vuosi ehdottomasti juhlia ystävien kanssa.

Sanokaahan pakkiksen romantikot että mitä juhannustaikoja voisi loihtia kauniimmalle osapuolelle ?

Pelkkä pane sitä ei riitä vastaukSEKSI...

Mökille, jos ei sää pilaa suunnitelmia.

Meitä tuleekin sinne jotain 17 henkilöä, eli telttamajotusta tiedossa monelle.

Grillausta, olutta, kokonpolttoa, hauskanpitoa, saunomista, yms. Siitähän tuo lähtee.

Mulle pitäs aika saatanasti maksaa, että töihin lähtisin juhannuksena!

pohjoiskarjala.gif

Minä lähden Pohjois-Karjalaaan.........vaihdan farkut verkkarihousuuun...........Kotiseudulle Pohjois-Karjalaaan.................juon kaljaa auringonnousuun.

Että sellaista.

Perjantaina vapaata, mutta lauantai ja sunnuntai meneekin töissä, joten ei hirveästi juhlita tänä(kään) jussina :(

Mulle pitäs aika saatanasti maksaa, että töihin lähtisin juhannuksena!

Opiskelija kesätöissä, joten luonnollisesti minulle tulee nämä vuorot lähes automaattisesti. Työhaastattelussakin jo sanoivat, että mikäli töihin haluaa, niin se tarkoittaa sitä, että juhannuksena on varmasi töitä. Tuplapalkalla kuitenkin "pääsee" tekemään kaksi päivää, niin toki se hieman lohduttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom