Juhannus 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lomakeskus korvessa + paaljon juomaa + kaikkien lähikylien nuoriso + vanhempia pariskuntia & lapsiperheitä, jotka mulkoilee jussia juhlivia nuoria pahasti = hauskaa oli :dance2:

täks illaks vielä jtn toimintaa, loppujussi kaupungissa, toivottavasti on yhtä hyvä meininki kun eilen :D

Oma juhannus loppui jo tänään ku pitää huomenna töihin:jahas:. Kerkesipä tuota silti 2 päivää tinttaamaan oikein olan takaa, joten ihan talteen meni juhannus... Kalajoen juhannuksessa kyllä huomattavasti vähemmän porukkaa mitä normaalisti.

Ihan mukava jussi ollut, erilainen ainakin. Kanadassa vietan tata, eika taalla sita veiteta :D Tosin eilen oltiin paikallisilla festareilla joten olkoon se mun juhannus :P

Muistin toki mainita jussin syvimman olemuksen: palkallinen vapaa ja ihmisilla hyva tekosyy vetaa paa tayteen ;)

tuli jauhettua dragonforcee gh:ssa koko yö :rock:
tänään ei pitänyt mitään tehdä mutta poriin auto kohta starttaa.. :dance2:

Järjestän ittelleni sosiaalisesti epäonnistuneen vässykkänörtin perinnejuhannuksen, eli lähden porukoiden luo pohjoiseen. Ohjelma on niinkin arkinen kuin hyvää ruokaa (vaatimuslistalla on mm. grillailua ja siian/lohen savustamista :D) ja treeniä. Samalla tulee nähtyä veljeä (ja sen ehkä mainiointa koiraa :haart:) ja serkkuja, kun ympäri Suomea levittäytynyt suku kerääntyy kerrankin yhtä aikaa samaan paikkaan. En jaksa edes esittää, että tekis niin maan perkeleesti mieli jonnekin maailmanlopun kekkereihin riekkumaan :zzzz:
Hah, suunnitelmat kusi aika lahjakkaasti. En oo treenannut saatika tehnyt mitään muutakaan hauskaa. Muut on mökillä, itte sairastan kotona. Oh joy.

Äänet kuuluu asiaan. Itse myös näen jo jotain niin karseen pelottavia että...

Olin eilen kännissä pitkästä aikaa. Huh, mikä olo, muistan miksi en juo kännejä juurikaan, muutama bisse per ilta on aika sopiva. Ensi viikko onkin täysin tipaton ja vasta seuraavan viikon tiistaina pitää ratketa kun ryssä tulee kylään. :kippis1:

Okei, tunnustan. Pakko jatkaa vähän jussijuhlaa tänäänkin, ainoa rajoittava tekijä on huomenna aamulla 5.30 huutava kello. Mitäs jos vaan sitten uskottelis aamulla ettei ees väsytä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom