Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä lähden toivottavasti ulkomaille juhannuksena, joten ei ole tiedossa mitään tyypillistä juhlintaa. Yksi ylimääräinen vapaapäivä ja sitä kautta pidennetty viikonloppu toki ilahduttaa. Tässä on muutama festarijuhannus takana eikä haittaa yhtään jos tänä vuonna jää väliin.

Viimeiseen kuuteen juhannukseen yksi vapaa juhannus. Tämäkin juhannus menee mukavasti tehtaalla, luultavasti 16h päiviä tehden.. :rolleyes:

No mutta Ruisrock ja pakkisristeily sitten varmaa korvaa juhannuksena menetettyä vapaa-aikaa... :kippis1:

repeated sanoi:
Suunnitelmissa uskoisin että mökkeilyä ja ehkäpä RMJ..Riippuu ihan tosta kullasta mitä tehään. ;) Ja jos mä saan vähääkää päättää niin Kawalla ajelu on ekana vaihtoehtona :hyper:

RMJ on tietääkseni edelleen K-18 tapahtuma... :whip:

Taitaa olla näin et RMJ kutsuu... olin siel 2003 ja mahtava meno päällä koko ajan :rock: 2004 yyterissä eikä siitäkään pahaa sanottavaa :thumbs:

Mökille menisin kyl jos olis joku kauniimpi osapuoli matkassa... mutta ei kun meitä on aina se kauhee kööri äijiä :D ja kokoajan :kippis1: mielessä...

Minusta on tullut yleisten juhlapäivien vihaaja, ja vietänkin luojan kiitos jussin töiden merkeissä. Mökkijussi ois ollu ihan jees vaihtoehto, edellyttäen siis että sinne pääsis yksin. Lapsena oli kivaa olla koko suvun voimin mökillä kun sai juoda kokonaisen 1,5 l pullon kokista itte kun aikuisetkin joi "aikuisten limsaa"... Nyt ei eroa normiviikonlopusta mitenkään.

Toivottavasti olen töissä. Jos vain osastonhoitajat niin haluavat. Kotiin meneminen maksaa niin hitosti ja ne pakolliset juomiset vielä enemmän. tällä tavalla raha ja kroppa säästyy kaikelta ylimääräseltä.
Tosin jos olisi joku käsipuolessa, niin voisin ilomielin muuttaa suunnitelmia. Mut ei niin ei. RMJ houkuttelee, mut kukaan muu kaveripiiristä ei ole sinne menossa, joten ei huvittaisi itsekseen palloilla. Nooh, toivottavasti ottavat töihin.

Kaverin mökille isolla köörillä :kippis1:

No niin, hain Raumanmerelle liput nyt kun niistä sai vielä kympin alennuksen s-etukortilla tän kuun loppuun mennessä.

Jätkäporukalla ollaan lähössä kolmisteen :kippis1: En ole ennen yöpynyt festarialueella ja muutenkin jäänyt vähiin nää festarit joten nyt pitää ottaa kaikki ilo irti.

Reissussa on myös jonkinlaista nostalgiaa, kiva saada vanha ryyppyremmi kasaan nyt kun kaikki ovat taas sinkkuina. Ja kun porukan keski-ikäkin alkaa olla lähempänä 30-vuotta kuin 25:ttä niin tietää ettei näitä tälläsiä reissuja tuu varmaan tehtyä enään festareille :(

Mökkeily on ihanaa.. :kippis1:

Ei näin fossiilia jaksa enää festarielämä jussina innostaa... Muutenkaan ei festareilla enää jaksais mistään hinnasta olla teltassa. Olen niin monta kertaa ollut ja kastunut ihanan Suomen kesän ansiosta siellä nukkuessa, että hotelliin menen jos festareille suuntaan kesän aikana. Nuoret vielä jaksaa...

Juhannussuunnitelmat on auki edelleen, mikä on perinne jo sinänsä.
Jossainpäin keski-suomea mökillä, mitä todennäköisimmin.
Jos ilmat suosii niin pidän koko juhannusviikon lomaa ja suuntaan keski-suomeen jo alkuviikosta. Säästyy ruuhkilta ja jää aikaa myös rentoutua. Silloin pystyisin ovelasti myös lähtemään pyörällä liikkeelle ja näisväki saa ajella itse autonsa perille ruuhkassa, perkele.

Hippo sanoi:
Muutenkaan ei festareilla enää jaksais mistään hinnasta olla teltassa. Olen niin monta kertaa ollut ja kastunut ihanan Suomen kesän ansiosta siellä nukkuessa..
Hotellikeikka ei o mikään festarikeikka.. Kolmen hengen seepratalo kutsuu ja just in case 4*6m kevytpeite mukaan niin jo kelpaa ;)

Vielä jostain halpa pallogrilli ja järkyttävä läjä juomaa niin alkaakin jussi olla kasassa. Mitkä helvetin bändit?

dogi sanoi:
Hotellikeikka ei o mikään festarikeikka.. Kolmen hengen seepratalo kutsuu ja just in case 4*6m kevytpeite mukaan niin jo kelpaa ;)

Vielä jostain halpa pallogrilli ja järkyttävä läjä juomaa niin alkaakin jussi olla kasassa. Mitkä helvetin bändit?

Kuten Dogi jo sanoin: nuoremmat vielä jaksaa... :D

RMJ:hin olis suunta ekakertaa :rock: lippu ostettuna ja asuntoauto vuokrattuna, mutta kuinka ollakkaan ilmaantui työvuoro torstaille eli jää reissu vajaaksi :wall:

Juhannuksena: pe, la ja su töissä. Ei oikeastaan harmita, hyvä liksa, stadissa hiljasta ja ei mee rahaa viinaan = tuplasäästö ;-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom