Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
mik99 sanoi:
Joo kyllä se on tänä jussina "pakko" melkein jonnekkin festareille lähteä, paikka on vielä vähän auki mutta ouluun en oo jäämäs on meinaan aivan kuollut kaupunki jussina :( . nim.merkillä 3 jussia oulussa, ja selvin päin!
ps: jos sitten vietän oulussa jussin niin se tulee tapahtumaan tällä kaavalla -> :kippis1: -> :urjo: -> :zzzz:
Nallikariin vaan pissiksien sekaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä juhannus vietetään kavereiden kera mökillä järven rannalla... päivällä uistellaan ja juodaan hart sporttia, illalla sauna tulille ja vähän lisää hart sporttia, saunan jälkeen kalat grilliin, musiikki soimaan taustalle ja kokko tulille (ja sit vähän hart sporttia)... aiaiai sitä ihanuutta :love:

Pyhtään Kaunissaareen. Aivan ihana paikka, mukavia ihmisiä. Varsinkin kauniita naisia vähissä pukeissa. Kaunissaaren leirintä alue on myös erittäin turvallista... jos ei puhu kenellekkään. Tervetuloa kaikki samaan mestaan.

nevahood sanoi:
hyviä päiviä treenata, ei oo tunkua salille...
heh,tossa on asennetta :rock:

Vuokrasin just mökin. Tyttöystävän kanssa lähetään kahdestaan nauttimaan luonnon rauhasta ja tietysti toistemme seurasta :love: Tulee ehkä paras juhannus mitä mulla on ikinä ollu :)

Juhannus (+2viikkoa) menee Tenolla lohta onkiessa. Hyvää ruokaa, riittävästi juomaa ja kohtuullista seuraa.

kotibileet, tuttavapariskunnan talolla. Tikanheittoa, grillaamista, juomapelejä, mukavaa pihalla könyämistä.... :hyper: tosin sinkkuna voisin kyl tehdä jotain muutakin hauskaa (kaikki muut pariskuntia), mutta ehkä mä ehdin vielä hommata mukaani seuralaisen :haart:

mutta baariin mua ei jussina saa kilon palasinakaan

Ihanalta kuulostaa nuo parit jotka menevät yhdessä mökille jussina :) muutan Suomeen tossa n. 13 pvä kesäkuuta ehtiskö etsiä poikaystävän ennen juhannusta heh...

Itse olen kerran käynyt RMJssä. Muistaakseni vain kerran hmmm... KIVAA oli, kaikki paitsi suihkuihin oli sellanen kolmen tunnin jono. Mutta ei se mitään, ajattelin, merihän on tuossa, sinne vain! Mutta eipä ollutkaan enää niin hyvä idea kun näin jätkän paskomassa mereen rannalla.
Ruiskinpa sitten vaan juomavettä päälleni bajamajassa. Peseytyminen hoidettiin sitten sillälailla tällä kertaa.

Jos vaikka treenaisi jalat, ja sitten viettäisi loppupäivän kotona.

Mökille lähtisin jos:
a) omistaisin mökin
b) löytäisin jostain seuraa joka ei juopottelisi koko mökkireissun ajan.

RMJ, sinne. :) nyt vihdoinkin kun laillisesti pääsee... vaikka töissä joutuu olemaan kyllä vielä torstai/perjantaiyönä kahteen asti :itku:

Mutta heti aamusta sitten kohti Raumaa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom