Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli aikoinaan järkättyä jämäjeesusten juhannus stadissa eli kaikki reppat, jotka eivät syystä tai toisesta pääseet ulos kaupungista tuli grillaan meidän kerrostalon pihalle. Oli muuten vähän leppoista touhua Vallilassa grillailu jussina kun grillitkin oli taloyhtiön puolesta. Viime vuonna ojentelin humalaisia, mutta se ei ehkä ollut paras tapa viettää jussia. Mökki ois kyllä kiva ylläri ja ne kaverit ja avo tietty mukaan. Toisaalta omien vanhempien kanssa vietettyä laatuaikaa ei voi kyllin ylistää...Perhana, nythän tästä tuli ihan yhtä älytön stressi ku joulusta!!!!WTF!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime vuonna olin RMJssä, mutta nyt näyttäis siltä että sain pari kaveria houkuteltua Nummirockiin. Eihän se musa nyt pääasia ole juhannusfestareilla, mutta torstai olis ainut päivä rmjssä jolloin on jotain vähänkin raskaampaa. Eiköhän sitä mukavaa porukkaa löydy nummestakin.. :)

Sumu sanoi:
Lupaan, etten mene festareille juhannuksena.

Mun mielestä juhannus ei ole festarijuhla, vaan lähinnä rauhallista grillailua ja oluen juontia luonnon helmassa. Jos tuollaista tänä juhannuksena saisin, niin tyytyväinen olisin..

Aivan.
Kerran eläissäni olen ollut festareilla ja se riitti. Mulle vois olla ihanne juhannus vaikka tuolla rajan tuntumassa mökillä hyvän oman pienen porukan kanssa mutta kun muut eivät halua sinne asti. Olis muuten rauhaisa paikka kun lähimpään asutukseen melkein 30km ja sekin venäjän puolella. Aamusta iltaan antas grillin hehkua ja söis ja ottais väliin aina oluen. Ja paistattelis aurinkoa...

RMJ ja töissä katselemassa uskomatonta määrää pakkotoisto t-paitoja jotka vilisee yleisön joukossa.
Niin.. ittellä sellainen kesän muotiasuste. Keltainenliivi... :rock:

Pitäkää sit munkin puolest hauskaa :hyper:

Näillänäkymin lauantai vietetään autossa Helsingistä kohti Vaasaa... Perjantai-iltana tulee lento takas kotimaahan. Että niin juhlavat Juhannukset suunnitelmissa. Mutta edeltääpähän tuota pariviikkoa ulkomaanreissua :hyper: !

Mä varmaan alotan päivää kahta ennen jussia imuttelemaan 10 hyvää leffaa, haen kaupasta pitsaa, katon leffat putkeen ja itken kohtaloani ;).

No ei.. auki on vielä.. joka jussi on jotain toimintaa löytynyt.. raumallakin käyty mut festarit on out. Liikaa kännisisä idiootteja, RMJ kohtuullisena poikkeuksena, siellä oli jotain 2000 yllättävänkin hyvä fiilis.

Varmaankin kaveriporukalla taas juodaan niin paljon tinneriä yhdessä jonkun meistä kämpillä aamujen sarastuksiin ja sitten heti jussin jälkeen välittömästi duuniin haisemaan viinalle.

Minusta kuulostaaa ihanalta nuo kaikki parit jotka on menossa mökille. Mikä sen ihanampaa kuin viettää jussi oman kullan kainalossa ja rauhassa. kumpa minunkin puolisoni vain olisi samaa mieltä :(

Just päätettiin kaverin kans, ettei vielä voida olla NIIN vanhoja, etteikö RMJ vedä puoleensa. :hyper: Ehkä muutaman teltassa vietetyn kaatosadeyön jälkeen oon eri mieltä, mutta eihän ens juhannuksena sada.. :)

Mökkijuhannus on paras, isolla porukalla ja 3 päivää :thumbs:
Ainoo miinus voi pamahtaa, kun juhannusviikon työvuorot tulee uunista ulos...

Suunnitelmissa uskoisin että mökkeilyä ja ehkäpä RMJ..Riippuu ihan tosta kullasta mitä tehään. ;) Ja jos mä saan vähääkää päättää niin Kawalla ajelu on ekana vaihtoehtona :hyper:

Viimeksi tuli festareilla hilluttua tasan 10 vuotta sitten joten eiköhän se olisi taas aika.. vähän samaa henkeä kun Millalla.. Enhän mä VOI olla niin vanha vielä :D

Eli RMJ kutsunee.. katsotaan sitten missä porukassa.

Todennäkösesti töissä jossai vartijahommissa :wall: !!!Himottais niin paljon lähtee jonneki festareille, pari kaverii on lähössä Raumalle ni jos ei oo töitä eiköhän sinne lähe yks lisää... mökkireissut ei jostain kumman syystä himota, siellä on vaa ne samat naamat koko ajan :D . Pitää vaa toivoo että ois kauheen huonot ilmat ni ei pääsis muutkaa nauttimaa :urjo: olosta. Mikäli ei oo töitä ni tod.näk. kotona kaljaa :itku:

Mökkijuhannus, tietenkin. Mie en muunlaista voi kuvitellakaan. Minnekään meluisille festareille en missään nimessä lähtisi. Mökki, sauna, hyvä perheystävä ja suomalainen luonto, siinäpä ainekset hyvään juhannukseen.

Tietysti makuja on monia. Näin miun kohalla.

heh, jos tarkennetaan: mikäli saa tietää ajoissa että ei oo töitä ni rmj, jos vapaa tulee yllärinä ni sitte kotona kaljaa :kippis1: . ja kaikkihan tietysti riippuu siitä miten paljon on ehtiny saamaa palkka. yleensä on noi festarit on kyllä jääny suunnitelma-asteelle muutenki, provinssiiki piti päässä kattoo slipknottii ku jäi viime vuonna 2 kertaa välii mut eipä pääsekää... ja pomo kyllä sanoki jo että pitää henkisesti valmistautuu olemaa juhannus töissä :(

edit: eli siis jompikumpi, tilanteen mukaa

Ikuna en ole festareilla ollut, joten tuskin tulen enää menemäänkään.

Mökille tekisi mieli oman perheen ja yhden tuttavapariskunnan kanssa, vaan se mökki pitäis ensin jostain kehittää. Toivottavasti vaan ilmat suosii, ettei tuu katseltua valuvaa taivasta mökin ikkunasta koko Jussi..

Mökkijuhannus eukon ja hyvien kavereiden kanssa. :)

Eipä ole mökkijuhannusta koskaan ollutkaan, lähimmäksi päässeet ikimuistoinen juhannus ypäjällä joskus tuhat vuotta sitten ja pari juhannusta purjeveneellä nauvo-korppoo akselilla :rock:

Raumanmerellä kerran ollut, ei kiitos sitä paskassa mönkimistä ikinä enää. Jos tämän pyörrän niin ainakin hotellissa yövyn :D

:offtopic: Mites muuten nuo 'viralliset' vapaapäivät juhannuksena menee?Onko aattona pe 24pvä kaupat kiinni?Ja mites sunnuntai 26pvä?
Tällätietoa suuntana on Kalajoki,ei ihan varmaa viel oo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom