Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mullei ihan synttärit ole jussina,mut töihin mä mielellään menen. eipä tarvi ainakaan miettiä minne menis jussina ja oh my god, se ei ole niiiiiin kauheaa jos jussin joutuu viettämään töissä. meikä on ollut kolmena jussina töissä eikä kaduta yhtään. kaupungissa on tylsää eikä ole mitään sen erikoisempaa kaveriporukkaa minnekään lähtemässä mökille kun kaikilla töitä tai sit muuten vain ovat niin prkl istutaan kotona 24/7/365 jne.. mut miten vain. ainakin saa rahaa, ja vappu tulikin juhlittua kiitettävän tasoisesti :kippis1: et jos töitä on jussiksi, ni en mä valita. mut kyl noiden parin mökkisuunnitelmat kuulostaa just tosi :haart:hafanafa sanoi:22 vuotta paukahtaa mittariin jussina. töitten merkeissä varmaan meneeki se tälläkertaa
number_one sanoi:Ite alueella oli heikon muistini mukaan yksi päälava, millä esiintyivät kaikki kovat suomalaiset ja ulkomaalaiset nimet (pääesiintyjä koko festareilla oli muuten Eppu Normaali :lol2: ) .
Sumu sanoi:Lupaan, etten mene festareille juhannuksena.
Mun mielestä juhannus ei ole festarijuhla, vaan lähinnä rauhallista grillailua ja oluen juontia luonnon helmassa. Jos tuollaista tänä juhannuksena saisin, niin tyytyväinen olisin..