Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Tampereen immeiset. Kertokaas onko sielläpäin mitään tapahtumaa jussina/millainen meno kaupungilla?

Nimim. Oulu jussina koettu

Vedän varmaan perseet täysin olalle kavereiden kanssa, en tiedä missä. Viimeiset kaksi juhannusta ollut muijan kanssa sukulaisten parissa, ei enää sitä! :)

Toivottavasti jonnekin festarille, saa nährä..

Täytän vuosia. En tiedä muusta. Saatetaan avokin kanssa lähteä patikoimaan. Toivottavasti ei ole tyypillinen juhannussää :jahas:

nimim: 22 juhannusta pilkkihaalareissa (no ehkä nyt ei kuiteskaan mutta melkein :))

Joko kaverin mökille Tammisaareen perinteiset tai sitten uutena vaihtoehtona RMJ ja sen jälkeen tuonne möksälle. Kunhan vaan nyt muutkin innostuisi tuosta RMJ:stä niin paljon kuin minä. :hyper:

Aika aikasin alkaa suunnittelu....
No ainakin lomalla olen juhannuksen joka on jo sinällään harvinaista! Mutta muuten on viellä aivan auki suunnitelmat. Jos jonnekin kaupungista pääsis pois ja joidenkin tuttujen kanssa olisi jotain pientä juhlaa niin olisin tyytyväinen, mutta pitää viellä katsoa että tässä saadaan kehiteltyä.

Viime vuonna Kalajoella oltiin frendin mökillä ja oli helvetin mukavaa. Hieno paikka ja käsittämättömästi väkeä. Toivottavasti tänä vuonna uudestaan.

hafanafa sanoi:
22 vuotta paukahtaa mittariin jussina. töitten merkeissä varmaan meneeki se tälläkertaa
mullei ihan synttärit ole jussina,mut töihin mä mielellään menen. eipä tarvi ainakaan miettiä minne menis jussina ja oh my god, se ei ole niiiiiin kauheaa jos jussin joutuu viettämään töissä. meikä on ollut kolmena jussina töissä eikä kaduta yhtään. kaupungissa on tylsää eikä ole mitään sen erikoisempaa kaveriporukkaa minnekään lähtemässä mökille kun kaikilla töitä tai sit muuten vain ovat niin prkl istutaan kotona 24/7/365 jne.. mut miten vain. ainakin saa rahaa, ja vappu tulikin juhlittua kiitettävän tasoisesti :kippis1: et jos töitä on jussiksi, ni en mä valita. mut kyl noiden parin mökkisuunnitelmat kuulostaa just tosi :) :haart:

number_one sanoi:
Ite alueella oli heikon muistini mukaan yksi päälava, millä esiintyivät kaikki kovat suomalaiset ja ulkomaalaiset nimet (pääesiintyjä koko festareilla oli muuten Eppu Normaali :lol2: ) .

Mikäs tossa on niin hauskaa.. :jahas:

Mites VRrän junat, kulkevat juhannuksena sunnuntai-aikataulujen mukaan vai vielä harvemmin? Lähinnä kaukojunia tarkoitan. Jos lähtis keskikesällä Suomea kiertelemään. Tai sitten vaan salille.

Toivottavasti johonkin mökille. Hajoaa pää jos joutuu kaupungissa Jussina olemaan. Vielä siis auki suunnitelmat niiltä osin...

Lupaan, etten mene festareille juhannuksena.

Mun mielestä juhannus ei ole festarijuhla, vaan lähinnä rauhallista grillailua ja oluen juontia luonnon helmassa. Jos tuollaista tänä juhannuksena saisin, niin tyytyväinen olisin..

Sumu sanoi:
Lupaan, etten mene festareille juhannuksena.

Mun mielestä juhannus ei ole festarijuhla, vaan lähinnä rauhallista grillailua ja oluen juontia luonnon helmassa. Jos tuollaista tänä juhannuksena saisin, niin tyytyväinen olisin..

Eli sulla on sitten ihan samanlaiset juhannuskriteerit mitä minulla. Kutsuja otetaan vastaan. ;)

21 vee tulee mittariin, joten kai sitä tulee juhlistettua kavereiden kanssa mökillä makkaroiden ja kaljojen kera :kippis1:

Täällä ei Juhannusta vietetä niin ei varmaan tule paljoa sinkoiltua. Voisi tietysti tarkistaa netistä onko mitään suomalaisten järjestämää happeninkia Melbournessa tai Sydneyssä.

Näköjään on pakkis porukkaa aika paljon lähdössä tonne RMJ festarille...
Itsellä tulee nyt vietettyä 3 jussi putkeen Raumalla. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom