Jugurtin proteiini ei imeydy?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMS-
  • Aloitettu Aloitettu
Joo tälläsen huhun oon kuullu että ongelmana olisi se että jogurtin proteiini olisi liian sakkaroitunutta...?!
Mahtaako tossa olla mitään perää?
jos jokainen pistäisi jokaisen kuulemansa huhun perusteella topicin olisi pakkotoisto täynnä paskaa.

etkö voisi itse ottaa selvää huhuistasi ja saatuasi tutkimustuloksia voisit tulla kertomaan asiasta lisää?

mitä sä mahdat selittää?
koitin tehdä sisällöltään yhtä tyhjää viestiä kuin sinun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jospa sä sitten kertosit mulle että mistä sitä selvää tohon asiaan saa...google... just joo...
EIkös nää keskustelupalstat oo just sitä varten et voi kysyä ja keskustella eri asioista?

Ja tartteeko sun kirjottaa noita sun yhtä tyhjiä tekstejä jos kerran mä olen jo yhden kirjottanut

Originally posted by JMS-
jospa sä sitten kertosit mulle että mistä sitä selvää tohon asiaan saa...google... just joo...
EIkös nää keskustelupalstat oo just sitä varten et voi kysyä ja keskustella eri asioista?

Ja tartteeko sun kirjottaa noita sun yhtä tyhjiä tekstejä jos kerran mä olen jo yhden kirjottanut

Samaa mieltä...googlella löytyy sitä paskaa varmaan 99% ja miten sitten tiiät mikä siellä on faktaa ja mikä ei...ikinä en oo sitä ymmärtäny et jos joku juttu ei ittee kiinnosta NIIN PITÄÄKÖ SITÄ KOMMENTOIDA????

No Inkmanin jugussa on 4g prot/100g eli kun sitä sen litran vetää niin 40g:hän siitä tulee. Ja maitotuote: kaseiinia joten imeytyy kyl.

Originally posted by JMS-

Ihan hyvä aihe ja aivan oikealla keskustelupalstalla mielestäni. Parempi täällä kuin vaikka Jippiin Aatami&Eeva-palstalla. Jos minulta kysytään.

Ai että ei ole kysytty?:confused:

Zeesus mikä keskustelu! Hetken luulin jo olevani Demi-Man! :lol2:

Ei ole mitään syytä, miksi jogurtin proteiini ei imeytyisi.
Ainoa syy miksi proteiinia ei imeytyisi on mielestäni se, että proteiini ei jossakin tuotteessa ole.:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom