Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trollipolli. Lähestulkoon sama laji.ainakin mma-matseissa pärjäävät parhaiten ottelijat jotka pärjää matossa, lyöntien ja potkujen vastaanottokyky ja kesto on ihmisen perusominaisuuksista kiinni, varsinkin jos ei ole tottunut kauheasti iskuja ottamaan vastaan. ite oon huomannu, kun on vähän enemmän kokemusta kaikenlaisesta painimisesta, niin jos/kun katutappelu viedään maahan, kuten usein käy, pärjää siellä ylivoimaisesti paremmin se joka osaa ja jaksaa vääntää nimenomaan maassa. tavallisella tallaajalla ei ole matossa paljoakaan tekemistä vähänkin kokeneempaa painijaa, judokaa, brassijujutsukaa vastaan. ja aika outoa että jujutsu ja judo ovat ne jotka kiinnostaa, ku ne on melko kaukana toisistaan. melkeinpä niin kaukana ku samasta maasta tulleet kamppailulajit voivat olla. suosittelisin kuitenkin brassijujutsua. helvetin hyvää treeniä ja ajan päästä varmasti pärjäät maassa erittäin hyvin humalaisia taviksia vastaan. tai vaikkapa ihan selväpäisiäkin.
Pakko tähän lisätä pari vuotta judoa harrastaneena että jos olet sen verran hyvä judossa pystyt ottelussa heittämään sellaisen joka on treenannut samoja asioita ja joka tietää mitä on odottavissa niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia heittää pienessä sievässä olevaa nyrkkejä heiluttelevaa hullua. Tosin olen kavereiden kanssa huomannut että judon usein vaatima ote puvusta ei oikein onnistu, mutta tämä nyt on pieni haitta jos osaa. Täytyy kuitenkin muistaa se että judo on urheilu ei itsepuollustuslaji niin tosin on nyrkkeily ja painikin. Pers tuntumalta voisin sanoa että jiu jitsulla kyllä pärjää itsepuollustuksessa jne. ja etenkin montaa vastaa paremmin kuin judolla mutta usein tälläinen katutappelu menee kuitenkin painiksi jä väännöksi, jossa judoka sitten vie.
PS. moni täällä tuntuu unohtavan että ihminen kyllä osaa suojata niitä kiviä ja painia ja lyödä ja potkia ihan ilman mitään opetusta
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. sori vaan kaikista kirjotusvirheistä, en jaksanut oikolukea.
...niin jos/kun katutappelu viedään maahan, kuten usein käy, pärjää siellä ylivoimaisesti paremmin se joka osaa ja jaksaa vääntää nimenomaan maassa. tavallisella tallaajalla ei ole matossa paljoakaan tekemistä vähänkin kokeneempaa painijaa, judokaa, brassijujutsukaa vastaan....
Menee nyt raakasti ohi aiheen, mutta kuitenkin.
Olen nähnyt ja joutunut valitettavasti joskus mukaankin erilaisiin nokkapokkiin eri ominaisuuksissa jonkun verran. Mutta en nyt muista tilannetta, mikä olisi hiukankaan muistuttanut judo- tai BJJ matsia. Kikspoksinkia ja jotain thaikkupainin näköistä olen sen sijaan nähnyt useinkin.
Kyllä se taitaa tuo painiminen kuulua enemmänkin viranomaisten tai kolmen pallon poliisien voimankäyttöön, tavis nakkarijono-ottelussa ollaan kyllä kokemukseni mukaan pystyssä (ellei humalan takia nupata heti ensi-iskusta).
Asfaltilla on muuten vitun mukava vääntää jotain judon sidontapyörää tai rubber guardia.
Menee nyt raakasti ohi aiheen, mutta kuitenkin.
Olen nähnyt ja joutunut valitettavasti joskus mukaankin erilaisiin nokkapokkiin eri ominaisuuksissa jonkun verran. Mutta en nyt muista tilannetta, mikä olisi hiukankaan muistuttanut judo- tai BJJ matsia. Kikspoksinkia ja jotain thaikkupainin näköistä olen sen sijaan nähnyt useinkin.
Kyllä se taitaa tuo painiminen kuulua enemmänkin viranomaisten tai kolmen pallon poliisien voimankäyttöön, tavis nakkarijono-ottelussa ollaan kyllä kokemukseni mukaan pystyssä (ellei humalan takia nupata heti ensi-iskusta).
Asfaltilla on muuten vitun mukava vääntää jotain judon sidontapyörää tai rubber guardia.
Kikpoksin ja thaikku ovat loistavia kamppailulajeja, joista on varmasti hyötyä itsepuolustustilanteessa, mutta niin ovat myös BJJ ja judo!
Pakko tähän lisätä pari vuotta judoa harrastaneena että jos olet sen verran hyvä judossa pystyt ottelussa heittämään sellaisen joka on treenannut samoja asioita ja joka tietää mitä on odottavissa niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia heittää pienessä sievässä olevaa nyrkkejä heiluttelevaa hullua. Tosin olen kavereiden kanssa huomannut että judon usein vaatima ote puvusta ei oikein onnistu, mutta tämä nyt on pieni haitta jos osaa. Täytyy kuitenkin muistaa se että judo on urheilu ei itsepuollustuslaji niin tosin on nyrkkeily ja painikin. Pers tuntumalta voisin sanoa että jiu jitsulla kyllä pärjää itsepuollustuksessa jne. ja etenkin montaa vastaa paremmin kuin judolla mutta usein tälläinen katutappelu menee kuitenkin painiksi jä väännöksi, jossa judoka sitten vie.
PS. moni täällä tuntuu unohtavan että ihminen kyllä osaa suojata niitä kiviä ja painia ja lyödä ja potkia ihan ilman mitään opetusta
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. sori vaan kaikista kirjotusvirheistä, en jaksanut oikolukea.
Ju-jutsu mielestäni, koska kun katsoin yhtä dokumenttia niin kyllä oli pahan näköisiä lukkoja. Jos vastustaja ei luovuta niin joku paikka murretaan.