Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Minkä vitun takia pitää ostaa jotain vitun joululahjoja. Menee puolet budjetista perkele niihinkin, ja sit jos ei osta tulee sitä kuuluisaa mielipahaa. Ihan turhaa paskaa. Puolet saadusta krääsästä lojuu kaapissa seuraavat kaks vuotta.. ellet sitten osta jotain lahjalippua tai jotain makeisia, joka sitten taas katsotaan huonona lahjana kun et oo jaksanut nähdä vaivaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan sama mitä on sanottu koko threadissä, olen samaa mieltä. Joulu on turhin juhla. Pääsiäinen tulee hyvänä kakkosena.

_OT_ Itetehdyt lahjat voi olla ihan törkeän näkösiä kötystyksiä, mutta meillä niitä jaellaan, samoin ku kaikkia "vaihtoehtoihmisten" lahjoja (lippuja, kortteja joissa ilmotetaan maksetusta tuesta jollekin projektille tms) ja lahjojen avaaminen on ainaki mulle vallan viihdyttävää seurattavaa verrattuna jos tulis jotain pirun sitarikrääsää. :D

Joulu sukulaisten kanssa. Ei siinä mitään jos sukulaiset ovat leppoisia ja muuten mukavia, on kiva nähdäkin pitkästä aikaa, mutta kun sekaan osuu vanhuksia joiden pääasia on valittaa kaikesta. Ok, muilla on mukavaa, puhutaan niitä näitä, sitten vali-vali iskee keskustelun väliin "voi voi kun on pimeää ja mitään ei nää... voi voi kun ketään ei enää nää, voi voi kuinka tämäkin nyt tällei, voi voi kun valot kiiluu ja silmiin sattuu ja voi voi voi"

Alkaa meinaan kiristelemään hermoja. Ok, on vanha, sairas ja masentunut, mutta voisiko pitää hetken suunsa kiinni ettei latista muiden fiiliksiä kärsimysnäytelmällään? Oikein sellaista melodramaattista uikutusta milloin mistäkin, tiedättekö kuinka sellainen alkaa jo viidessä minuutissa kiristämään hermoja? En vaan viitsinyt nyrkkiäkään kesken kahvituokion lyödä pöytään ja sanoa että pää kiinni.

Kiersin äsken 5 salia tampereelta, ja jokainen kiinni, voi jumalauta!!!!!

:curs::curs::curs:

Tulee oikeen myötävitutusta tosta :curs:. Oma sali on onneksi avainkortilla 6-24 jokaikinen vuodenpäivä :rock:

Itsekin kävin tekemässä aaton kunniaksi pienet jumppailusessiot salilla, ei tosin ollut kuin 4h auki tänään. Eli veistä haavassa kier kier ;)

No kohta jo kännissä nii ei tää enää vituta, Kirves kätee ja perhe hangee vaa..

Ei tunnu kyllä yhtää joululta :itku:

Ku vertaa siihen miten ihan pentuna odotti joulua :jahas:

Edit: onneks kävin ostaa vähä jouluolutta :D

Voi vittu... ½ minuuttia kerkes olemaan vanhempien tykönä kun tuli riita ja toivotin hyvät joulut ja lähdin menemään. Vittu mä vihaan muutenkin koko joulua ja sitä pakko pakko pakkoa. Monta kuukautta oon jo elänyt osaksi visa kortin avulla enkä viittinyt mitään lahjoja ruveta ostamaan. Nyt sekin vituttaa ku muut on kuiteskin ostanut jotain... ei vaan viittis ostaa mitään turhaa ku on rahat muutenkin tiukilla ja mihinkään kalliimpaan ei oo rahaa. Olisihan tonkin tietysti voinut järjestää ku vaan tarpeeksi aikasin olis ryhtynyt säästämään.
Ei jaksa tällaista paskaa... taidan painua metsään laavulle grillaamaan jos ny jostain saa vielä makkaraa.

ja mikä vittu siinä on että yksi threadi ei tännekään riitä käsittelemään tätä paskaa? Btw, aukaisin juuri alkoholipullon :dance:

Perseestähän tää on mut jos nyt malttais olla selvinpäin ja mennä huomenna treenaan,jos salit on kiinni niin juoksen veren maku suussa 5km.

Kertokaapas kaikki muutkin jouluvitutuksesta kärsivät, että miten te kulutatte nämä vuoden kaksi pisintä päivää?

Omaan jouluvitutukseen vaikuttaa suurelta osin päättynyt parisuhteeni, eikä mikään tekeminen saa aikaa menemään nopeammin.

Äsken tein all-time masentavimman havainnon; tyhjensin astianpesukonetta mahdollisimman hitaasti, jotta aikaa kuluisi ja yö lähenisi. Vitun jees.:(

Kertokaapas kaikki muutkin jouluvitutuksesta kärsivät, että miten te kulutatte nämä vuoden kaksi pisintä päivää?

Omaan jouluvitutukseen vaikuttaa suurelta osin päättynyt parisuhteeni, eikä mikään tekeminen saa aikaa menemään nopeammin.

Äsken tein all-time masentavimman havainnon; tyhjensin astianpesukonetta mahdollisimman hitaasti, jotta aikaa kuluisi ja yö lähenisi. Vitun jees.:(
Sä oot pahasti masentunut.Sun kannattaa alottaa masennus lääkitys.Mulla oli joskus sama että odotin vaan että tulis yö ja pääsis nukkumaan,eli pois vähäks aikaa.Mä meinasin tässä selailla nettiä iltaan saakka kaverin luona ja ehkä ottaa vähän keittoo tai sitten en.Kaveri hommas safkat ja mä viinat.Näyttäs siltä että mä syön kaikki safkat ja tuo juo kaikki viinat.No kyllä nuo riittää.Olisin mä päässyt yhen kaverin perheen luo yms mut mä valitsin tämän.

Mä kattelen leffoja...Mutta tuntuu, että kaikki hyvät on nähty. Nyt rupeen kattoos Robert Downey Jr:n uutta "Queens":ia (Kovat korttelit).

Masentaa myös täälläpäin...

Toivottavasti telkusta tulee jotakin, aika hiljaista on muuten ton ajan kuluminen. Puntille olis mukava ollut päästä. No syödään nyt kunnolla eka makaroonia ja jauhelihaa niin on parempi mieli.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom