Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Tollanen mokkijoulu kelpaisi kylla. Saunoisi ja soisi hyvin, simppelia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi Yhdysvalloissa on tama Thanksgiving, jossa ollaan kiitollisia inkkareille siita, etta pelastivat, jotta heidat pystyttiin myohemmin lahtaamaan. Taman takia joulua ei aleta puffata kaupoissa, kuin vasta marraskuun lopussa. Ilman tuota juhlaa taalla soisi Jingle Bells jo varmaan kesakuussa.

Aaaarghh..
Niitä lelumainoksia tulee jo!!! Mä nakkelen ne kyllä samantien mainoskasan alimmaiseksi ja mäkeen. Voi vaan kuvitella sitä kiihtyvää tahtia mitä niitä alkaa tulla. EI!!! EI!!! EIIIIIIHHH!!!!

Tulee tänäkin jouluna olemaan taas asetelmat kohdallaan: Aatto vanhempien mökillä keskellä ei-mitään, ulkolyhytjä tunnelmaa luomaan, avannossa käyntiä, olut pukuhuoneessa kaminan lämmössä, hyvää ruokaa, vähän viiniä, lahjoja...
MUTTA: Vituttaa vaan kun joutuu sinkkuna siellä möllöttään. Olen harkinnut myyväni jouluni hyvään hintaan jollekin pariskunnalle tai ulkomaalaiselle. Kyllä mun vanhemmat ymmärtäis. Itse voisin pyöriä netissä omassa kämpässäni.

Ihan vähän ihmettelin kun huomasin kinkut kaupan pakastealtaassa. Voisi oikeastaan kokeilla yhden.

Muuten olen joulunvihaaja.

Iso myötätuntorispekti kauppakeskusten tms työntekijöille joilla ei ole pakopaikkaa ja ketkä joutuvat kuuntelemaan niitä joulurenkutuksia non-stoppina reilu pari kuukautta. Voi morjens.

Mulla ei ole sinänsä mitään joulua vastaan, mutta jos siitä pitäis jotain negatiivisia asioita löytää niin ne olis mun mielestä liian aikainen vouhotus, joulunajan ylisuuret ihmislössit kaupoissa ynnä muualla ja liian monta pyhäpäivää putkeen.

Mä kanssa vihaan tätä pirun aikaista joka tuutista toitottamista, kauppojen jouluhyllyjä ja mainoksia. JO LOKAKUUSSA! :(
Joulun odotus alkaa joulukuun alussa.. Silloin ookoo, mutta mitä nykyään, siihen koko soopaan on ehtinyt jo kyllästyä siihen mennessä moneen kertaan.
Pitkät pyhät taas on parhautta. :haart:

- - - Updated - - -

On kyllä liioittelua jos lelumainokset vituttaa..
Kukin tykkää mistä tykkää. Päänsilityksiä sinulle jos mun vitutus noiden takia harmittaa sinua.

Tänä jouluna ei oo oikeestaan mitään, mikä pidättelis mua Suomessa. Jos saan kaverin matkaan, taidan painua koko vouhotusta karkuun jonnekin kauas ja lämpimään.

Hyi saatana. Eilen kävin kaupassa ja katselin kun eräs mummo osti varmaan valehtelematta 5 joulukalenteria.. Täytynee varata joku äkkilähtö loma jouluks muualle.

vituttaa muuten jo valmiiksi nää joululaulut.. tuntuu että ne kummittelee, kun marraskuun alusta asti jotku biisit vaan alkanu kuulostaa jo joululauluilta vaikkei niitä ookkaan..

Ei vituta yhtään Joulu. Kovin leppoisa juhla ollut aina meillä.
Käydään porukoilla ja appivanhemmilla ja kukaan ei ole humalassa. Ei lahjapakkoa. Hyvää ruokaa saa molemmissa paikoissa.
Parasta se yhdessä oleminen ja rauhallinen tunnelma.

Edit. Sorittelen sitä, että ei vituta. Tajusin vasta olevani väärässä ketjussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom