Jouluvalot on hienoja mutta kuka kehtaa pitää niitä joissa pyörii jokainen väri? Hyi helvetti.
Joulu on jees, mutta tästä vahva sama! Muutenkin kaikki vilkkuvat ja välkkyvät ja helkkyvät valot :wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jouluvalot on hienoja mutta kuka kehtaa pitää niitä joissa pyörii jokainen väri? Hyi helvetti.
Joku torpeedo oli ripustanu parvekkeelle ekat jouluvalot. Ymmärrän sen, että on pimeää jne jne. Mutta vittu että keittää silti. Ei ne valot sieltä 4-kerroksen parvekkeelta valaise sitä pihaa yhtään sen enempää. Sit ne roikkuu siellä taas maaliskuuhun. Joku ilta baarista tullessa kiipeen seinää pitkin ja haen ne sieltä pois...
Ostin Glögiä. Omnomnom.
Voishan tuon joulun kieltää lailla, kun kerta kaikki muutkin kielletään...
Kulutushysteriapaskaa, joulu on täysin menettänyt merkityksensä nyky-yhteiskunnassa.
Mäkään en oikein joulukoristeita ymmärrä ennen joulukuun puoliväliä.Ei saatana kyllä on aikasta porukkaa jos valoja jo laitellaan! Joulu on lasten juhla, vituttaa kun joutuu joka paikassa ravaamaan ja lahjoja ostamaan.
No sehän se tästä vielä puuttuskin, että joka kodissa juhlittas oikeasti jeesuksen syntymäpäivää.
Mua vituttaa ne saamarin lahja ja krääsävuoret mitä ilmaantuu taloon. Olen toki itsekin syyllinen tuohon, enkä kaikkein vähiten. Itse kaipaan vain rauhaa, lomaa, yhdessäoloa, joulun tuoksuja, herkkuja ja tunnelmaa.
Parasta joulussa on joulusauna, hautausmaalla käynti (pimeällä toki), kova pakkanen (kun lumi narskuu saappaan alla hautuumaalla kävellessä), suuri lumimäärä, lasten ilo, joulukuusen koristelu, jouluherkut, pimeys ja kynttilät sekä perinteiset jouluohjelmat, esim. Lumiukko elokuva.
Kannattaa vetää komiat suojakännit, ni joulu menee ku itestään.
Mitä tekemistä suojakänneillä ja vaimon hakkaamisella on keskenään?