Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
tajusin et tuun jouluks kotiin. eli alle viikko kerätä jotain hienoja joululahjoja tyypeille. vittu. ja joulukalenterinkin missaan ekaa kertaa ikinä! siis suklaat. ei mitään hyvää tulevassa joulussa. ei oo ees omaa kotia jonne mennä pakoon kun ahistaa. jouluperssseet hehe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulussa ei muu vituta ku se että pitäs niitä prkl lahjoja yrittää miettiä ja juosta tavarataloissa. Ei kiitos.
Mä en osta ikinä kellekään, enkä kyllä saakaan mitään. Joulu pitäis aina koittaa vetää sillai leffojen parissa ja pelaten. Melko turhaa aikaa. Jotain hyvää tosin, alennusmyynnit rokkaa.

Jos vituttaa uusvuos ni saako siitäki itkee tänne? Vai teenkö uuden thredin sitä varten :D t. tyttö joka vihaa raketteja

Eikös tästä joku ketju olekkin? Se mun rakettifanitusketju on ainakin sitä en tarkoita. :D Mutta ylipäätään joku rakettien vastainen ketjukin taitaa olla olemassa. Toki sitä voi uudenkin perustaa, pidetään joulujutuissa tämä.

Paskaakin paskempi joulu ja sitäkin paskempi uus vuos! Joulussa ei mitään kivaajännääihanaa oo oikein ollu monee vuotee, sellasta väen väkistä paskaa.. Kyllä mä mielummin ilahdutan ystäviä/kavereita sillon ku ne oikeesti apua tarvii, ei tästä kauaa oo ku ostin kaverille dieseliä tankkii ku sillä oli vähä tiukka tilanne. Kyllä sekin on mua jeesannu monee otteesee ni mielummin jeesaan sillon ku on hätä enkä tunge väen väkisin vitutuksissaa jouluruuhkasta ostettua tuoksukynttilää niille koska ei kukaa sellasta tarvi. Phah.

Ja mikäs sen kivempaa ku olla yksin himassa uutena vuonna kun ei töiden takia kykene vetää perseitä enkä todella aio poistua sisältä koska pelkään raketteja :)

Koko joulu töissä, aivan kuten halusinkin. En juurikaan ajatellut viettää joulua, mutta tyttöystävälle, sisaruksille ja vanhemmille tuli ostettua lahjat. Kavereille en koskaan ole ostanut mitään, eikä se niitä ole haitannut. En minäkään odota lahjoja heiltä.

Fak. Huomenna pakko käydä ostamassa vielä kaksi joululahjaa.
Suunnitelmana heti aamusta kaupungille, ja tarkoitus selvitä kyseisten tuotteiden hankkimisesta alle 20 minuutin.
Ja sitten välittömästi helvettiin sieltä ruuhkasta.

Mua ihmetyttää ihmisten suhtautuminen, kun ne kyselee multa, et kuinka vietän joulua. Kun kerron, etten vietä joulua, niin mua katsotaan vinoon. Musta se on tavispäivä, niinkuin muutkin. Käyn puntilla, syön tavisruokaa, kattelen leffoja, kuuntelen musiikkia ja lueskelen kirjoja. Joululahjoja en ole ostanut enää kymmeneen vuoteen ja joulua oon viettänyt viimeksi varmaan vuonna 2005 jouluruokailun merkeissä. Koska jouluruoka on mielestäni paskaa ja koin ne pakolliset joulupatsastelut ahdistaviksi, lopetin koko joulun vieton. Ja mua pidetään kummajaisena. Mut ite oon ratkaisuuni enemmän kuin tyytyväinen. Enää ei oikeastaan ees vituta joulu. :)

Pitäis ostaa neljälle ihmisella lahja...rahaa vajaa 20e. Jee. :curs:

Kirja. Divarista saa halvalla ja näköjäs oli Kirjatorilla tms. Eurolla uusia myynnissä. Myös jotkut nettikaupat myy halvalla ja ilman postikuluja. Eli ei mahdoton missio.

Toki just SEN kirjan hinta voi olla 20 eur kpl minlä haluisi antaa, mutta annat sen sit ens vuonna.

Helppo ratkaisu, älä osta mitään turhaa krääsää kenellekkään..

Ja sitten ihan yleistä ihmettelyä..

Mä en pysty käsittämään tätä vitun joululahjojen ostospakkoa, mikä siinä on niin vitun vaikeeta olla ostamatta jotain turhaa paskaa, jota kukaan ei edes tartte?

"Jee, ostin axen dödöpaketin ja sit annan vielä 50€!" :david:

EI JUMALAUTTTTTAAAAAaaaaa

Osta sukkia. Itse ainakin ilahtuisin, jos joku antaisi mulle jouluna sukat. Sukat on kivoja.

Voit myös lisätä jo valmiiksi mahtavaan lahjaan ripauksen huumoria ja annat eriparia olevat sukat jokaiselle. Hahhah, ai että. Feministitkin nauravat.

Joulukortit, miksei niitä voi jumalauta lapioida postilaatikkoon postiin viemisen sijasta, vai tappaako joulu ihmisiltä viimeisenkin aivosolun. En ymmärrä. Yritin viedä postiin pakettia mutta tonttulauma jonottaa ulos asti viemään postikortteja. Vittu kun vituttaa taas. Pitäisi viedä uudet farkutkin lyhennettäviksi kauppakeskukseen myyjäliikkeeseen, mutta eihän sinne voi mennä kun saa paniikkikohtauksen jo kehätien rampilla.

Mua ihmetyttää ihmisten suhtautuminen, kun ne kyselee multa, et kuinka vietän joulua. Kun kerron, etten vietä joulua, niin mua katsotaan vinoon. Musta se on tavispäivä, niinkuin muutkin. Käyn puntilla, syön tavisruokaa, kattelen leffoja, kuuntelen musiikkia ja lueskelen kirjoja. Joululahjoja en ole ostanut enää kymmeneen vuoteen ja joulua oon viettänyt viimeksi varmaan vuonna 2005 jouluruokailun merkeissä. Koska jouluruoka on mielestäni paskaa ja koin ne pakolliset joulupatsastelut ahdistaviksi, lopetin koko joulun vieton. Ja mua pidetään kummajaisena. Mut ite oon ratkaisuuni enemmän kuin tyytyväinen. Enää ei oikeastaan ees vituta joulu. :)

Toi ihmisten suhtautuminen ärsyttää täälläkin, sitten saa selitellä jne..miks ei kiinnosta viettää joulua. Mä annan ihmisille rauhan viettää joulua, koska suurin osa siitä pitää..ois myös hienoa jos meitä ei niin helvetin paljo kyseenalaistettaisi, jotka ei sitä vietä.

Itsekkin lähdin tänään varta vasten lahjoja ostamaan. Mukaan tarttu kreatiinipurkki ja autoon bensaa. Oli mielestäni parempi ratkasu ku ostella jotain vitun suklaarasioita ja luontoarpoja..

Ja ne vitun suklaarasiat. Mikä vittu niissä on. Porukka tunkee toisilleen niitä vitun suklaarasioita, mitkä on vitun paskaa suklaata. Meinaa nyt jo lentaa lapanen kun mietinkin edes sitä vitun pandasuklaata.

Mä olen luvannut lähettää naulapommin sille, joka antaa mulle Juhlapöydän konvehteja. Vittu eivät ole edes halvimpia. Mikä tahansa muu käy, syön mielelläni esim. ne marsipaanihirvitykset, jotka eivät muille kelpaa. Vaan ei, kun sitä "suklaata".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom