Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä viimeiset 2h yrittänyt herätellä itseäni ja saamaan myös itseni joulutuulelle. No eihän näistä kumpikaan onnistu. Taitaa tämä pukki lähteä silmät mustina taksilla "juhlimaan".

Joulu on kyllä teennäisintä paskaa mitä tiedän, perässä tulevat heti vaput jne.

Miksi pitää yhtäkkiä muuttua mukavaksi ja soitella hyviä jouluja jne puhelimitse kun ei tosiaan muuten kuulu näistä hlöistä pitkin vuotta mitään? Yritetään saada kenties itselle hyvä omatunto?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komp. Eniten vituttaa ihmisten yhden päivän Pyhimys -menttaliteetti. Mitä helvettiä? Jos on oikeasti niin kova ahdistus koko vuodesta, että pitää yhtenä päivänä vuodesta sitten pinnistellä ja hymyillä kaikille, niin kannattaisi ehkä vähän tutkiskella itseään ja omaa elämäänsä. Ei minulla ainakaan ole tarvetta erityisesti jouluna olla mikään normaalista poikkeava oma itseni. Ensi vuonna häivyn jouluna jonnekin mahdollisimman kauas. En välttämättä maantieteellisesti, mutta ainakin tavoittamattomiin..

Eipä tämä joulu vitutakkaan, mutta en juhli joulua. Kiva kyllä kun on pari vapaapäivää ja hyvää ruokaa ja juomia. Pari viestiä oli aamulla tullut kännykkään, yllätys yllätys. Takaisin meni "hyvät jussit" ja "klara vappen 2008". Voipi olla että iltaan mennessä täytyy mennä raportoimaan tuonne Känni, krapula, ryyppytrediin jatkossa. Eka portteri aukesi nyt. :kippis1:

santa-shot.jpg

Ei nyt oikee oo joulufiilistä. Ei tunnu yhtään joululta, se tulee vaa joka vuos nopeemmin ja nopeemmin. Ei mulla mitään jouluu vastaan oo, mut ei oikee innosta. Ehkä sitä joulumieltäki alkaa iltaan meneessä tulee..

Jouluaatto. Oon elänyt viime viikot eristyksissä muusta maailmasta, joten yhtään lahjaa en ole saanut ostettua/hankittua/tehtyä kellekään, en edes tyttöystävälle. Ei jaksa kuitenkaan stressata tuollaisista, kunhan vaan sais nukkua rauhassa eikä tarvitsis välittää koko joulun pinnallisesta/maallisesta/markkinavoimia palvovasta luonteesta lainkaan..

Eniten vituttaa se, että jos joulusta on tullut ryyppyjuhla, niin käyttäytyisivät ihmiset edes kunnolla. Eilenkin eräs molopää pukkasi nyrkillä mahaan ja jouduin nakkaamaan sen perkeleen pihalle. On se kummaa käytöstä...

Joulu alkanut hienosti riitelyn merkeissä, osapuolina puoli-isoveli ja äiti. Isä on onneksi tämän joulun poissa kotoa, mutsi toimitti sen sairaalaan tutkimuksiin/osastolle. Hienoa meininkiä ja kehtaavat vielä ihmetellä miksen käy ikinä kotona :jahas:

Riisipuurokin oli kuivaa.

Miten tää on niin tätä et nykyään joka suomalaista vituttaa kaikki juhlat? Vai onko tämä vaan pakkisilmiö? Kaikki kökkii himassa odottaen, että jokaikinen juhla menee ohi mitkä on pitkään ollu perinteenä. Ennen jengi oli nuorempaa. Kellään ei ollut ajatusmaailmaa millekään markkinavoima-ajatuksille tai sille toitottamiselle, että joulu on vaan rahastusta ja maailma senkuin kaupallistuu. Nyt jokainen ottaa tuonkin/nuokin syyksi vihata joulua. Miksi kaikkea pitää vihata ja olla vittuuntunu? Vai vituttaako elämä niin paljon, että sitten vetäydytään kuin marttyyrit omaan koloon suojaksi protestiksi juhlien ajaksi? :D :lieväyleistyssanamuodossakaikki:

Eiks olis paljon iisimpää ottaa lepposammin?:dance:

Veikkaisin Vitamiini, että vitutus vain peittelee todellista ongelmaa, joka sitten on yksilöstä riippuen milloin mikäkin:

Esim. markkinavoimien vihaaminen saattaa johtua omasta köyhyydestä, nuukuudesta, laiskuudesta ostaa lahjoja, lapsuuden traumoista kun kotona ei ollut kiva joulu tms. Tota sinkkujen ketjua ko lukasin ohimennen, niin siellä esim. joulua vihattiin, koska se korostaa omaa yksinäisyyttä.

Mä "vihasin" joulua nuorempana siksi, että mulla ei parikymppisenä ollut oikein sellaista luontevaa paikkaa minne mennä ja missä olla. Pikkuhiljaa muodostu kuitenkin perinne joka poisti suurimman "vihan". Ts. tässähän tää menee mukavasti kun ei turhia murehdi.

Hyvin sanottu takomo. Vihataan ja ollaan vittuuntuneita nyt sitten vaan kaikelle kun itellä on asiat paskasti. Ei siinä mitään. Hyvä suomalainen ajattelutapahan se on.

Loppujen lopuksi se on taas se kateus. Itselläni vitutus koskee yleensä 98%:sti omaa typeryyttä tai muuta mokailua. En oikein ole koskaan ymmärtänyt, miten asia joka ei vaikuta itseen millään tavalla voi yleensäkään vituttaa. Oman jouluvitutukseni kohdalla se tarkoittaa sitä, että joudun kohtaamaan ihmisiä, jotka ovat sitten jouluna mielinkielin ja muulloin ei mitään kanssakäymistä. En edes tunne näitä ihmisiä. Siksi olen mieluummin jossain eräkämpässä hyvien ystävien seurassa. Joulu sinällään ei tuo mitään lisäarvoa; paitsi ehkä sen, että silloin ihmisillä on keskimäärin enemmän vapaata kun jonain muuna satunnaisena torstaina.

Olen kohtuullisen paljon samoilla linjoilla Takomon ja Vitamiinin kanssa vitutuksen syistä.

Eniten joulussa vituttaa väsyneet, kaksimieliset piparivitsit. Aina joku luulee olevansa se ensimmäinen vitun nokkela hassuttelija. "Piparia kaikille", "tänä jouluna saan piparia", "meinasitko saada jouluna piparia?" VITTU! Niin hirvittävän paskaa "huumoria", ettei oikein tiedä, miten suhtautuisi. Tekisi mieli haulikoida jokaisen "humoristin" naama rei`ille.

Yliopistollakin pikkujoulusesongin aikaan bileiden promojulisteissa teemana oli ilmeisesti tunkea mahdollisimman monta ja väsynyttä pipariläppää niihin julisteisiin. "Tänä jouluna kukaan ei jää ilman piparia". SAATANA. Aikuiset akateemiset ihmisetkin luulevat, että noissa kivikautisen wanhoissa jutuissa olisi muka jotain hauskaa. EI VITTU.

Jäätykää hankeen kaikki väsyneet idiootit. Kiitos.

Tänään salille:rock:

Lapsena joulu tuntui sentään joululta, enää ei kiinnosta sitten tippaakaan. Nyt se on normipäivä.

Pakko myöntää että kateeksi käy. Itsellä salikortti mennyt umpeen eikä ollut varaa maksaa :jahas: vielä marraskuussa totesin itselleni että jouluna käyn salilla ja annan muitten juhlia joulujaan ihan rauhassa, eikä itseäni kiinnosta mikään muu kuin järjetön selkätreeni jonka jälkeen en nouse sängystä ennen uutta vuotta.

Onneksi kinkku on sentään ihan hyvää...:D

Oli kyllä viimeks salilla jännää ku menin sisää ni spinninghuoneesta raikas joku saatanan eurotrance-versio Joulumaasta (vaimikäsenytoli). Argh :D

:joulu2:

Tänään salille:rock:

Mä taidan lähtee heti huomenna aamusta. Mielenkiinnolla odotan paljonko porukkaa sinne on eksyny.

Mua vituttaa joulussa

a) kaupallisuus. Ihan ku ihmisillä ei olis sitä tavaraa jo valmiiks aivan liikaa.
b) joulustressi. Stressaa kattoa vierestä kun ihmiset hössöttää ruokien ja joululahjojen kanssa. Ja ne pakko tehdä ennen joulua-muistilistat. Ne on pitempiä ku synti. Mä en tarvii ku sukset, lunta jolla voi hiihtää ja kuumaa glögiä termoksessa.
c) herkut. Joulua kun ei viiti viettää yksin kämpillä, jossa kaapit ei pursua herkkuja niin kyllä siinä on itsekuri koetuksella. Vaikka tietää, että niistä tulee vaan huono ja väsyny olo niin silti tulee syötyä. Huono olo tulee melkeen jo ku kattooki niitä suklaakonvehtivuoria marketeissa ennen joulua.

Jos positiivisesti pitää ajatella niin onneks tääki juhla on vaan kerran vuodessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom