Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo on kyllä niin väärin. Mielestäni jouluna ei kenenkään tarvitsisi elää piparin puutteessa. Piparit tulisi laittaa jakoon kaikille oli sitten ollut kiltti tai ei.

:joulu1: Kyllä näin on!

Itse topicista.. mua ei joulu vituta, kunhan lueskelen teidän outojen ihmisten juttuja täällä. Lahjatkin on ihan jees, niin kauan kuin niitä saa myös itse.

No - toisaalta vituttaahan mua se kun tulee syötyä niin paljon suklaata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jouluvalot on perseestä. Joulunäytelmät on perseestä. Joulujuhlat on perseestä. Joululaulut on perseestä. Joulukoristeet on perseestä. Joulukuuset on perseestä. Joulun kaupallisuus on perseestä. Koko joulu on ihan perseestä. Ainoastaan kinkku on ihan hyvää.

Jouluvalot on perseestä. Joulunäytelmät on perseestä. Joulujuhlat on perseestä. Joululaulut on perseestä. Joulukoristeet on perseestä. Joulukuuset on perseestä. Joulun kaupallisuus on perseestä. Koko joulu on ihan perseestä. Ainoastaan kinkku on ihan hyvää.

Samaa mieltä. Tosin nuo Mauri Kunnas talvi konvehdit ovat myös hyviä...paitsi että niitä on tullut aina syötyä valehtelematta 8-20 rasiallista :urjo:

Ja kaikki muukin mässy. Missä se itsekuri? En tiedä, en oo läytänyt...

Niitä tulee lahjaks ni se on aika helppo tapa tehdä niistä selvää.. :D Aina kaikki sanoo et "älä osta sit suklaata tai mitään, osta vaa jotai, ei väliä". Voi jumalauta ja saman sanoo niille ni eiköhän sieltä tuu jokaselta rasiat! Ja pitäs keksiä jotain turhaakin turhempaa rihkamaa niille mille kuitenki nauretaan aattona kännissä! Kostan ja ostan pirusti muille suklaata tänä vuonna, njähähähää.

Vituttaa tv-mainokset joissa mainostetaan joululahjoiksi 1000 euron televisioita ja tietokoneita joka 30 min välein. Siinä taas pikkulapset saa käsityksen, että tuo on ihan normaali joululahja.

Tän takia lapset on perseestä. Joulupropaganda on perseestä. Propaganda on vaikea sana, perseestä siis sekin.

Hansulla on ihan sama homma...

Kiitti nauruista. :lol2:

Mä en ikinä haluu joutua mihkään joulunäytelmään ees kattomaan. Jos oli tuskaa ite skidinä, ni voi luoja miten tylsää sit aikuisena semmosessa olla. Menee yli viis vuotta toki kun veljen flikka on siinä iässä et joutuu ramppaa kaikki saatanan näytelmät, mut onneks siihen on aikaa.. Lapsia pakotetaan esiintymään vaste tahtoaan, ja vittu niitä tanssiesityksiä. Ja rehtorin joulupuheet - perseestä. Perseestä. Tekis mieli vaan lähteä johonkin mökille missä ei ole MITÄÄN ja viettäis joulun siellä yksin jonkun maksullisen kanssa kaukan sivistyksestä hyvää konjakkia siemaillen.

Samaa mieltä. Tosin nuo Mauri Kunnas talvi konvehdit ovat myös hyviä...paitsi että niitä on tullut aina syötyä valehtelematta 8-20 rasiallista :urjo:

Wat?

Mistähän näitä muuten löytää vielä? Lahdesta en ole missään nähnyt näitä myynnissä. :)

e: harr 100 posti :D, lol

Mistähän näitä muuten löytää vielä? Lahdesta en ole missään nähnyt näitä myynnissä. :)

e: harr 100 posti :D, lol

Kyllä niitä yleensä näkee kaupoissa. Siwat, s-marketit, salet jne kannattaa ainakin tutkia. Ei helvetti...nyt taas alko tekemään mieli noita kun muistuivat mieleen, ehdottomasti parhaita karkkeja/konvehteja ikinä... :kuola:

vituttaa.

Syystä sattuneesta ei oo joulufiilinkejä täälläpäin. En oo koskaan tykänny koko juhlasta, mut nyt en pysty nauttimaan ees joulun boikotoimisesta ja skippaamisesta. Normaalisti kun ees se onneks mun ei tarvii-asenne on auttanu pitään hyvän mielen, mut nyt en nauti ees siitä. Oon kaikki 4 päivää töissä ja töiden jälkeen punttiksen kautta kotiin syömään pizzaa ja katteleen leffoja. Tänä vuonna ei tuu joulupukki kylään. Pelkkä pukki kävi ja vei joulun mennessään.

Vittu, saatana, perkele, jumalauta, radiossa on alettu taas soittamaan joululauluja.
Onneks ei kuitenkaan ihan kaikilla kanavilla.

Ei helvetti, joululauluja ._.

Perheen akat on ihme joululaulu-friikkejä jotka noita soittelee koko joulukuun. Pienemmästäkin menis hermot >_>

Onko mahdollista käydä missään kaupassa kuulematta noita helvetin kidutus viisuja, vituttaa myös tämä helvetin höösäys joulun alla. Onneksi en kyseistä juhlaa vietä, enkä kyllä ymmärrä miksi pitäisi.

Onko mahdollista käydä missään kaupassa kuulematta noita helvetin kidutus viisuja, vituttaa myös tämä helvetin höösäys joulun alla. Onneksi en kyseistä juhlaa vietä, enkä kyllä ymmärrä miksi pitäisi.

Lidl on autuaan hiljainen. Tänään olin Prismassa noin varttitunnin ajan ja siinä ajassa ehti jo vittuuntua niihin joululauluihin. Eli Prisma haistakoon paskan, minä vien rahani Lidliin ainakin loppuvuoden ajan.

Myydäänkö Lidlissä lebkucheneita? Ei jaksais Saksasta tilata, kun tulee ihan vitun kalliiksi. En haluais ostaa viittä kiloa nettikaupasta (ainut vaihtoehto, joka toimituskuluineen kannattaa).

Hävettää tunnustaa, mutta pitänee katsoa Lumiukko-animaatio perinteiseen tapaan jouluaattona ja nyyhkyttää mummon kutomiin villasukkiin. Ettei vallan mennä ohi aiheen, toivoisin olevani joulun ajan ja uudenvuoden jossain, missä liika hypetys ei näy (Välimeri tjms.).

Jaha ois taas se aika vuodesta ku pitää tätä threadia nostella.. PASKAA JOULUA ja muistakaa ottaa alkoholia niinku mie :joulu2:

Kohta uuteen nousuun ku rapulasta selviää

Hienoa kun sataa viestejä tyypeiltä joita ei oo nähny vuosiin. Tekis välillä pyhäisin sulkea koko puhelin, koko ajan saa olla näpräämässä erinäisiä toivotuksia. :D

Hienoa kun sataa viestejä tyypeiltä joita ei oo nähny vuosiin. Tekis välillä pyhäisin sulkea koko puhelin, koko ajan saa olla näpräämässä erinäisiä toivotuksia. :D

Kieltämättä aika rasittavaa. Toivottavasti en saa noita tekstaritoivotuksia kun joiltain muutamilta kavereilta. Tai no eipä niitä tarvis ollenkaan, jokainen on jo facebookissa kirjoittanut omaksi tilakseen "hyvää joulua kaikille!" kai sitä sitten palaa helvetissä jos ei kirjoita tota samaa lausetta jokapaikkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom