Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saatana joko se taas alkaa.. Ei millään malttais odottaa joulupyhiä.. mikäs sen mukavampaa, kun rauhottua kotona ja käydä vähä ulkoilemassa.. niin varmaan, taas heilahtaa todennäköisesti vajaa tuhannen kilometriä auton mittariin ja siitä riemusta on yleensä rauhottuminen kaukana. Toivottavasti ei tarvi ite ajaa eikä ainakaan ajaa omalla autolla kaikkia matkoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lidlissä on jo täys Jouluvalikoima.
Joo, pari viikkoo sitten katoin jo samaa...

Joulun valmistelu ja joulukuu yleensäkin on aika helvetillistä, mutta jouluaatosta uuteen vuoteen on sitten aina mahtavaa. Lahjoja, monta kiloa karkkia ja limpparia, paljon hyvää ruokaa ja rauhallista kun saa vaan olla eikä tarvii tehhä mitään.

Pari päivää joulun jälkeen lähetään sitten mummulaan serkun kanssa riehumaan ja uus vuos menee sitten porukalla kavereitten kanssa, raketteja ampuessa.

On ne perhejoulut loppujen lopuks aika hauskoja.

Ihan joulufiilikset nousee, kun lukee muiden ahdistusta. Eiköhän viimeistään viikko ennen aattoa ala muakin nakertamaan koko touhu. :)

E: Vielä jouluhymiöt perään: :joulu6::joulu3:

Kiva, taas muistutus tästä kivasta aiheesta.

Sama duuni edelleen ja sama härdelli. Ja odotan taas oikein innolla kun emäntä keksii että pitää taas siivota ne kaapit, ihan kuin siellä kaapissa joulu oltas. Pitäs varmaan ottaa ja palkata joku firma hoitaan joulusiivous.

Tätä hässäkkää sitten riittää seuraavat 2 kk, tosi kivaa joo.

Ja odotan taas oikein innolla kun emäntä keksii että pitää taas siivota ne kaapit, ihan kuin siellä kaapissa joulu oltas. Pitäs varmaan ottaa ja palkata joku firma hoitaan joulusiivous.

Repesin ja meinasin tukehtua purkkaan. Mä oon luopunut jo joulusiivouksista, perusimurointi ja pöydälle joulupöytäliina, thats it.

Jouluperinteistä poiketen en lähde ulkomaille karkuun, vaan ajattelin pitää työntäyteisen joulurupeaman. Ei vaan jaksa kiinnostua.

Jaahas! Joko on joulukalenterit ostettu?:D Tänään olin kaupassa, ja joku pikkuihminen jo vinku semmosta itelleen.

On se hienoa, kun joulu tullee, se on parasta reeniaikaa se;)

Ja minä lupaan seuraavan asian tulevasta joulusta: en osta ainuttakaan joululahjaa, en lähetä kortteja enkä laittele mitään joulurytkyjä kämppääni tunnelmaa pilaamaan:D

Joulu pilaa aina treenit ja dietin. Pyhinä ei oo sali auki ja pari viikkoa "joutuu" mättämään kinkkua, laatikoita, perunaa, suklaata, karkkia yms. katalaa:(. Lisäksi kauppa ei käy kuukauteen kun "ei tässä joulun alla nyt ole aikaa tuommoisiin":jahas:

Joulu on kivaa ja sekös teitä vituttaa eli sopii tänne threadiin oikein hyvin tämmönen.

Joulu pilaa aina treenit ja dietin. Pyhinä ei oo sali auki ja pari viikkoa "joutuu" mättämään kinkkua, laatikoita, perunaa, suklaata, karkkia yms. katalaa:(. Lisäksi kauppa ei käy kuukauteen kun "ei tässä joulun alla nyt ole aikaa tuommoisiin":jahas:

Onneks mulla on asiat toisin:)

Salille pääsee aina, ja saa itse päättää mitä syö;)

Onneks mulla on asiat toisin:)

Salille pääsee aina, ja saa itse päättää mitä syö;)

Ei mullekaan kukaan lapiolla ruokaa suuhun mätä, mutta kun kotona joulun viettää niin kiusauksia riittää:D. Joulu on kyllä muuten kivaa aikaa, mutta nuo edellä mainitut asiat vähän tympii.

Kyllä joulu on vaan niin v*tun perseestä ettei mitään rajaa. Yhden hippijutkun takia kapitalistihomot vinkuu vielä kahden vuosituhannen jälkeenkin muna vaahdossa miten kivaa on mutustaa jotain piparia vatsahapot kybällä. Ja sama paska toistuu joka vuosi. :curs:

Jaa, pitäisiköhän alottaa elämäni ensimmäinen dieetti jossain joulun alla. Ei tarttis sortua ainakaan mihinkään makeaan, ja ois kivempi vetää aerobisia (kirjotetaaks se noin :D) kun on ulkonakin vähän viileempi.

Viisi viikkoa ketoosia takana ja vielä viikko edessä. Sitten voi hyvillä mielin mässätä koko joulun.

Joulussa ei oo muuta hyvää kuin ruoka ja sitä kyllä menee. Aattona oon toivottavasti töissä.

Taas tämä alkaa.

Vettä sataa lähes kaatamalla joulukuun alkupuoliskolle, sitten tulee yhtäkkiä kylmät ilmat ja lunta pari hiutaletta. Kaupat täyttyvät tekopyhistä jeesustelijoista jotka täyttävät kauppakärryjään kuin huomista ei olisi tulossa. Sitten on parin kuukauden palkka mennyt turhiin lahjoihin ja ruokiin. 10h myöhemmin kaikki on ohi, krapula pyörii päässä ja sydänkohtaus edessä kun pankkitilillä käy kurkkimassa.

Sitten palataan normaaliin naama vitulle-rutiiniin pariksi päiväksi kunnes aloitetaan uudenvuoden hehkutus. Alkot täyttyy taas tekopyhistä jeesustelijoista ja iltaan mennessä kadut täyttyy kännisistä örisijöistä. Aamun tullessa kodeissa makaa kuolleen näköisiä krapulapellejä ja taas itketään missä kaikki rahat on. Sitten palataan taas arkeen ja vittuillaan kaikille ja valitetaan kaikesta mahdollisesta, varsinkin pimeästä ja huonosta säästä.

Oiskohan tossa tiivistetysti suomalainen loppuvuosi:D

Opiskeluiden takia ole edes tajunnut, että ylihuomenna on joulukuu. Elän vieläkin jossain syyskuussa. Ehkä tuo vesisade vaikuttaa ettei joulumieltä ole yhtään. Alkaa kyllä jo vituttamaan nyt. Vihaan ylikaiken tälläisiä "juhlitaan kun kaikki muutkin juhlii"-päiviä.

Teen kohta vastaavan :http://www.youtube.com/watch?v=dS7-jcsB_WQ

Haha, erittäin hyvin tiivistetty! Ei joulussa ois niin isoo vikaa, jos se ei ois niin suuri kaupallinen tapahtuma. Jos porukka vaan osais rauhottua vaikka sen viikon siinä kunnolla ja syödä hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom