Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja paras on, kun nää homot pakkautuu just mun taakse, vaikka lasissa on 105 satasen alueella (mittari näyttää muuten prikulleen oikein, on tsekattu). Ajakaa ohi, stana, älkääkä kiihdyttäkö siihen perään ja jääkö siihen.

Hajoilisit jenkeissä autolla ajamiseen välittömästi. Siellä on normaalia vetää pitkässä letkassa jokainen ihan puskurissa kiinni ja 80 mailia lasissa. :)

Ihan vitun tylsää, vitun joulu kaikki kaverit himassa ja itellä ei oo lahjoja. On se niin vitun hienoa!

Joulu meikän osalta ohi. Tuli oikein joulun kunniaksi syötyä kinkkupizza, kun normaalisti vedän aina vain salamipizzaa. Nyt voi rauhassa hajota näihin hiljaisiin pyhäpäiviin... voi kun pääsis töihin.

Vaikkei joulusta niin diggaiskaan niin aina voi syödä hyvin ja relata nyt kun se marraskuusta asti ollut jouluhössötys on ohi!

Tässä vähän välipalaa menossa;)

Liitteet

• IMG_0483.JPG
    IMG_0483.JPG
    97,2 KB · Katsottu: 571
eli pointtini on että et ole ikuisesti 17v angstinen kakara...säilytä tämä viesti ja lue se 30v iässä...jos olet vielä itsesi kanssa samaa mieltä hukuttaudu....

Eli kaikki 17 wee jotka ei haluu kirkkoon on angstiteinei ja kaikkien 30v jotka ei halua kirkkoon pitää hukuttautuman? Hyvin sä vedät. Taisit jossain myöhemmässä viestissä mainita ettet oo hihhuli mut voisit kyl ihan hyvin olla ton holier than thou - asentees kanssa. :rolleyes: *facepalm*

Hei mie oon 17v angstiteini joka ei käy kirkossa, ole käynyt riparia saati muuta turhaa ja mitään en ole katunut! Aina tuolle ajalle löydetty parempaa käyttöä, toki voihan se jonkin mielestä olla huvittavaa kun aikuiset puhuvat mielikuvitus ystävilleen :thumbs:

Ja ei, en pilkkaa ketään uskovaista niin kauan, kuin kukaan ei tule minullekkaan saarnaamaan kuinka joudun helvettiin ja saatana kiduttaa sieluani ikuisuuden helvetin pätseissä..

Ja lainaten Pekka Kokkoa:

"We are the fuse we are the fuel
What can we do to stop the fire?
The answer will be found from our brains.
Not from the books or from the tales."

Ei joulussa mitään vikaa ole, ihmiset vaan mättää. Ruokakin on helvetin hyvää.

Yksinäistä aikaahan nämä pyhät on joillekin.

Ei kyllä ole ei niinku yhtään sitä niinsanottua joulufiilistä tänä vuonna. Ulkona näyttää keväälle, linnut lauleskelee, on pimeää ja "likaisen"näköistä joka puolella. Tosi hyvälle mielellehän tuollaisesta tietysti tulee. Kamala jouluräkätys kaikilla ollut ja nyt se on sitten jo ohi. Jippii. Ehkä vielä päivä menee ja sitten alkaa hillitön hehkutus kuinka uusivuosi tulee iiik! Kello pikkaisen yli puolenyön uudenvuodenaattona ja suuri osa taju kankaalla ja laatta lentää. Sitten palataan normaaliin arkeen. Hohhoijaa.

ISkenyt jokin himskatin teiniangsti nykyään näihin pakollisiin juhlapäiviin, tiedä mistä johtuu. Ei vain nappaa yhtään enää entiseen malliin.

Nyt ne sitten tuli, ensimmäiset joulumainokset postiluukusta. Oikeesti jotain rajaa tohon hössötykseen! Ei edes lokakuun puoliväli. Kai sen on tällekin vuodelle mentävä varaamaan matka. Sukulaisten hössötystä jaksa katsella. Jouluvitutus 2009 on siis alkanut...:jahas:

Tiimarissakin taisi olla joulukoristeita jo myynnissä. No, viime vuoden vahingosta viisastuneena voisin alkaa hamstrata jo nyt joulusuklaata. Kaikkia muita jouluruokia saa ympäri vuoden, mutta tuota ei (ainakaan niissä kaupoissa, joissa pääsääntöisesti käyn). Viime vuonna jäin ilman, kyllä vitutti. Joskus uuden vuoden kieppeillä taisin saada levyllisen.

Nytkö tää jo alko.. Näin viime yönä unta, että olin tavaratalossa ja joululaulut soi. Tätä joulua en odota kovinkaan innolla..

Motherfuck, oon yksin ekan joulun 13 vuoteen. Mitähän sitä tekis?

Jaa. Mä ainakin olisin vaan, kattelisin elokuvia ja söisin kiloittain joulutorttuja ja nauttisin. Mä onnistuin taas luistamaan sukujoulusta ja vietämme jälleen isäni kanssa (oikeasti) mukavan rauhallisen joulun ihan kahdestaan.

No, viime vuoden vahingosta viisastuneena voisin alkaa hamstrata jo nyt joulusuklaata. Kaikkia muita jouluruokia saa ympäri vuoden, mutta tuota ei (ainakaan niissä kaupoissa, joissa pääsääntöisesti käyn). Viime vuonna jäin ilman, kyllä vitutti. Joskus uuden vuoden kieppeillä taisin saada levyllisen.

Mä en saanut englanninlakuja!:itku:

Viimejouluna kävi lähellä ettei väki tosiaan lähtenyt hankeen kun en saanut koostaa voileipäkakkua rauhassa. Jos tänä vuonna yksikään naispuolinen kärmes tulee känisemään viereen siitä, saako täytteen levittää haarukalla vai veitsellä tai että puuroa ei saa hämmentää vastapäivään kun "meillä nyt vaan on tapana" niin tungen sen saatanan piparitaikinen valittajan kurkkuun ja annan tukehtua. Myös kitinä pöydälle tippuneesta korppujauhohippusesta tulee varmaan olemaan kitisijän viimeiset kuuluisat sanat. Minä osaan siivota jälkeni.

Oikeastaan voisin viettää tämän joulun omassa rauhassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom