Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tule kuskaamaan, niin kuvataan koko saatanan stadin vilkkaimmat paikat ihan kuolleina.

Tuo olis ihan varteenotettava idis! Pitää katsoa, miten tuo aaton kuvio menee ja infoilla sitten viimeistään päivällä.

Hanurista koko joulu. Kyrpii niin moni asia. Hössötys, joululaulut, tekopirteät jouluihmiset, joulupukeiksi pukeutuneet rahanruinaajat, ruuhkat kaupoissa, joulumainokset joita tulee niin töllöstä, radiosta kuin postilaatikostakin... Kuolluttakin kuolleemmat juhlapyhät, hirveen koristeluhäslingin keskellä olo ja jouluruuat joista en edes tykkää. Kaiken kruunaa joulu täyskyrpien sukulaisten kanssa joiden kanssa ei ole väleissä eikä haluaisi olla missään tekemisissä. Tämä on tosin kärsittävä vaan siksi ettei halua loukata läheisintä sukulaista. :david:

Uutta vuotta odotellessa. :curs:

Jokavuotinen taistelu alkoi taas...Joulukirkkoon menemisestä. Imo KIRKKO on viimeinen paikka, jonne ihmisen voi pakottaa. Vai olenko ihan täysin kujalla + väärässä tässä asiassa? :david: "perinteistä pitää pitää kiinni" joo hv

Siis miks helvetis sinne kirkkoon pitäis mennä jos ei kiinnosta :D Onneks mun vanhemmat ei oo uskovaisii vaik ne ei antanu mun eroo kirkost ennenku täytin 18 (Heti ku täytin erosin :D)

Siis miks helvetis sinne kirkkoon pitäis mennä jos ei kiinnosta :D Onneks mun vanhemmat ei oo uskovaisii vaik ne ei antanu mun eroo kirkost ennenku täytin 18 (Heti ku täytin erosin :D)
En tiedä, "perinteen vuoksi" kuulemma. Minun mielestä tuo on siltikin helvetin huono tekosyy Pakottaa joku kirkkoon. Koska minun mielestä se on yksi niistä paikoista, jonne ei voi ketään pakottaa. Eikä mun porukat mitään uskovaisia ole, en tiedä mikä niitä vaivaa.

En tiedä, "perinteen vuoksi" kuulemma. Minun mielestä tuo on siltikin helvetin huono tekosyy Pakottaa joku kirkkoon. Koska minun mielestä se on yksi niistä paikoista, jonne ei voi ketään pakottaa. Eikä mun porukat mitään uskovaisia ole, en tiedä mikä niitä vaivaa.

Sähä voit alkaa syyttelee niit et ne yrittää aivopestä sua ja kaikkee muut paskaa nii ne ehkä antaa periks. Eikai ne kuitenkaa pysty sua sinne väkisin raahata? :D

Sähä voit alkaa syyttelee niit et ne yrittää aivopestä sua ja kaikkee muut paskaa nii ne ehkä antaa periks. Eikai ne kuitenkaa pysty sua sinne väkisin raahata? :D
Ei ne mua sinne raahaamaan pysty, se on selvä :D mut ei viiti alkaa jouluaattona taistelee, vaikka tuossa minun mielestä olis tarpeeks aihetta siihen. Täytyy käydä istumassa se vajaa puol tuntia siellä hammasta purren...

Ei ne mua sinne raahaamaan pysty, se on selvä :D mut ei viiti alkaa jouluaattona taistelee, vaikka tuossa minun mielestä olis tarpeeks aihetta siihen. Täytyy käydä istumassa se vajaa puol tuntia siellä hammasta purren...
Eiiii, ku laitat vaan napit korviin ja kuuntelet musaa. ;)

Se onkin fiksuidea. Joulu on entistä mukavempaa sen jälkeen, kun kaikki on kyrpä otsas ku toinen on alkanu avautuu.

PS. Muo vituttaa joulussa ne, jotka jotka ei tykkää joulusta ;-)

Jouluhan on vallan mukavaa aikaa, koska työstä saa palkallista vapaata ja koulustakin varsin muhkea loma lohkeaa.
Mutta sanotaanko näin, että kerta vuodessa riittää.
Kaikki liiallinen touhuaminen ja sählääminen kyllä vituttaa.
Ei niitä lahjoja nyt ihan kaikille tarvitse ostaa, vaan vain parille läheisimmälle.

Kerta vuodessakin on liikaa, tää on niin homoilua koko vitun joulu. Mikä vitun hinku on pitää miljoona pyhää tässä? Yksi päivä vapaata ja sitten kaikki takaisin ruotuun, sen vielä kestäisi, mutta ei, kaikkia vitun Tapaninpäiviä, loppiaisia ja mitä vittua tämä paskajuhla nyt perässään aina tuo.

Kerta vuodessakin on liikaa, tää on niin homoilua koko vitun joulu. Mikä vitun hinku on pitää miljoona pyhää tässä? Yksi päivä vapaata ja sitten kaikki takaisin ruotuun, sen vielä kestäisi, mutta ei, kaikkia vitun Tapaninpäiviä, loppiaisia ja mitä vittua tämä paskajuhla nyt perässään aina tuo.

90 prossaa suomalaisista ei kuitenkaan lainkaan viihdy työssään ja heille arkipyhät ovat todellakin tarpeen. Kuulun itse tietty tähän porukkaan.

Se on yks vaihtoehto :evil:

tai sitten meet sinne kirkkoon ja harjottelet joulukirkossa olemista..jos nimittäin vaikka tuleva vaimosi haluaa, että sinne lastenne kanssa menette...
ni ei tartte "iskän" kiukutella eikä kuunnella hevimetallimusiikkia korvanapeista muiden katsoessa, että mikä saatanan ääliö tuo nyt sitten on....

luultavasti kuitenkin menet vielä 30v kirkkoon skeittilaudalla ja olet vastaan kaikkea mahdollista...

eli pointtini on että et ole ikuisesti 17v angstinen kakara...säilytä tämä viesti ja lue se 30v iässä...jos olet vielä itsesi kanssa samaa mieltä hukuttaudu....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom