- Ikä
- 34
Meikä lähtee jouluks Espanjaan... Pääsee koko paskasta eroon:hyvä:
Meinaatko, että Epsanjassa ei joulua vietetä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikä lähtee jouluks Espanjaan... Pääsee koko paskasta eroon:hyvä:
Tule kuskaamaan, niin kuvataan koko saatanan stadin vilkkaimmat paikat ihan kuolleina.
En tiedä, "perinteen vuoksi" kuulemma. Minun mielestä tuo on siltikin helvetin huono tekosyy Pakottaa joku kirkkoon. Koska minun mielestä se on yksi niistä paikoista, jonne ei voi ketään pakottaa. Eikä mun porukat mitään uskovaisia ole, en tiedä mikä niitä vaivaa.Siis miks helvetis sinne kirkkoon pitäis mennä jos ei kiinnosta :D Onneks mun vanhemmat ei oo uskovaisii vaik ne ei antanu mun eroo kirkost ennenku täytin 18 (Heti ku täytin erosin :D)
En tiedä, "perinteen vuoksi" kuulemma. Minun mielestä tuo on siltikin helvetin huono tekosyy Pakottaa joku kirkkoon. Koska minun mielestä se on yksi niistä paikoista, jonne ei voi ketään pakottaa. Eikä mun porukat mitään uskovaisia ole, en tiedä mikä niitä vaivaa.
Ei ne mua sinne raahaamaan pysty, se on selvä :D mut ei viiti alkaa jouluaattona taistelee, vaikka tuossa minun mielestä olis tarpeeks aihetta siihen. Täytyy käydä istumassa se vajaa puol tuntia siellä hammasta purren...Sähä voit alkaa syyttelee niit et ne yrittää aivopestä sua ja kaikkee muut paskaa nii ne ehkä antaa periks. Eikai ne kuitenkaa pysty sua sinne väkisin raahata? :D
Eiiii, ku laitat vaan napit korviin ja kuuntelet musaa. ;)Ei ne mua sinne raahaamaan pysty, se on selvä :D mut ei viiti alkaa jouluaattona taistelee, vaikka tuossa minun mielestä olis tarpeeks aihetta siihen. Täytyy käydä istumassa se vajaa puol tuntia siellä hammasta purren...
Se on yks vaihtoehto :evil:Eiiii, ku laitat vaan napit korviin ja kuuntelet musaa. ;)
Se onkin fiksuidea. Joulu on entistä mukavempaa sen jälkeen, kun kaikki on kyrpä otsas ku toinen on alkanu avautuu.Sähä voit alkaa syyttelee niit et ne yrittää aivopestä sua ja kaikkee muut paskaa nii ne ehkä antaa periks. Eikai ne kuitenkaa pysty sua sinne väkisin raahata? :D
Se onkin fiksuidea. Joulu on entistä mukavempaa sen jälkeen, kun kaikki on kyrpä otsas ku toinen on alkanu avautuu.
PS. Muo vituttaa joulussa ne, jotka jotka ei tykkää joulusta ;-)
Eiiii, ku laitat vaan napit korviin ja kuuntelet musaa. ;)
Kerta vuodessakin on liikaa, tää on niin homoilua koko vitun joulu. Mikä vitun hinku on pitää miljoona pyhää tässä? Yksi päivä vapaata ja sitten kaikki takaisin ruotuun, sen vielä kestäisi, mutta ei, kaikkia vitun Tapaninpäiviä, loppiaisia ja mitä vittua tämä paskajuhla nyt perässään aina tuo.
Se on yks vaihtoehto :evil: