Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mussa ei joulu yleensä aiheuta vitutusta, mutta tänä vuonna kyllä senkin edestä. Koko perhe on hajallaan ympäri maailmaa ja joudun todennäköisesti kököttämään aattoillan yksin kotona. Jes. Tätä tilannetta tietysti vielä parantaa ne jatkuvat iloiset "Mitäs joulusuunnitelmia sulla on? :hyper:" -kyselyt töissä ja kaikkialla muuallakin. Hiljenee kyselijät kummasti kun sanoo istuvansa yksin kotona virkkaamassa tms. :jahas: Perhejoulua vietetään kyllä sitten loppiaisen tienoilla, mutta just nyt ei paljon auta.

Minä liityn tähän sakkiin. Vituttaa kun on 2 viikkoa jo sairastanut. Oikeastaan joka joulu on joko itse tai sitten tutut olleet sairaana niin että joulu on mennyt vituiksi. No toivottavasti ei nyt tartteis olla joulua sairaana kun ehtii 3vk sairastamaan ennen joulua.

Vituttaa kaikki jouluvalmistelut kun pitäs alkaa piirakoita paistamaan vitullisessa kuumeessa ja lanttuja keittämään. Voi perse! :curs:

Tuli tuossa muutama paketti iskettyä kääreisiin, ja kyllä hävettää. Ei saatana mä oon ihan vammanen, kun on kyse minkä tahansa paketoimisesta. Kehtaakohan noita antaa edes kellekään.

Tuli tuossa muutama paketti iskettyä kääreisiin, ja kyllä hävettää. Ei saatana mä oon ihan vammanen, kun on kyse minkä tahansa paketoimisesta. Kehtaakohan noita antaa edes kellekään.
Ei. Ei missään nimessä. Tässä tilanteessa on parasta kun vaan lähetät ne mulle. Keksin niille todennäköisesti jotain käyttöä. Paitsi jos kyse on jostain naisten XXXXL "pikku"housuista.

No joo, helppoo se paketointi on kun muutaman kerran harjoittelee. Laatikot on kaikista helpoimpia. Eli jos on joku hankalampi muoto, niin iske se ensin laatikkoon ja paketoi se.

Ei. Ei missään nimessä. Tässä tilanteessa on parasta kun vaan lähetät ne mulle. Keksin niille todennäköisesti jotain käyttöä. Paitsi jos kyse on jostain naisten XXXXL "pikku"housuista.

No joo, helppoo se paketointi on kun muutaman kerran harjoittelee. Laatikot on kaikista helpoimpia. Eli jos on joku hankalampi muoto, niin iske se ensin laatikkoon ja paketoi se.

Joo ei oo naisten pikkuhousuja, ei edes XXXXL -kokoa :hyvä:

Laatikkoakin helpompi olisi laittaa lahja ostoskassiin, esim. Siwan, ja sitten vaan vetäisee pussin aukon kiinni ilmarilla. Helppoa, mukavaa ja eettisesti vastuuntuntoista (kassian kierrätys).

On tää kanssa yhtä persettä kun joulu on keskellä viikkoa. Noi pyhäpäivät on tappavan tylsiä.
Niin on. Täytyy bulkata kinkulla ja mennä salille ähkimään, vaikkei se ehkä aivan perinteisen etiketin mukaista olekaan joulupäivänä mennä minnekään.

Kuinka vitun monta kertaa Radio Suomessa mainitaan sana " joulu " vuorokauden aikana ? Joulu sitä, joulu tätä, joulu istuu, joulu makaa....yms. Vittu nyt meni hermot :curs:

Salilla soi joululauluja...

Ei mua mitenkään joulu vituta, mutta ei saatana salilla voi joulumusiikkia soittaa! Joku lapsikuoro laulaa englanniksi joululauluja. Kiva siinä sitten vaikka vetää maasta jotain kovia sarjoja.

Kyllä tuo saatanan paskajuhla on kokoajan alitajuisesti mielessä, ei pääse pakoon millään. Ja kohta sitten kaikki kuolee ja on hiljaista. No minä poika toteutan nyt sen, että menen jouluaaton yöllä kuvaamaan tyhjän Mannerheimintien pitkällä valotuksella, joten saadaan ne vähätkin yksinäiset juopot kuvasta pois. Sitten pyhät muokkaan kuvasta jonkinasteisen apokalyptisen Helsingin.

Kyllä tuo saatanan paskajuhla on kokoajan alitajuisesti mielessä, ei pääse pakoon millään. Ja kohta sitten kaikki kuolee ja on hiljaista. No minä poika toteutan nyt sen, että menen jouluaaton yöllä kuvaamaan tyhjän Mannerheimintien pitkällä valotuksella, joten saadaan ne vähätkin yksinäiset juopot kuvasta pois. Sitten pyhät muokkaan kuvasta jonkinasteisen apokalyptisen Helsingin.

Mä tuun ihan piruuttani ajelemaan pillurallia keskustaan, ehkä pääsen kuvaan:D Se on ihan hemmetin makeen näköistä ajella tyhjiä katuja pitkin eikä tarvi mistään ruuhkasta välittää.
Menis jo ohi tämä koko rumba niin pääsisi taas normaalimeno käyntiin ja kaupoista loppuisi nuo helvetilliset jonot. Paloi käämit äsken verkkokaupassa kun piti hakea yks tilaus noutopisteestä ja senhetkisen ja mun vuoronumeron välinen ero oli yli 100, vittu en sit jäänyt odottelemaan.

Mä tuun ihan piruuttani ajelemaan pillurallia keskustaan, ehkä pääsen kuvaan:D Se on ihan hemmetin makeen näköistä ajella tyhjiä katuja pitkin eikä tarvi mistään ruuhkasta välittää.
Menis jo ohi tämä koko rumba niin pääsisi taas normaalimeno käyntiin ja kaupoista loppuisi nuo helvetilliset jonot. Paloi käämit äsken verkkokaupassa kun piti hakea yks tilaus noutopisteestä ja senhetkisen ja mun vuoronumeron välinen ero oli yli 100, vittu en sit jäänyt odottelemaan.
Tule kuskaamaan, niin kuvataan koko saatanan stadin vilkkaimmat paikat ihan kuolleina.

Odottelen jo että saisi päivystää joulun. Järjetöntä hössötystä, eniten kiinnostaisi olla aivan rauhassa, saunoa ja syödä kinkkua. Tosin vastaavaa voi tehä melkein koska vaan haluaa.

Töihin kun pääsisi..

Eniten joulussa vituttaa se kun radiossa soitetaan joululauluja. Radio Rock taitaa olla ainut asema jolta ei niitä suuremmin kuule? Joka joulu tulee sitä samaa joululaulupaskaa monta tuntii päivässä. Eli jääny toi radion kuunteleminen vähän vähemmälle viime aikoina.

Töissä tullut oltua käytännössä joka joulu, mutta ei tänä vuonna. Ihan parhaita työvuoroja joulupyhät. Tein pari vuotta takaperin eka aatto aamusta alkaen yli 30t putkeen, vedin unta palloon 3-4t ja tein toisen 30t perään. Tuli perkeleesti hilloa ja koko hössötys meni täysin ohitse :D

Suositut

Back
Ylös Bottom