- Ikä
- 35
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Ei missään nimessä. Tässä tilanteessa on parasta kun vaan lähetät ne mulle. Keksin niille todennäköisesti jotain käyttöä. Paitsi jos kyse on jostain naisten XXXXL "pikku"housuista.Tuli tuossa muutama paketti iskettyä kääreisiin, ja kyllä hävettää. Ei saatana mä oon ihan vammanen, kun on kyse minkä tahansa paketoimisesta. Kehtaakohan noita antaa edes kellekään.
Ei. Ei missään nimessä. Tässä tilanteessa on parasta kun vaan lähetät ne mulle. Keksin niille todennäköisesti jotain käyttöä. Paitsi jos kyse on jostain naisten XXXXL "pikku"housuista.
No joo, helppoo se paketointi on kun muutaman kerran harjoittelee. Laatikot on kaikista helpoimpia. Eli jos on joku hankalampi muoto, niin iske se ensin laatikkoon ja paketoi se.
Niin on. Täytyy bulkata kinkulla ja mennä salille ähkimään, vaikkei se ehkä aivan perinteisen etiketin mukaista olekaan joulupäivänä mennä minnekään.On tää kanssa yhtä persettä kun joulu on keskellä viikkoa. Noi pyhäpäivät on tappavan tylsiä.
Salilla soi joululauluja...
Kyllä tuo saatanan paskajuhla on kokoajan alitajuisesti mielessä, ei pääse pakoon millään. Ja kohta sitten kaikki kuolee ja on hiljaista. No minä poika toteutan nyt sen, että menen jouluaaton yöllä kuvaamaan tyhjän Mannerheimintien pitkällä valotuksella, joten saadaan ne vähätkin yksinäiset juopot kuvasta pois. Sitten pyhät muokkaan kuvasta jonkinasteisen apokalyptisen Helsingin.
Tule kuskaamaan, niin kuvataan koko saatanan stadin vilkkaimmat paikat ihan kuolleina.Mä tuun ihan piruuttani ajelemaan pillurallia keskustaan, ehkä pääsen kuvaan:D Se on ihan hemmetin makeen näköistä ajella tyhjiä katuja pitkin eikä tarvi mistään ruuhkasta välittää.
Menis jo ohi tämä koko rumba niin pääsisi taas normaalimeno käyntiin ja kaupoista loppuisi nuo helvetilliset jonot. Paloi käämit äsken verkkokaupassa kun piti hakea yks tilaus noutopisteestä ja senhetkisen ja mun vuoronumeron välinen ero oli yli 100, vittu en sit jäänyt odottelemaan.