Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtaakohan tänä jouluna tulla enarit itsari/laajennettu itsari -tilastoihin? Syksyn tapahtumat ja yleinen apatia vähän viittaisivat siihen, että luvassa saattaa olla lyijyistä joulua ympäri Suomen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha, en jaksa ymmärtää miksi ihmeessä ihmiset ostelee jo nyt joululahjoja. Sit siitä riemuitaan ja kaikille pitää ilmoittaa "hei mä kävin nyt hakeen ekat joululahjat, vähän siistii".

Ja tuossa sunnuntaina kun Ruoholahdessa käväsin, niin näin jotain perverssiä: 9.11. joulutähti+pari muuta koristetta ikkunassa.

Stockmannilla on joulukuusi ja joulumusiikki soi jo nyt saatana. Voi vittu.
Enää ei siis voi käydä edes kaupassa ettei siellä oo jotain jouluvitunvitunkuusia. Vois ruveta tilaamaan ruuat jostain nettikaupasta suoraan himaan. Nekin varmaan toivottais sitten vitunhyvääjouluasaatana..:curs:

Oon tällähetkellä vantaan jumbossa, enkä todellakaan suosittele kauppakeskuksia enään tähän vuoden aikaan. Kuusia on, koristeita on, valoja on, helyjä on, nauhoja on joka puolella. Musiikkikin taitaa soida kun aloin kuunteleen tarkasti.

Syy miksi olen tällä lyötyy emännästä. Juoda sit kahvia yksin tungoksessa, kun toinen kiertää kauppoja :E

En suosittele!

Täällä Jyväskylässä en ole törmännyt vielä missään kaupassa mihinkään jouluun viittaavaan. Olisko kauppiaat lopultakin pikkuhiljaa oppimassa, että kukaan ei jaksa sitä kaksi kuukautta kestävää joulupaskaa. Tai sitten oon vaan tullut sokeaksi sille - joku itsesuojelumekanismi ehkä.

Täällä Jyväskylässä en ole törmännyt vielä missään kaupassa mihinkään jouluun viittaavaan. Olisko kauppiaat lopultakin pikkuhiljaa oppimassa, että kukaan ei jaksa sitä kaksi kuukautta kestävää joulupaskaa. Tai sitten oon vaan tullut sokeaksi sille - joku itsesuojelumekanismi ehkä.

Oot sitten vissiin kävelly silmät kiinni. Prismoissa on ainakn molemmissa joulukamat olleet esillä jo hyvän aikaa. Vielä ei sentään jolupukit päivystä käytävillä.

Perseestä koko joulu jälleen kerran, työntakia tuo hössötys jaksaa vituttaa aina. No nyt sentään taitaa käydä niin, että tulee viikon yhtämittanen joululoma, siten paripäivää töitä ja taas 5 päivää vapaata. Kuhan yks mulkero ei pilaa koko juttua.

Samoin täällä Oulussa kierteli Prismassa Joulupukki tonttujen kans. Argh! Ei ole edes jumalauta joulukuu. En vaan tule ikinä käsittään tätä yli kuukausi liian aikasin alkavaa hypeä.

Ei perkele Mike, minkä menit tekemään!! Nyt on Netanttilalla sitten joku vitun joulumainosbanneri tossa ylhäällä.

Mikä teitä joulussa vituttaa?
Kulkuset kulkuset jee jee:

santa_claus_thinking.jpg

Niimpä, joulu.. Ei saatana.....

Eniten joulussa varmaankin vituttaa koristeet, siis mä niin vihaan niitä. En vaan millään pysty sietään jotain tähtiä ja nauhoja ja 100000x kynttilöitä jne.

Toinen asia on tuo "kiire". Alkaa aina vituttaa kun joku tulee paahtaan, et kuinka hänellä on kiire ja täytyy ostaa sitä ja tätä ja tuota sekä en tiedä mitä, pitää myös mennä sinne ja tänne ja tuonne ja ehkä vähän tuonnekkin, mitenhän tässä ehtii rauhoittumaan?

Ens vuonna käyn syyskuun lopulla hamstraamassa kaupasta niin paljon säilykkeitä ettei tarvitse käydä niissä ennen kun toi joulu-pelleily on saatu päätökseen. Kyllä sen joulukuun vielä juuri ja juuri kestäisi mutta tää alkaa pian jo juhannuksena. Jollekin hyvä liikeidea, kauppa mihin ei tule yhtään koristetta ja tonttulakista seuraa elinikäinen porttikielto. Varmasti kova myynti lokakuun lopulta jouluun.

Se muuten vituttaa, että ihmiset ostavat hätäpäissään kaupan tyhjäksi. Normaaleille jää saatana mitään sinne hyllyyn. Ihmiset saattavat perusviikkona hyvinkin ostaa viikon ruoat kerralla, mutta ootas kun kaupat on pari päivää kiinni niin safkaa ostetaan ydinlaskeuman varalle, sitten sitä kannetaan sukulaiselta toiselle ristiin ja takaisin ja ekana arkipäivänä kannetaan kaikki roskiin kun "ei jaksa näitä jouluruokia näin montaa päivää putkeen". Saatanan ahneet läskit.

Se muuten vituttaa, että ihmiset ostavat hätäpäissään kaupan tyhjäksi. Normaaleille jää saatana mitään sinne hyllyyn. Ihmiset saattavat perusviikkona hyvinkin ostaa viikon ruoat kerralla, mutta ootas kun kaupat on pari päivää kiinni niin safkaa ostetaan ydinlaskeuman varalle, sitten sitä kannetaan sukulaiselta toiselle ristiin ja takaisin ja ekana arkipäivänä kannetaan kaikki roskiin kun "ei jaksa näitä jouluruokia näin montaa päivää putkeen". Saatanan ahneet läskit.

Juurikin tälle tuli naurettua useampaan otteeseen, kun olin kaupalla töissä. Ei se ole normaalia, että muutaman juhlapäivän ruokiin menee rahaa yhtä paljon kun normaalisti kuussa, eihän? ok, jos ruokkii kokonaisen mafiasuvun, niin joo, ei muuten.

pahinta on joulussa joululaulut jotka soivat kaupoissa jotka ovat samoja vuodesta toiseen:jahas:
toinen asia on se että niitä joulupukkeja on jokaikisessä kulmassa:david:

Hössötys!

Voi vittu että oli lähellä etten tappanu jotain äsken tuolla kaupoissa. Pakko oli lähteä ostamaan niitä muutamaa joululahjaa mitkä aion ostaa, niin voi vittu noita mummoja ja muita hemmetin hidastelijoita. Mistä vitusta ne aina ennen joulua kuoriutuu?!? Muuten saa yötyöläinen rauhassa käydä päivällä kaupassa ja siellä ei ole paljoa porukkaa, mutta nyt ennen joulua. Ei saatana!!:curs::curs::curs::curs::curs:

Tähän perään sitten suomi24 forumilta jonkun vanha avautuminen. Voin samaistua täysin tuohonkin..

"Ahdistaa jo valmiiksi vaikka siihen on vielä aikaa. Mikä hitto mut velvottaa viettämään joulua vaikka en halua? Niin sukulaiset, nuo ihmisen pahimmat viholliset. Pahastuvat perkele, jos en tule. Jouluna syödään, saadaan lahjoja ja vietetään aikaa yhdessä. Minulla ei ole nälkä, en tarvitse lisää tavaroita, enkä kestä olla kenenkään seurassa. Joulu on perhejuhla ja niille kenellä ei ole omaa perhettä pitäisi ehdottomasti myöntää vapautus koko joulunvietosta. Lääkärin pitäisi kirjoittaa paperi, jossa sanottaisiin että tämä henkilö on nyt kykenemätön jouluilemaan tänä vuonna, jättäkää hänet rauhaan.
Eikä siinä vielä kaikki että pitää saapua paikalle silloin aattona (ja joulupäivänäkin vielä), mutta kun pitäisi muka nyt etukäteen mennä tuonne täpötäysiin tavarataloihin tungeksimaan ja etsimään jotain typeriä lahjoja niille pirun materialisteille. Mulle on tarpeeksi työtä kun käyn ruokakaupassa, saati sitten että lähtisin johonkin megasupermarkettiin haahuilemaan. Ei tuu mitään. Aikuiset saa ainakin jäädä ilman, lapsille voin ostaa jotain pientä. Ja sanon etukäteen niille, että mulle on sitten turha ostaa ainuttakaan pakettia, minä en availe mitään. Ainakaan, ellei se sitten hölsky kuin viinapullo tai rahise kuin purkillinen lääkkeitä.
Kaikki ruudilta tuoksahtavat paketit voin myös hyväksyä."

muo vituttaa kun jokapaikassa on mainoksia suklaasta pipareista sun muusta niin nyt ei pyöri mikään muu päässä kun suklaakonvehdit ja kaikki maailman herkut! juuri kun se kunto rupes olee loistava taas :( ja mistä kaikki lähti liikkeelle... se pahainen alkoholi ja darrapäivä voi helvetin helvetti eihän siitä oo kun 5 päivää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom